Om het nog even compleet te maken stel ik mezelf ook even voor.
Murray is de naam, 23 jaar en nog steeds student media en kom uit de kop van noord holland
Ooit ben ik hier gekomen vanwege mijn Renault 19, met wat vragen over motortypes enzovoort. Met een ambitieus plan zou ik de 1.4 RN motor vervangen door een 16v blok. Dit blok kwam uit een ph 1 16v die met de vangrail geknuffeld had. Toen ik op het punt stond dit mobiel op te halen, en de beste eigenaar nog even belde om mijn vertrek te bevestigen, bleek hij hem de dag ervoor naar de sloop gebracht te hebben. Sommige mensen hebben totaal geen gevoel voor handel blijkt maar weer.
Inmiddels heb ik het hele avontuur opgegeven en rij een prima Safrane.
Ik ben nu het interieur aan het herstellen in de originele staat. Lelijke handsfree set die er half in zit aan het verwijderen, dashboard lampjes vervangen, uitgedroogde speakers vervangen, poetsen, je kent het wel. Ik heb weinig foto's op dit moment, geen representatieve foto's in ieder geval.
Zodra ik wat opschiet met het interieur, en de auto gepoetst heb zal ik wat foto's plaatsen (mits hier interesse voor is natuurlijk)
Even voorstellen: Murray
Welkom Murray
Uiteraard zijn wij nieuwsgierig naar
van de Safrane! Kom maar op 
Uiteraard zijn wij nieuwsgierig naar

-
natuurlijk is er intresse voor ne safrane 8)
Laat de :foto: maar komen.
Laat de :foto: maar komen.