Sinds ik deze auto gekregen heb van mijn vader werken de stoplichten vanachter niet meer, nu heb ik overal nieuwe lampjes ingestoken (ook in de gewone lichten) dan werkte het nogsteeds niet... Ik heb al gekeken of er ergens een plonnetje gesprongen is maar die is er niet.. Ik heb dan ook even op dat plastieke ding dat in de lichtblokken zit wat spray opgedaan die ervoor zorgt dat de contacten roestvrij en beter contact geven...
unis schreef:Sinds ik deze auto gekregen heb van mijn vader werken de stoplichten vanachter niet meer, nu heb ik overal nieuwe lampjes ingestoken (ook in de gewone lichten)
thnx
springen ze nog wel op groen de stop lichten (geintje)
bij je rempendaal zit een schakelaartje, moet je eens testen/kijken of die misschien kapot is
unis schreef:Sinds ik deze auto gekregen heb van mijn vader werken de stoplichten vanachter niet meer, nu heb ik overal nieuwe lampjes ingestoken (ook in de gewone lichten)
thnx
springen ze nog wel op groen de stop lichten (geintje)
bij je rempendaal zit een schakelaartje, moet je eens testen/kijken of die misschien kapot is
dom van mij die stoplichte.. heb je toevallig een voorbeeldje hoe dit schakelaartje eruit ziet? ik had hier al een naar gekeken maar ik zou niet weten waar dit prutsding zit