Dan hoeft er alleen maar een stuurkogeltje op en het ken er weer terug onder

Jaja, maar dan ben ik geloof ik op vakantie.Chris schreef:AutomaXX is alweer bijna Lexie....
Ik wel.Lex schreef: Misschien gaan we Gronau halen, dan gaan we toch wel met zijn alle?
Show and Shine moet nou wel lukken (Jouw, Roy en Florus).Lex schreef:Kijken of die gekke Hollanders nog wat prijzen kunnen pakken daar
Ik wist gewoon dat je in de buurt wascatrinus schreef:Wij zijn goed bezig heLex schreef:Vlak de boys in het noorden niet uit. Catrinus en zijn bende zit ook niet stil.
Ja, Cat ik spiek af en toe op de RTG site![]()
nee ik ben daar nooit met m'n clio geweest. heb daar wel toen de ideeen opgedaan voor de RS bumper en doorgelaste kap.Lex schreef:Ray, had jij ook ooit niet een prijs gewonnen met de Clio?
Lex schreef:Ik wist gewoon dat je in de buurt wascatrinus schreef:Wij zijn goed bezig heLex schreef:Vlak de boys in het noorden niet uit. Catrinus en zijn bende zit ook niet stil.
Ja, Cat ik spiek af en toe op de RTG site![]()
Onderste button op het menu links op het scherm.Erik (Schepjes) schreef:effe oftopic... als ik naar naar die site ga van rtg.. zie ik nergens een button voor naar eht forum? of ben ik blind?
Ik moet ff kijken hoe het loopt aangezien ik die avond ook vertrek richting Kretapeter5GTTurbo schreef:Show and Shine moet nou wel lukken (Jouw, Roy en Florus).Lex schreef:Kijken of die gekke Hollanders nog wat prijzen kunnen pakken daar
Lex schreef:Vlak de boys in het noorden niet uit. Catrinus en zijn bende zit ook niet stil.
Ja, Cat ik spiek af en toe op de RTG site
Maik(woofer) had nog zo'n set te koop, z.g.a.n., weet niet of dat inmiddels al verkocht isLex schreef:Iemand suggesties, ik zat te denken aan een setje van APEX 40/40 schokdempers met veren erbij?
leeft die gozer eigelijk nog?Florus schreef:Maik(woofer) had nog zo'n set te koop, z.g.a.n., weet niet of dat inmiddels al verkocht isLex schreef:Iemand suggesties, ik zat te denken aan een setje van APEX 40/40 schokdempers met veren erbij?![]()
http://www.clubcinq.nl/modules.php?name ... sc&start=0