nou lekker danben jij de eerste die hoort wie de nieuwe eigenaar is
dennisvr's 21 TQ project - koppakking vervangen+spruitstuk
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
goh was het soms nodig die blokken?? 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
en hoe vind je hem nu remmen ??? 

----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Luco/Alpine-racer schreef: nou lekker dan

1/ ik doe hem niet weg
2/ der zijn meer kapers op de kust
niet icm de vastzittende klauwen achterFleetwood schreef:Had nog wel ff gekunt...

1350 kilo stilzetten met alleen de voorremmen is wat lastig
neu-Ray- schreef:goh was het soms nodig die blokken??

stukken beter! Ben nog wel erg voorzichtig (eerst ff goed inremmen) maar duidelijk verschil hoorMaarten GTT schreef:en hoe vind je hem nu remmen ???
Jacco Osté schreef:Ik gok een stuk beter![]()

te koop: z.g.a.n. 21 Turbo Quadra remblokken.Xabre schreef:de oude ga je zeker op marktplaats zetten

Dan is de mijne pas net wakker.dennisvr schreef:ah tnx!-Ray- schreef:tip:
druk tijdens het rijden het pijltje naar boven eens in, dan houdt ie de maximale waarden vast. kan je zien bij hoeveel toeren je welke snelheid rijdt (en welke piekdruk, is niet helemaal leading omdat ie een paar tiende bar doorslaat).
doorslaan viel erg mee (expres ff op getest) kwam niet boven de 1.24 uit ipv 1.2

Gemiddeld genomen knalt ie richting de 1.65, om 'm daarna vast te houden rond de 1.60...

Hoe staat ie bij jou eigenlijk ingesteld? Ook in de eerste 2 versnellingen meer purrie dan standaard?

jouw turbo en algehele setup kan ook net ff wat meer purrie hebben als deze 
volgens mij staat ie op alle versnellingen gelijk, veel hoger moet je niet gaan, kan ie toch niet kwijt door dat rietje van een downpipe en uitlaat.
een 3" + andere injectoren, remappen heeft wel zin
(maar das ook het plan volgens mij
)

volgens mij staat ie op alle versnellingen gelijk, veel hoger moet je niet gaan, kan ie toch niet kwijt door dat rietje van een downpipe en uitlaat.
een 3" + andere injectoren, remappen heeft wel zin

(maar das ook het plan volgens mij

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
geen idee wat een standaard 21 aan kan, vind dit ook wel ff genoegMaus schreef:
Dan is de mijne pas net wakker.![]()
Gemiddeld genomen knalt ie richting de 1.65, om 'm daarna vast te houden rond de 1.60...![]()

zie:Hoe staat ie bij jou eigenlijk ingesteld? Ook in de eerste 2 versnellingen meer purrie dan standaard?
stimmt-Ray- schreef:jouw turbo en algehele setup kan ook net ff wat meer purrie hebben als deze![]()

een 3" + andere injectoren, remappen heeft wel zin![]()
(maar das ook het plan volgens mij)

Ik ken 't probleem....
D'r ligt al geruime tijd een ander onderstel te wachten en de remmetjes hebben ook hun beste tijd gehad....
Verder ligt de audio ook nog op de plank en moet ik nog steeds een alternatieve plek voor de claxon-drukknop verzinnen / maken.
D'r ligt al geruime tijd een ander onderstel te wachten en de remmetjes hebben ook hun beste tijd gehad....

Verder ligt de audio ook nog op de plank en moet ik nog steeds een alternatieve plek voor de claxon-drukknop verzinnen / maken.

lastig he die luxe problemen, ik heb er ook last van. ben net aan me salaris van december begonnen....
2004 
back ontopic

back ontopic

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Nog een paar weekjes..
en hopen op nat asfalt voor jou
en hopen op nat asfalt voor jou

heeft JL niks meer? of Veban? robert001?
en een uitlaat van een 21T past niet, vanwege de Q. is een totaal andere uitlaatlijn. wordt zeuren, kijk eens op http://www.renault21turbo.com/, had ik ook een account. daar worden ze nogal eens aangeboden voor best schappelijke prijzen. mooi scorpion pijpie ofzo
en een uitlaat van een 21T past niet, vanwege de Q. is een totaal andere uitlaatlijn. wordt zeuren, kijk eens op http://www.renault21turbo.com/, had ik ook een account. daar worden ze nogal eens aangeboden voor best schappelijke prijzen. mooi scorpion pijpie ofzo

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kan robert eens vragen-Ray- schreef:heeft JL niks meer? of Veban? robert001?
daar zit ik idd ooken een uitlaat van een 21T past niet, vanwege de Q. is een totaal andere uitlaatlijn. wordt zeuren, kijk eens op http://www.renault21turbo.com/, had ik ook een account. daar worden ze nogal eens aangeboden voor best schappelijke prijzen. mooi scorpion pijpie ofzo

en blijven ebayen hè, genoeg engelse die in spare parts weg gaan.
dennisvr schreef:ebay me suf ook voor die 357 injectoren
probeer de volvo forums eens

Robert heeft nog een eindemper van me liggen maar denk niet dat ie een volledige lijn heeft in de diameter die je zoekt.
We kunnen ook gezamelijk naar Tamcar works gaan, betalen we minder dan 500 voor een op maat gemaakte rvs 3" uitlaat, incl downpipe en einddemper.
ja maar die heeft ie ook niet en deze moet ook nog passend gemaakt worden op het std spruitstuk en turbo. Een 3" past daar niet zomaar opMenno schreef:De downpipe is wel 't zelfde als een 2wd.

