Men schat in de bladen onder de 30.000Sander2 schreef:Ik heb het een paar weken geleden gevraagd bij een renault dealer, en toen wisten ze het nog niet, maar zou ergens tegen de 30000 aankomen....AnthonyR schreef:Hebben ze al een prijs voor RS III?
ACT: Clio RS
-
- Car: Captur EDC130 Intens
-
- Contacteer:
Ik zeg niks 

- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
De prijs ligt op EUR. 29.400,-.
Vorige week bij de Renault dealer geweest en navraag gedaan voor een RS.
Ze hebben toen voor gebeld met Renault Nederland en vanaf april kan ie besteld worden bij de dealers voor een bedrag tussen de 28000-29000 euro. Het wachten is dus op de eerste RS-en in Nederland begin / half mei

Ze hebben toen voor gebeld met Renault Nederland en vanaf april kan ie besteld worden bij de dealers voor een bedrag tussen de 28000-29000 euro. Het wachten is dus op de eerste RS-en in Nederland begin / half mei

-
Er is eind April een Renault dag op Zolder met demo's van de F1 auto en de cup en formule auto's en de nieuwe RS zal daar ook aan het publiek geintroduceert worden!!!
Bij mijn weten zijn er via de Dealers kaarten te krijgen
Edit
Renault op Zolder
Bij mijn weten zijn er via de Dealers kaarten te krijgen

Edit
Renault op Zolder
-
± 1:13.5jhu schreef:Ik heb mijn Rs nu 3 weken, wat is gemiddelde verbruik wat jullie bereiken?
Ik heb nu 360 Km gereden en heb nog één streepje op de benzinemeter.
Helaas reset mijn tripteller steeds dus kan ik niet goed mijn echte verbruik in de gaten houden.

-
volgens mij had je 2 soorten zilver bij de eerste RS, Titanium en Ice bergelmotheelk (Eric) schreef:Bij een RS is het nog drukker dan bij een Williams! Olie pijlen is inderdaad al lastig (lange vingers en dunne handjes nodig).
De zilvere zijn meestal goedkoper omdat er
1. Meer van zijn (ze werden de eerste paar maanden alleen in het zilver geleverd)
2. Ze vaak ouder zijn (zelfde reden)
En de ddistibutieriem hoeft maar om de 120.000 km dus als dit bij 120.000 km is gebeurd zit je weer 100.000 km goed!
de eeste was er zeer kort ivm kosten van de lak......
-
- Contacteer:
Klopt. Er zjin 2 soorten zilver geweest.Dimitri2.0 schreef:volgens mij had je 2 soorten zilver bij de eerste RS, Titanium en Ice berg
de eeste was er zeer kort ivm kosten van de lak......
Dimitri2.0 schreef:± 1:13.5

Ik haal 1:10,5
-
- Car: megane 2
en ja hoor wat denk je? start weer niet vandaagjoeri_clio16V schreef:De rs van mn pa heeft weer s kuren, wilde vanavond niet starten.
startmotor daaide wel rond maar sloeg niet aan.
iemand id?
weer geen ontsteking.
lag vorige keer volgens de garage aan de accu.
auto is iig net wéér weggesleept.
-
Dus toen op advies van de garage een nieuwe accu aangeschaft? Krijg je dan nu je geld terug nu blijkt dat dat toch de oorzaak niet was?joeri_clio16V schreef:en ja hoor wat denk je? start weer niet vandaagjoeri_clio16V schreef:De rs van mn pa heeft weer s kuren, wilde vanavond niet starten.
startmotor daaide wel rond maar sloeg niet aan.
iemand id?
weer geen ontsteking.
lag vorige keer volgens de garage aan de accu.
auto is iig net wéér weggesleept.

-
Heel slim. Veel garages staan er tegenwoordig op dat je meteen afrekent in plaats van dat ze een rekening sturen.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
BDP-sensor?
-
- Contacteer:
ik ook niet 

Hoi
Mijn ruitenwisser piept nogal irrie als ik tegen de 100Km/u rijd.
Lijkt wel op een tsjilpend vogeltje.
Zal ik de ruitenwisserstang wat bij moeten buigen zodat het ruitenwisserblad wat strakker tegen het glas aan staan, of is dat niet lekker voor het ruitenwisser motortje ?
Tipje anyone ?
Mijn ruitenwisser piept nogal irrie als ik tegen de 100Km/u rijd.
Lijkt wel op een tsjilpend vogeltje.

Zal ik de ruitenwisserstang wat bij moeten buigen zodat het ruitenwisserblad wat strakker tegen het glas aan staan, of is dat niet lekker voor het ruitenwisser motortje ?
Tipje anyone ?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
weet iemand nog een RS bak te koop.....?
-
- Contacteer:

Jeej!

joeri ik heb misschien de oplossing
.ik heb namelijk het zelfde probleem gehad met mijn megane coupe 2.0 16v hij gooide hem rond maar sloeg ook niet aan. na een half jaar moest ie gekeurd worden en toen heb ik gezegd als jullie niet kunnen vinden wat is laat ik hem niet keuren, naar grondig speurwerk van ze bleek het de vliegwiel sensor te zijn iets van 60 euro meen ik,en dat was alles. op de computer gaf ie ook geen foutmeldingen. dus misschien is het de vliegwiel sensor wel. kun je er zelf wel opzetten, zijn dacht ik 3 schroeven.
gr benny

gr benny
ff een mededeling mensen over 1 1/2 week staat er bij onze renault dealer als eerste in nederland de nieuwe CLIO III RS hij blijft er een week staan en dan gaat ie verder door het land. de baas van het bedrijf heeft mij hiervoor uit genodigt om te komen kijken, alleen erin rijden mag niet
. ik ben benieuwd

-
Zo ik heb het besluit genomen...m'n RS staat te koop! Zie:
http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=1760
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
-
'T wordt waarschijnlijk iets anders, maatje groter. En geen Reno
Maar dat is niet omdat de Clio me niet goed bevallen is. Eigenlijk ben ik gek dat ik 'm wegdoe, maar een mens wil af en toe weer eens iets anders...

Maar dat is niet omdat de Clio me niet goed bevallen is. Eigenlijk ben ik gek dat ik 'm wegdoe, maar een mens wil af en toe weer eens iets anders...
wat deed jij bij die sexshop daar?GijsClioRS schreef:Zo ik heb het besluit genomen...m'n RS staat te koop! Zie:

zonde trouwens dat je m wegdoet!
R 5 Convertible Rulezz
-
Eh, wonenCChris schreef:wat deed jij bij die sexshop daar?GijsClioRS schreef:Zo ik heb het besluit genomen...m'n RS staat te koop! Zie:
![]()
![]()
zonde trouwens dat je m wegdoet!

Kopen? Niet te duur hoor

Alsof ik me zelf hoor praten.GijsClioRS schreef:'T wordt waarschijnlijk iets anders, maatje groter. En geen Reno![]()
![]()
![]()

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Wel wat snels weer?GijsClioRS schreef:'T wordt waarschijnlijk iets anders, maatje groter. En geen Reno![]()
![]()
![]()
-
Maus schreef:Alsof ik me zelf hoor praten.GijsClioRS schreef:'T wordt waarschijnlijk iets anders, maatje groter. En geen Reno![]()
![]()
![]()

Zekers!Arno17 schreef:Wel wat snels weer?