ACT: Twingo I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
208 

Duh... Der zit leren bekleding in... (Waardoor je bijna in elke bocht, of in je deurbak of op de versnellingspook belandPaul1916v schreef:twingo baccara?

Snap da dan!!!
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ik wil die leren bekleding wel hebben van die 2e Twingo
en de achterbumper en uitlaat van de 1e
de voorbumper met mistlampen, spiegeltjes en sideskirts van de 2e

en de achterbumper en uitlaat van de 1e
de voorbumper met mistlampen, spiegeltjes en sideskirts van de 2e

-
- Contacteer:
koop ze allebei, en maar er 1 twingo van?

@Jacco: dat vond je juist toch zo lekker? die versnellingspook?
nu snap ik ook eindelijk hoe t komt dat dat ding zo los zit bij jou

Paul1916v schreef:koop ze allebei, en maar er 1 twingo van?![]()

veel schakelen?Paul1916v schreef:koop ze allebei, en maar er 1 twingo van?![]()
Die leren bekleding is echt waardeloosJoosten schreef:Ik wil die leren bekleding wel hebben van die 2e Twingo

Heb het ook gehad, maar die stoelen met leer zijn NOG vlakker dan de normale twingo-stoelen...
Niet leuk als je een beetje bocht neemt, zeg maar

-
arride niet veronderstel ik want zo rijden er al een paar (men vrindin is in september ook prijs gaan laten maken voor haar twingo on air te zetten)Rontwingo schreef:Mmmzzz, airride of vleugeldeurenAndré ter Velde schreef:Heeft wel iets met air te maken ja. Maar niet met banden.![]()
of compressor ???
dus wss lambo doors ofwel een overdrukklep voor nos zo in de binnenspatborden zoals bij the fast and the furios
pssht

lambo deuren is er in duitsland ook al ergens...twingo from hell schreef:arride niet veronderstel ik want zo rijden er al een paar (men vrindin is in september ook prijs gaan laten maken voor haar twingo on air te zetten)Rontwingo schreef:Mmmzzz, airride of vleugeldeurenAndré ter Velde schreef:Heeft wel iets met air te maken ja. Maar niet met banden.![]()
of compressor ???
dus wss lambo doors ofwel een overdrukklep voor nos zo in de binnenspatborden zoals bij the fast and the furios
pssht
-
-
Koste me een middagje, maar dan heb je ze weer schoon.
ik wete niet hoe het zou moeten, maar ik zou precies gewoon die gleuf in t midden vlak voor het raampje zelf naar boven laten komen (omplooien ofzo) zodat het toch nog mooi aansluit...
of gewoon een dakje plaatsen over de hele lengte.
of een stoer carbonnen dak plaatsen zonder gleuf, maar met uitsparing voor dakje
of gewoon een dakje plaatsen over de hele lengte.
of een stoer carbonnen dak plaatsen zonder gleuf, maar met uitsparing voor dakje

-
En verkocht!!
-
- Contacteer:
sow dat doe je snel 

-
Jep, en voor het volle bedrag ook nog eens.
Ik ga mijn oude clio 16V schoepenvelgen ook maar opknappen en te koop zetten. Kijken wat ik daar voor kan vangen.
Ik ga mijn oude clio 16V schoepenvelgen ook maar opknappen en te koop zetten. Kijken wat ik daar voor kan vangen.
-
- Contacteer:
als je er veel voor vangt ga ik de mijne ook maar es te koop zetten denk ik 

Wat zag ik, 21 Mei Twingo meeting in Apeldoorn?
Mischien kom ik dan ook wel even,
al zal ik me doodschamen met al die deuken en krassen in mijn Twingo vergeleken bij al die andere auto's die wel mooi in de lak zitten
maargoed, ik kijk wel even, met mijn vorige 3 auto's struinde in altijd de meeste Opel Meetings ook af, erg gezellig, helemaal omdat je mensen kent.
Helaas ken ik niemand bij de renault club in real life, maar kijk wel even
wel leuk als er redelijk wat Twingo's van de club komen
al zal ik me doodschamen met al die deuken en krassen in mijn Twingo vergeleken bij al die andere auto's die wel mooi in de lak zitten

maargoed, ik kijk wel even, met mijn vorige 3 auto's struinde in altijd de meeste Opel Meetings ook af, erg gezellig, helemaal omdat je mensen kent.
Helaas ken ik niemand bij de renault club in real life, maar kijk wel even

Mijn Twingo ziet er ook nog niet uit hoor!
Het gaat bij ons voornamelijk om de gezelligheid en om wat van elkaar op te steken!
Dus schroom niet en kom gezellig
Het gaat bij ons voornamelijk om de gezelligheid en om wat van elkaar op te steken!

maar bij u wordt dat door de vingers gezien dank zij uw vette velgenWilma schreef:Mijn Twingo ziet er ook nog niet uit hoor!

Ik ben blij dat deze dubbel beschermd zijn met die kapjes én de wielsloten...

Jij ook van mij, hou van de week dit topic in de gaten, dan weet je meerMarcus schreef:Leuke Twingo![]()
@Jacco
Als het dinsdag en woensdag klussen is, zal ik even kijken wanneer ik kom. (Denk zelf dat het woensdag wordt)
Je hoort nog van mij.

Heb je de mijne wel es goed bekekenJoosten schreef:Wat zag ik, 21 Mei Twingo meeting in Apeldoorn?
al zal ik me doodschamen met al die deuken en krassen in mijn Twingo vergeleken bij al die andere auto's die wel mooi in de lak zitten![]()
Helaas ken ik niemand bij de renault club in real life, maar kijk wel evenwel leuk als er redelijk wat Twingo's van de club komen
Nóg nieteb je de mijne wel es goed bekeken

http://www.hotimports.nl/shop/index.php ... me='Twingo'
voor iemand die nog een bumpertje nodig heb
voor iemand die nog een bumpertje nodig heb
kom daar bijna elke dag langs
ben er nog nooit binnen geweest. Is ook niet echt een winkel, maar een veredelde garagebox volgens mij.
vind de dingen die ze er verkopen nou niet echt super eerlijk gezegt...

vind de dingen die ze er verkopen nou niet echt super eerlijk gezegt...
Ik heb net het stuk zitten lezen over de luchtfilter op een clio.. in het topic motor...
Nu is mijn vraag geld dit dus voor een twingo ook dat als ik een 57i kit van K&N dat het alleen vermogen remmend is???
Anders is het een foute aankoop geweest...
(niet dat ik m'n blok wil gaan tunen ofzo maar staat leuk (twingo blijft langzaam met een 1.2 8 klepper))
Nu is mijn vraag geld dit dus voor een twingo ook dat als ik een 57i kit van K&N dat het alleen vermogen remmend is???
Anders is het een foute aankoop geweest...
(niet dat ik m'n blok wil gaan tunen ofzo maar staat leuk (twingo blijft langzaam met een 1.2 8 klepper))
Twingo: Making it 2 the limit....