(ps, menno, ik zag dat jouw wagen ook terug te koop stond ??)
edit*, jouw ex 21 bedoel ik
dat vind ik niet duur!-jo- schreef:dennisvr schreef:ebay me suf ook voor die 357 injectoren
probeer de volvo forums eens
Robert heeft nog een eindemper van me liggen maar denk niet dat ie een volledige lijn heeft in de diameter die je zoekt.
We kunnen ook gezamelijk naar Tamcar works gaan, betalen we minder dan 500 voor een op maat gemaakte rvs 3" uitlaat, incl downpipe en einddemper.
is het niet mogelijk om iets te laten lassen? gewoon een 21T uitlaatlijn verlassen zodat het goed passend is op de TQ? (heb wel meer van dat soort prima bak en braad werk gezien)dennisvr schreef:iemand een adresje voor 0 280 150 357 bosch injectoren? Tegen een prijs dat ik niet failliet ga? of alternatieven?
en past de uitlaat van een 21 turbo onder een TQ? vast niet?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
4 stuks hejoeri_clio16V schreef:heb je r zoveel nodig dan![]()

ben ik ook al aan het doorlopen-jo- schreef: probeer de volvo forums eens![]()

Denk dat we dat maar gaan doen-jo- schreef: Robert heeft nog een eindemper van me liggen maar denk niet dat ie een volledige lijn heeft in de diameter die je zoekt.

Menno schreef:De downpipe is wel 't zelfde als een 2wd. De rest zal je hoogstwaarschijnlijk ergens moeten laten maken, is nix leverbaar voor.
Grote injectoren, serieuse plannen met de motor?

tamcarworks danmaar-jo- schreef:ja maar die heeft ie ook niet en deze moet ook nog passend gemaakt worden op het std spruitstuk en turbo. Een 3" past daar niet zomaar op![]()
(ps, menno, ik zag dat jouw wagen ook terug te koop stond ??)
edit*, jouw ex 21 bedoel ik

valt erg mee idd!-Ray- schreef:
dat vind ik niet duur!
geil!
Voor dat geld kan ik beter een volledige kopen vrees ik. Aanpas werk is altijd vrij prijzig1nsane schreef:
is het niet mogelijk om iets te laten lassen? gewoon een 21T uitlaatlijn verlassen zodat het goed passend is op de TQ? (heb wel meer van dat soort prima bak en braad werk gezien)
quote tamcar works:
Omdat de groen mannen uit het Limburgse het nodig achten dat de competitiewagens tijdens de oefenritten en wedstrijden niet meer dan 95 Db produceren op het circuit van Zolder, zit je natuurlijk met vele modellen als de Porsche GT3 aardig in het sop. De V6 achterliggende motor laat via een competitie uitlaat veel luider van zich horen.
We hebben hier een proefmodel gebouwd, een straight flower, gecombineerd in 1 demper ( links en rechts als ingang) met relatief weinig tegendruk. Je kan het natuurlijk niet maken om aan het vermogen van de bolide gaan te vreten, wat vlotjes over de 410 pk zit, dus dempers met kamers en aftakkingen zijn niet aan de orde. Dit model benut het maximum van de plaats tussen blok en de kevlar achterbumper.
[img]http://i29.photobucket.com/albums/c290/ ... em_gt3.jpg[/img]
[img]http://i29.photobucket.com/albums/c290/ ... ge_gt3.jpg[/img]
Wel, als je dit bouwt ben je volgens mij geen knoeier
Omdat de groen mannen uit het Limburgse het nodig achten dat de competitiewagens tijdens de oefenritten en wedstrijden niet meer dan 95 Db produceren op het circuit van Zolder, zit je natuurlijk met vele modellen als de Porsche GT3 aardig in het sop. De V6 achterliggende motor laat via een competitie uitlaat veel luider van zich horen.
We hebben hier een proefmodel gebouwd, een straight flower, gecombineerd in 1 demper ( links en rechts als ingang) met relatief weinig tegendruk. Je kan het natuurlijk niet maken om aan het vermogen van de bolide gaan te vreten, wat vlotjes over de 410 pk zit, dus dempers met kamers en aftakkingen zijn niet aan de orde. Dit model benut het maximum van de plaats tussen blok en de kevlar achterbumper.
[img]http://i29.photobucket.com/albums/c290/ ... em_gt3.jpg[/img]
[img]http://i29.photobucket.com/albums/c290/ ... ge_gt3.jpg[/img]
Wel, als je dit bouwt ben je volgens mij geen knoeier

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
nog een mooi gt3 uitlaatje
officieel voor de gt3 cup
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... itlaat.jpg[/img]
officieel voor de gt3 cup
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... itlaat.jpg[/img]