Die gore homovrienden van Rob weer, zie je wel dat je poot bentRobke schreef:Dat was tenminste nog een gezellige Automaxx.
@Ray: we zaten op de motorkap en achterklep.![]()

Hij waste hem altijd met Zwitsal shampoo.Duupke schreef:Lekker makkelijk, geen was- en poetsmiddelen meer nodig. Alleen een goede stofzuigerGabri schreef: zo zie ik de twingo ook nog wel eens worden![]()
![]()
Mocht je willen, jij kontboor.Steven schreef:Die gore homovrienden van Rob weer, zie je wel dat je poot bentRobke schreef:Dat was tenminste nog een gezellige Automaxx.
ja maar kan me voorstellen dat sommigen twijfelen met je honda, dream of powerRobke schreef:Mocht je willen, jij kontboor.Steven schreef:Die gore homovrienden van Rob weer, zie je wel dat je poot bentRobke schreef:Dat was tenminste nog een gezellige Automaxx.
![]()
Maar het gaat hier volgens mij over de Twingo van Wilma.
Dr stond er vanmorgen nog een ter hoogte van afslag Oss in de vangrail geparkeerd.Wilma schreef:Oké en nu terug naar de Roze Twingo!!!!!
Nog wel jatut schreef:ik heb vandaag gemerkt dat roze twingoos teringtraag zijn.
Nog niet ontdekt bij 't Golfje, maar kan eraan liggen dat ik een andere voorbumper hebtut schreef:en dat meganes magneten in hun voorbumpers hebben.
Gabri schreef:RPM is dat Roze Per Meter auto?
Vandaar 5 stuksPaul1916v schreef:die staat dalijk op max
Post van 2 pagina's terug SvenWilma schreef:Nu ook wel hoor! En zeker straks met het Hello Kitty interieur![]()
van het nieuwe "onderdeeltje" voor de (toch stiekum Zwabber)Tut:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/GTTurbo.jpg[/img]
Wat voor lampje heb jij dan en op welke plaats?tut schreef:he hoe zit het met je interieurverlichting? jij hebt een echt lampje op een logische plaats :O
Achterbank moet ik nog wat beter spannen en desnoods met spelden vastzetten. Wordt vervolgdhello kitty ziet er goed uit, behalve de achterbankhoes en de pookhoes... die vind k minder geslaagd
Als vrouw heb je zoiets nodigvoor de rest, verlaging en velgjes staan er goed. gordelbeschermers zijn te stoer! en de rest ziet er ook wel leuk uit. al snap ik het nut (in t algemeen) niet van een tissuebox in de auto...
Was tijdelijk voor de foto's, daarna stonden ze weer rechtopGabri schreef:worden die beertjes niet misselijk als je zo parkeert?