ff een mededeling mensen over 1 1/2 week staat er bij onze renault dealer als eerste in nederland de nieuwe CLIO III RS hij blijft er een week staan en dan gaat ie verder door het land. de baas van het bedrijf heeft mij hiervoor uit genodigt om te komen kijken, alleen erin rijden mag niet . ik ben benieuwd.
Hier in de buurt staat een Clio in een soort beige kleur, hele mooie clio om te zien , maar hebben ze afgelopen week geprobeeerd in te breken..
Zo hebben ze het logo eraf gesloopt om te proberen de achterklep open te maken. Zonde dat iemand anders niet van je spullen kan blijven, en zo goedkoop is het niet om het te laten maken
Nou aangezien mijn ouders weer wat anders wouden en wat kleiner hebben zij hun Laguna 2 ingeruild voor een Gloednieuwe Clio Initiale 1.6 16v in de kleur zwart.volgens mij staat dat zeer gaaf met het volledig leren(beige) interieur...Oja en als mijn ouders lief zijn krijgen ze van mij een mooi spoilertje
ik zou voor de clio gaan. ik vind de 207 niet zo geweldig ten eerste al de spiegels die lelijk zijn en het interieur schijnt ook niet zo mooi te zijn als de clio III
er zijn 2 orginele sets leverbaar van renault en maurice heeft er 1 daarvan en pollo heeft de andere set die foto's kun je vinden een paar pagina's terug. en ik heb de elia set op de sideskirts na die komen van gia cuzzo of te wel het echte werk
clio_rs schreef:er zijn 2 orginele sets leverbaar van renault en maurice heeft er 1 daarvan en pollo heeft de andere set die foto's kun je vinden een paar pagina's terug. en ik heb de elia set op de sideskirts na die komen van gia cuzzo of te wel het echte werk
M'n moeder had gisteren last van een vrachtwagen die niet op tijd stil kon staan :
[img]http://renault5baccara.nl/Diversen/Initiale_schade.jpg[/img]
Het had veel erger kunnen zijn, maar dit was al goed voor 3.600,- schade.
Net als de vorige is dit ook weer een Initiale. Leuk speelgoed: Xenon met bochtverlichting, verwarmde stoelen, parkeersensoren, en de handfsree Renault-card.
Nu alleen nog 6 weekjes wachten.