ACT: Twingo I
en nog een pagina
-
- Contacteer:
zo blauw
[img]http://www.digdog.de/auto/eltacho.jpg[/img]
[img]http://www.digdog.de/auto/eltacho.jpg[/img]
enig idee hoe die persoon dat gedaan heeft? ik krijg het namelijk niet beter dan dit
![Afbeelding]()
Nee, dat ligt iets andersRalf schreef:alle lampjes vervangen?
Volgens mij heeft deze persoon een andere methode gevonden. Met een plaatje ofzo...
die heb ik enkel nog maar voor nieuwere displays gevonden. en ik heb nog niks gevonden dat zo'n mooi effen effect heeft... al is neon tot nu toe wel het beste leesbaar dat ik tot nu toe gezien heb. vooral overdag als het heel zonnig is ...Ralf schreef:owkay... dan heb ik niets gezegd
edit: ik heb op een duitse site wel eens van die how to's gezien.. miss kan je daar eens zoeken
ik dacht iets van 40 euro, dan gaan ze met van dat wax en UV lamp er op, en moet het als het goed is niet verder gaan uitscheuren. Wat ik wel irri vind, is dat je het stipje wel altijd blijft zien. Dus als je het in het gezichtsveld hebt zitten is het behoorlijk irritantRonnie Detmers schreef:Weet iemand zo uit zijn hoofd wat het maken van een ster in je voorruit kost?? En nee niet erin maken, maar weer in orde maken

maar vanaf WA+ kun je het al 100% via je verzekering spelen vaak, en kost het je dus niks

Ik ben hier dus ook al naar op zoek, ook nog tevergeefs een goede oplossing voor gevonden. Mischien dat er op de duitse forums wat tussen staat?tut schreef:die heb ik enkel nog maar voor nieuwere displays gevonden. en ik heb nog niks gevonden dat zo'n mooi effen effect heeft... al is neon tot nu toe wel het beste leesbaar dat ik tot nu toe gezien heb. vooral overdag als het heel zonnig is ...Ralf schreef:owkay... dan heb ik niets gezegd
edit: ik heb op een duitse site wel eens van die how to's gezien.. miss kan je daar eens zoeken
passen bumpers van een phase II op een phase I ?
ik zie bijvoorbeeld al dat het trekhoog aan de achterkant anders zit... heeft iemand hier al wat ervaringen mee?
En hoe zit dat met mislampen in een phase I, zijn daar speciale schakelaartjes voor of kan ik beter simpel zelf een schakelaartje ergens maken...
ik zie bijvoorbeeld al dat het trekhoog aan de achterkant anders zit... heeft iemand hier al wat ervaringen mee?

En hoe zit dat met mislampen in een phase I, zijn daar speciale schakelaartjes voor of kan ik beter simpel zelf een schakelaartje ergens maken...
Voorbumper: Past, alleen de bevestiging aan de bovenkant van de bumper is anders.
(Extra gaatje boren en dan kun je hem daar ook vast zetten
)
Achterbumper past ook, ik weet alleen niet hoe het zit met de stekker van de kentekenverlichting
En idd, het trekoog zit aan de andere kant, dus daar heb je niets meer aan
(Extra gaatje boren en dan kun je hem daar ook vast zetten

Achterbumper past ook, ik weet alleen niet hoe het zit met de stekker van de kentekenverlichting

En idd, het trekoog zit aan de andere kant, dus daar heb je niets meer aan

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
voor mensen die voor een redelijke prijs een leuk twingootje willen die nog ingevoerd moet worden en een beetje werk, met wat leuke spoilers:
veeltelangelink.nl
ik vind die bumper met mislampen wel mooi
is dat een apart setje wat je aan je orginele bumper kunt maken ? Waar is dat eventueel te koop? 
veeltelangelink.nl
ik vind die bumper met mislampen wel mooi

-
Kom even in Papendrecht langs en ik laat je hem zien.
Kom van de week ff op het werk langs en laat het me dan zien
Of hellup ff
Of hellup ff

yep, die kun je gewoon op je standaard bumpert maken. Gaat door als spoilerlip, maar weet zo ff niet van wie of waar je m kunt halen.ik vind die bumper met mislampen wel mooiis dat een apart setje wat je aan je orginele bumper kunt maken ?
So, het was gezellig klussen weer vandaag
Hoop gedaan, veel stof in de neus gehad, dus zo eerst maar ff de shower in
Marcus, Gabri, Paul, Ralf en Suus, bedankt voor de gezelligheid en alle hulp

Marcus, Gabri, Paul, Ralf en Suus, bedankt voor de gezelligheid en alle hulp

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
je hebt toch al staan douchen daarbuiten?

Was zeker gezellig..en nog nuttig beziggeweest ook

Was zeker gezellig..en nog nuttig beziggeweest ook

Vandaag ook maar even bezig met klussen, in m'n eentje 
maar eens begonnen met de spoiler in elkaar aan het plakken en schuren en plamuren en doen... wat nog niet helemaal wil lukken...
[img]http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... ing739.jpg[/img]
(en nee, die flesjes waren al leeg
)

maar eens begonnen met de spoiler in elkaar aan het plakken en schuren en plamuren en doen... wat nog niet helemaal wil lukken...
[img]http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... ing739.jpg[/img]
(en nee, die flesjes waren al leeg

-
- Über-Spammer
en we hadden er mooi weer bij, en goed etenJacco Osté schreef:So, het was gezellig klussen weer vandaag![]()
![]()
)

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zeker mooi weer! leek wel bruin geworden zag ik toen ik onder de douche uitkwam (of zou dat komen van al dat stof wat eraf is gespoeld nu?) 

vlak boven de stuurstang achter de pedalen in het interieur. dat is onder de voorruitenwissermotor in het motorcompartiment. daar zit een zwarte stop die je eruit kan duwen en wat uitboren waardoor er plaats gemaakt wordt voor je spanningskabeldennisvr schreef:langs waar haal je een pluskabel voor de audio bij zo'n twingo?
Dat was ook erg lekker iddPaul1916v schreef:je hebt toch al staan douchen daarbuiten?![]()
Was zeker gezellig..en nog nuttig beziggeweest ook![]()

Spoilert... Zijn we ook mee bezig geweest...Joosten schreef:Vandaag ook maar even bezig met klussen, in m'n eentje
En ik heb er nog 1 liggen

Gabri schreef: en we hadden er mooi weer bij, en goed eten

En nog een lekker ijsje ook

Dus je bent weer wit geworden?Paul1916v schreef:zeker mooi weer! leek wel bruin geworden zag ik toen ik onder de douche uitkwam (of zou dat komen van al dat stof wat eraf is
gespoeld nu?)

Ik leek wel bijgebruind voordat ik de douche instapte

Ik heb net even contact gehad met een tuningsbedrijf uit Duitsland
om te vragen wat het precies koste om een Fk schroefset naar Nederland te laten komen..!
Het kost in incl. verzendkosten 600. Dat scheelt dus gewoon 150 met de Nederlandse prijs
Dus mijn vakantiegeld heeft al weer een goeie bestemming
en dan kunnen ook eindelijk mijn velgies eronder..!
om te vragen wat het precies koste om een Fk schroefset naar Nederland te laten komen..!
Het kost in incl. verzendkosten 600. Dat scheelt dus gewoon 150 met de Nederlandse prijs

Dus mijn vakantiegeld heeft al weer een goeie bestemming