ACT: Twingo I
206
Mijn ervaringen met inlegfilers is dat de motor net iets sneller oppakt en als je er echt op let met daarvoor, een iets ander motorgeluid maar zeker niet opvallend.volgende probleem: k heb sinds ik een K&N vervangfilter gestoken heb (wel, een 50km erna eigenlijk) heb ik een heel "sportief" geluid. maar het komt precies niet van mn filter, en gezien t een inlegfilter is, verwacht je ook geen vet geluid.
sou het kunnen dat ik toevallig mn uitlaat kapot heb gereden vlak na mn nieuwe filter? of geeft een inlegfilter ook een duidelijke geluidswinst?
En omdat je het ook daarna pas gekregen hebt denk ik dat je en gaatje in je uitlaat hebt of iets...
Bij m'n 1ste 5je had ik wel een verschil in motorgeluid na het plaatsen van een Green vervangingsfilter. Niet als een openluchtfilter, maar toch.Joosten schreef:Mijn ervaringen met inlegfilers is dat de motor net iets sneller oppakt en als je er echt op let met daarvoor, een iets ander motorgeluid maar zeker niet opvallend.volgende probleem: k heb sinds ik een K&N vervangfilter gestoken heb (wel, een 50km erna eigenlijk) heb ik een heel "sportief" geluid. maar het komt precies niet van mn filter, en gezien t een inlegfilter is, verwacht je ook geen vet geluid.
sou het kunnen dat ik toevallig mn uitlaat kapot heb gereden vlak na mn nieuwe filter? of geeft een inlegfilter ook een duidelijke geluidswinst?
En omdat je het ook daarna pas gekregen hebt denk ik dat je en gaatje in je uitlaat hebt of iets...
Gewoon even onder de auto voelen of de uitlaat lek is, maar dat geluid herken je zo.
was mn eigen ervaring ook eigenlijk.. alleen dat ik tot nu toe nog maar enkel met kelken gewerkt heb, omdat het extra geluid van belang was....Joosten schreef:Mijn ervaringen met inlegfilers is dat de motor net iets sneller oppakt en als je er echt op let met daarvoor, een iets ander motorgeluid maar zeker niet opvallend.volgende probleem: k heb sinds ik een K&N vervangfilter gestoken heb (wel, een 50km erna eigenlijk) heb ik een heel "sportief" geluid. maar het komt precies niet van mn filter, en gezien t een inlegfilter is, verwacht je ook geen vet geluid.
mara t zou zo stom zijn om naar de dealer te gaan voor een andre uitlaat terwijl ie gewoon in orde is

kan ik het ook ruiken?Chris@R5 schreef:Bij m'n 1ste 5je had ik wel een verschil in motorgeluid na het plaatsen van een Green vervangingsfilter. Niet als een openluchtfilter, maar toch.Joosten schreef:Mijn ervaringen met inlegfilers is dat de motor net iets sneller oppakt en als je er echt op let met daarvoor, een iets ander motorgeluid maar zeker niet opvallend.volgende probleem: k heb sinds ik een K&N vervangfilter gestoken heb (wel, een 50km erna eigenlijk) heb ik een heel "sportief" geluid. maar het komt precies niet van mn filter, en gezien t een inlegfilter is, verwacht je ook geen vet geluid.
Gewoon even onder de auto voelen of de uitlaat lek is, maar dat geluid herken je zo.
dan heb ik een probleem denk ik :unsure:Chris@R5 schreef:uhm nee
We hebben heerlijk geklustJoosten schreef:Zijn jullie lekker aan het klussen?![]()
helaas is het voor mij net iets te ver rijden

(Na de pizza natuurlijk

Piep-probleem van Marcus is opgelost

Wilma heeft getapt
Paul heeft nieuwe sapjes

En we hebben daarna nog even gezellig met zn vieren een stuk schuurpapier in onze handen genomen

Wilma, Paul, Marcus... Bedankt voor de hulp en niet te vergeten de gezelligheid

Anthony? Waar was je nou?

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
was erg gezellig!
en wilma heeft nog met jacco gekrikt met mijn kruis
en wilma heeft nog met jacco gekrikt met mijn kruis

-
- Contacteer:
dennis was ook al jaloers lees ik in t wist u dat

Als mensen alles gehoord hadden...Jacco Osté schreef:Als mensen het zo lezen wordt het wel smerig ja

Jongens bedankt voor de gezelligheid

Paul bedankt voor het plakken

Ronnie!!! Waar was je nou? 

-
- Contacteer:
ja ronnie..ze had speciaal voor jou ....
:X:X

-
- Contacteer:
waarom daarbij lachen hans? toch knap lullig dat die twingo total verklaard is? 

Bagger hoor! Het valt idd niet mee om je "kindje" te moeten afstaan....
Sterkte
Sterkte

Kort rokje.... Hoge hakken... Helemaal klaar om onder een Twingo te duikenPaul1916v schreef:ja ronnie..ze had speciaal voor jou ....:X:X

Van welk bouwjaar is ie?Madmaus schreef:Wel beter ja. Maja je weet hoe vrouwen kunnen zijn.
Het was der kindje hahaha. Ze was er zo gehecht aan. Dus ik denk dat ze hem wel wil laten repareren.

We kunnen natuurlijk met zn allen ff rondkijken naar onderdelen

volgens mij komt ie uit 95. Maar tis in elk geval een fase 1.
kleur is zwart. Weet niet of daar nog verschillen inzitten.
Het zal eigelijk gaan om een achterklep die al zwart is. dat zijn de natuurlijk grootste kosten.
In elk geval alvast bedankt he!
kleur is zwart. Weet niet of daar nog verschillen inzitten.
Het zal eigelijk gaan om een achterklep die al zwart is. dat zijn de natuurlijk grootste kosten.
In elk geval alvast bedankt he!

-
YEAAAAHHHH Ik heb ze gevonden !!!
Wat ???
Tsja, ik wil voorlopig de enige in Nederland zijn met dit op mijn Twingo. Sommigen weten al van mijn plannetje. Voorlopig houdt ik het toch nog maar even voor mezelf totdat het op de Twingo gemonteerd is. Spul komt uit U.S. Bestelling wordt geplaatst zodra ik de velgen uit de schuur heb verkocht. Zal ze dit weekens maar schoonmaken en te koop stten.
Beetje te ondoorzichtig?
Het maakt lawaai!
Sorry, verder vertel ik toch maar niks om zeker te weten de eerste in NL te zijn.
Wat ???
Tsja, ik wil voorlopig de enige in Nederland zijn met dit op mijn Twingo. Sommigen weten al van mijn plannetje. Voorlopig houdt ik het toch nog maar even voor mezelf totdat het op de Twingo gemonteerd is. Spul komt uit U.S. Bestelling wordt geplaatst zodra ik de velgen uit de schuur heb verkocht. Zal ze dit weekens maar schoonmaken en te koop stten.
Beetje te ondoorzichtig?
Het maakt lawaai!
Sorry, verder vertel ik toch maar niks om zeker te weten de eerste in NL te zijn.
k vind t wel iets hebben ...
Jij spoort niettut schreef:k vind t wel iets hebben ...

-
- Contacteer:
Daar waren we toch al achter?