en nog in discusie gaan, wat al gene nut heeft

Ik niet in ieder geval.Paul1916v schreef: ze zijn toch niet allemaal zo daar in friesland?![]()
Ai das niet waar hé. Ik heb d'r ook een golfje bij.tweakp schreef:iedereen met een beetje te hoog golf gehalte is zo
Ik denk dat je iets anders in gedachten hebt, dan ik rijdtweakp schreef:lees 'te hoogg golf gehalte'Sjoerd B schreef:Ai das niet waar hé. Ik heb d'r ook een golfje bij.tweakp schreef:iedereen met een beetje te hoog golf gehalte is zo
Jij rijd er nog een fatsoelijke auto naast
met 'fatsoenlijke auto' bedoelt ie je Renaulttweakp schreef:lees 'te hoogg golf gehalte'
ai ja nu vat ik em.Edward(ForeverYoung) schreef:met 'fatsoenlijke auto' bedoelt ie je Renaulttweakp schreef:lees 'te hoogg golf gehalte'
Vast wel, maar voor de clio ligt al een nieuw bumpertje klaar, en daar zal die lip vast niet meer onder passen.Gabri schreef:past die onderlip niet onder je clio?
K wil opzich wel mee, maar misschien word de clio dan gespoten dus dan ga ik in m'n golf en die kan niet best op de rtc stand staanAlbertG schreef:Grote kans dat ik daar heem ga, mooi dichtbij. Zou leuk zijn om daar met een paar mensen van RTC heen te gaan.
Hmm zou idd wel leuk zijn ja, maar jammer dat ik pas in juli word gespotenGabri schreef:geen idee![]()
misschien ook leuk om een standplaats op de meeting aan te vragen om zo met een paar renaultjes bijelkaar te staan.
nofi...zal wel no offence zijn o.i.d.Edward(ForeverYoung) schreef:wtf? nofi? wasda?
Gabri schreef:geen idee![]()
misschien ook leuk om een standplaats op de meeting aan te vragen om zo met een paar renaultjes bijelkaar te staan.
ah zo, ik dacht wel aan 'no fun intended' ofzo maar dat is niet erg logisch..Daniël W. schreef:Hmm zou idd wel leuk zijn ja, maar jammer dat ik pas in juli word gespotenGabri schreef:geen idee![]()
misschien ook leuk om een standplaats op de meeting aan te vragen om zo met een paar renaultjes bijelkaar te staan.Zien ze ook eens een keer wat anders dan duits
![]()
nofi...zal wel no offence zijn o.i.d.Edward(ForeverYoung) schreef:wtf? nofi? wasda?
edit:
NoFI
1. afkorting van no flame intended
2. afsluiting van post, bedoeld om te ontkomen aan de negatieve gevolgen van het beledigen van een mede-forummer
![]()
Ik heb het ook maar van FoK! vandaanEdward(ForeverYoung) schreef:ah zo, ik dacht wel aan 'no fun intended' ofzo maar dat is niet erg logisch..Daniël W. schreef:Hmm zou idd wel leuk zijn ja, maar jammer dat ik pas in juli word gespotenGabri schreef:[...]Zien ze ook eens een keer wat anders dan duits
![]()
[...]Edward(ForeverYoung) schreef:wtf? nofi? wasda?
ik word oud ofzo, ik hou het gewoon niet bij, al die afkortingen steeds...
Nofi, maar wordt jij nou gespoten of toch gewoon je auto?
Yup, er zjin weer races dit jaar. Moet je even op de site van oslracing kijken.jiggy schreef:is er dit jaar ook straatrace op de airstrip bij drachten en waarneer begint dat dan?????????
oke man dankje zal eens ff kijken.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Yup, er zjin weer races dit jaar. Moet je even op de site van oslracing kijken.jiggy schreef:is er dit jaar ook straatrace op de airstrip bij drachten en waarneer begint dat dan?????????