zoals dezeRobert-Jan schreef:Die kleuren zijn nog de oude teamkleuren van de Clio Cup
Maar dit zijn stokvis kleuren en stokvis was toch achterberg?
Maar hier ligt een andere motor in.
zoals dezeRobert-Jan schreef:Die kleuren zijn nog de oude teamkleuren van de Clio Cup
Volgens mij was Stokvis tot een paar jaar geleden Renault dealerantoine schreef:zoals dezeRobert-Jan schreef:Die kleuren zijn nog de oude teamkleuren van de Clio Cup
Dan is er achteraf een ander blok ingehangen of ze hebben het standaard blok bewerktmark 5t schreef:idd ligt een kok motorsport blok in.
Ik bedoelde , de vaste tuner van stokvis was achterberg.Robert-Jan schreef:Volgens mij was Stokvis tot een paar jaar geleden Renault dealerantoine schreef:zoals dezeRobert-Jan schreef:Die kleuren zijn nog de oude teamkleuren van de Clio Cup
ja, inwendig wel.Met de Clio Cup reden ze allemaal met gelijke motoren
Volgens de tekening die ik heb gezien zit de gordel aan de kooi vast. Ik zie nl nergens een veerpootbrug achter.canonballman schreef:Iemand ook een foto van de binnenkant kofferbak....????
veerpootbrug achter????waar de gordels aan bevestigd zijn?
Mark?
foto's zijn verstuurd.canonballman schreef:Iemand ook een foto van de binnenkant kofferbak....????
veerpootbrug achter????waar de gordels aan bevestigd zijn?
Mark?
systemen???????Patrick (Basic) schreef:Zit die brandblusser ook aangesloten? Ben benieuwd hoe die systemen werken.
oa. in WRC wagens ja. Nog niet in cup clios van 9x.Patrick (Basic) schreef:Ze maken daar toch systemen van dat je aan een hendel trekt waarna er via een buis van de blusser naar de motorruimte de vloeistof wordt gespoten?
???????????????????????????????????????????????????????????????????Luco/Alpine-racer schreef:zal morgen de man van sadev even bellen mark
heb je toevallig ook een nummer van de sadev bak, als die erin zit?