Demonteren ruit achterste deur Megane GrandTour

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
Plaats reactie
Anduril
Contacteer:

Hallo,

Heeft iemand misschien een handleiding of een link die verwijst over hoe de 2 ruitjes van de achterste deur te kunnen verwijderen van een GrandTour.
Dit om deze ruitjes op een goeie manier van folie te kunnen voorzien. Het probleem is de rubbers die in de weg zitten, moest ik deze al kunnen verwijderen dan zou ik de folie al beter kunnen aanbrengen.
Dus moest iemand me enige informatie hieromtrent kunnen geven :

:worship: :worship: :worship:
Anduril
Contacteer:

Echt niemand die me hier aan kan helpen ?
Ik heb me al zelf kapotgezocht maar nergens te vinden.
Ik heb ook al gemailed naar Renault maar daar heb ik ook nog geen antwoord van gekregen.
Timpie

nou ik heb de kleine ruitjes van me megane hatchback gedaan en volgens mij gaat dat bij de Megane GrandTour hetzelfde,

ik heb de deurpanelen verwijderd daar zit het raam vast in een houder die schroef je los en laat je het gewone raam zakken, dan heb je dat zwarte tussendeel bovenaan zit een dopje die haal je eraf daaronder een schroef haal deze ook los en vervolgens aan de binnenkant van de deur nog 1 schroefje, nou kan dat ding opzei en kun je als het goed is heel voorzichtig het raam eruit schuiven.

ik hoop dat het ongeveer hetzelfde is maar voorzover ik bij een andere grandtour zag moet het zo lukken.

succes ermee :wink:
Plaats reactie