lampje van gordels

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Plaats reactie
dominic

weet iemand hoe ik het lampje van de gordels uit kan krijgen, zonder de gordel om te doen natuurlijk (lol)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

dominic schreef:weet iemand hoe ik het lampje van de gordels uit kan krijgen, zonder de gordel om te doen natuurlijk (lol)
Het is voor je eigen veiligheid. zou je hem dan wel zo willen veranderen?? :wink:
Erik (Schepjes)
Contacteer:

anders ff naar de sloop gaan met een mes...

en daar zoŽn ding van een gordel los snijden.. en in jouweŽs steken.

:)
dominic

ja dat is wel een leuke praktische oplossing, maar ik zocht eigenlijk een technische oplossing. want een zekering kan ik niet vinden en ik betwijfel of het op een relais zit, hij zal wel ergens onder een andere zekering zitten. waarschijnlijk is de enigste manier om het dashboard los te schroeven en daar de kabel los te trekken.

ps1 buiten de bebouwde kom rijd ik met gordel, maar in de stad altijd zonder...sta toch meer voor een stoplicht te wachten dan dat ik rij.

bedankt voor jullie reactie..
TheoV
Contacteer:

er zit normaal gezien ergens een of ander soort schakelaartje in je kastje van je gordel zelf, wat dus ook wil zeggen dat er kabels naar zouden moeten lopen. haal het eens effe los, en knip daar die eventuele kabel door ;)
hou er wel rekening mee dat het dan mogelijk is dat je dan constant het lampje hebt, zelfs als je je gordel aanhebt. in dat geval kan je eens proberen de lesgeknipte kabel aan de massa of de + te hangen (niet tegelijkertijd (duh) )

hoewel ikzelf ook groot voorstander ben van gewoon gordel aan te doen.
Plaats reactie