vraagje
Ik heb een clio baccara 1.7i 90pk nu sta ik op het punt om mijn banden te vervangen? Nu kan ik 4 banden overkopen van iemand voor 70 euro (die alleen zouden dienen voor de autokeuring te passeren, is namelijk met originele lelijke velg van een golf 2) dus nu is de vraag zouden deze op mijn cliotje passen? thnx anyway 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Nee..
De naaf diameter van een golf 2 is kleiner dan die van renault gaat dus zo niet passen.
De naaf diameter van een golf 2 is kleiner dan die van renault gaat dus zo niet passen.
Project: GTT Blue Sport
als het goed is heeft je renault 4x100 steek, maar wat heeft een velg van een golf 2? zoek dat eerst even uit
Heerlijk weer een franse auto
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Overal is wat aan te doen.unis schreef:het gaat dus absoluut niet, ik kan er niets aan doen ofzo?Frits schreef:Nee..
Maar ik zou op zoek gaan naar een set stalen renault velgen.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Golf steek is ook 4x 100Leon schreef:als het goed is heeft je renault 4x100 steek, maar wat heeft een velg van een golf 2? zoek dat eerst even uit

gewoon bij de bandendealer zal dit wel te vinden zijn hoop ikFrits schreef:Overal is wat aan te doen.unis schreef:het gaat dus absoluut niet, ik kan er niets aan doen ofzo?Frits schreef:Nee..
De naaf diameter van een golf 2 is kleiner dan die van renault gaat dus zo niet passen.![]()
Maar ik zou op zoek gaan naar een set stalen renault velgen.

Die banden op jouw velgen laten leggen 

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
dat zou kunnen inderdaad, of zo'n inlegring of hoe je het ook noemt.
ik heb in de lichtmetalen wielen van die kunststof ringen omdat de naaf van m'n auto nogal wat kleiner is dan het naafgat van de velg.
alleen is dan de vraag: kun je die inlegringen ergens los krijgen?
ik heb in de lichtmetalen wielen van die kunststof ringen omdat de naaf van m'n auto nogal wat kleiner is dan het naafgat van de velg.
alleen is dan de vraag: kun je die inlegringen ergens los krijgen?
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Ja maar velgen van een golf is t andersom. Daar is t gat van de velg kleiner dan de naaf van je renault.
Helaas, een uitlegring bestaat nog niet
Helaas, een uitlegring bestaat nog niet

-
- Contacteer: