Florus' Blauwe 5gt turbo
postbode niet gezien?
-
Ik neem aan dat je dat voor iemand anders uitvergroot hebt. [img]http://www.sparkimg.com/emoticons/imslow.gif[/img]
-
Ik heb alleen nog af en toe wat moeite om op de centjes te letten.Steven schreef:boekhouders letten wel op de kleine lettertjes

Terug naar Florus z'n mooie GTT...
-
- Contacteer:
Foto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!Florus schreef:Nee,was aan 't werkCorniels schreef:postbode niet gezien?,maar hij heeft wel wat achtergelaten hier
Zo`n kapotte turbo is niet leuk naar te kijken.
Of heb je hem er stiekum al opgezet?
Nog vergeten te zeggen (en jij vergeten te vragen); het vliegwiel is ook afgedraait aan de achterkant en gebalanceerd (lichter).
Dus:
BBperformance versterkte koppakking + versterkte kopbouten
Kop in en uitlaat kanalen bewerkt, klepgeleiders ingekort, verbrandingsruimtes bewerkt ivm lagere compressie voor hogere turbodruk. (daarom rijd ie ook niet echt snel op lagere druk, ik hield hem met mijn toen standaard gtt makkelijk bij als de druk hetzelfde was)
Vliegwiel lichter en gebalanceerd.
Dat alles heeft een engelse tuner gedaan die hier toen in eindhoven een tuningbedrijf wilde beginnen (hij verkocht eigen merk dumpvalves via marktplaats). Hij had gewerkt voor verschillende rallyteams (namen vergeten natuurlijk). Ik zie niks meer van die man dus ik denk dat ie terug is naar engeland.
Dus:
Kop in en uitlaat kanalen bewerkt, klepgeleiders ingekort, verbrandingsruimtes bewerkt ivm lagere compressie voor hogere turbodruk. (daarom rijd ie ook niet echt snel op lagere druk, ik hield hem met mijn toen standaard gtt makkelijk bij als de druk hetzelfde was)
Dat alles heeft een engelse tuner gedaan die hier toen in eindhoven een tuningbedrijf wilde beginnen (hij verkocht eigen merk dumpvalves via marktplaats). Hij had gewerkt voor verschillende rallyteams (namen vergeten natuurlijk). Ik zie niks meer van die man dus ik denk dat ie terug is naar engeland.
Das wel de simpele uitvoering van die set danFlorus schreef:Die hamer hoort bij het standaard Reno zelfsleutelenset.......Jacco Osté schreef:Das toch duidelijk te lezen
Hoort die hamer ook bij de "spare parts"?![]()

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Thanks!turborap schreef:Nog vergeten te zeggen (en jij vergeten te vragen); het vliegwiel is ook afgedraait aan de achterkant en gebalanceerd (lichter).
Dus:

Had i.d.d. al gezien dat het vliegwiel af is gedraaid

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dito 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
feli!

LEUK!!! gefeliciteerd 

Heerlijk weer een franse auto
-
feli met jullie dochter 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
leuk man!! gefeliciteerd !!!! 

[RSi]project Sjoerd B ---> http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18204
-
- Contacteer:
Gefeliciteerd, alles goed met ze ??
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Feli Florus met de kleine.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
Gefeliciteerd Florus!

VLK Groep
Gefeliciteerd 

gefeliciteerd en geniet er van 

Gefiliciteerd met de kleine 

Hé Floor!
Toch nog mooi geworden die 5. Heel af en toe kijk ik nog wel es hier om jouw topic bij te lezen. Krijg er wel een beetje raar gevoel bij moet ik eerlijk zeggen. Maar ik ben blij dat jij 'm hebt gekocht en niet iemand anders. Nog heel veel lol ermee. En feli met jullie dochter.
Toch nog mooi geworden die 5. Heel af en toe kijk ik nog wel es hier om jouw topic bij te lezen. Krijg er wel een beetje raar gevoel bij moet ik eerlijk zeggen. Maar ik ben blij dat jij 'm hebt gekocht en niet iemand anders. Nog heel veel lol ermee. En feli met jullie dochter.