info gevraagd GT Turbo speurders.nl

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
Plaats reactie
azer
Contacteer:

Sinds korte tijd ben ik dus opzoek naar een degelijke GT Turbo. Nu zag ik onlangs op speurders.nl een mooie te koop staan,
maar met een foto en een mooie uitleg ben ik natuurlijk niet veel verder.

Nu is mijn vraag of iemand deze reno kent en of dat het werkelijk zijn prijs waard is?
Misschien iemand die in de buurt woont en even een kijkje wil gaan nemen is waarschijnlijk teveel gevraagd, maar wordt ZEEEEER op prijs gesteld!!!! :worship:

Omdat ik helemaal uit het verre België moet komen en omdat ik deze reis niet voor niks wil maken heb ik dus goede raad nodig. Ik kan dus niet een paar keer gaan kijken of het werkelijk een goede is. Afstand tot St Jacobiparochie is 330km.

Het gaat over deze wagen

Alvast bedankt (Y) (Y)
Tom
JiggyMF

Geen bekende auto wat mij betreft, misschien weet Chris wie het is?

Ik zou niet teveel afgaan op het 'deze auto is in topstaat' verhaal. Dat roept namelijk iedereen tegenwoordig.
Motorrevisie is geen zak waard zonder bonnetjes, daarbij weet je niet hoe er daarna in gereden is dus eigenlijk heb je er weinig aan tenzij iemand hier de persoon kent en weet hoe of wat.

Je enige optie is toch echt even te gaan kijken vrees ik en de auto grondig te inspecteren. Voor zo'n prijs mag hij toch wel in absolute topstaat zijn.

grtz Jiggy
pierre

hier sluit ik me bij aan een ommetje van 660 km lijkt me geen probleem als je meer als 3000 euro wilt uitgeven.

geen bod doen, maar gaan kijken wat het is, een gereviseerde motor is altijd meegenomen, maar mijn motor gaat al 450.000 mee zonder ingrijpende revisie.
azer
Contacteer:

ik ga dus deze week of volgende week eens kijken, als er nog iemand meer info over de wagen heeft, zeker iets laten weten!!! (Y)

Is het goed dat ik deze gids een beetje volg als ik er naar ga kijken?

http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=20761
JiggyMF

Ik zou de lijst uitprinten en meenemen.
De enige tip die ik je kan geven, ga NIET af op het uiterlijk van de auto.
Je zal niet de eerste zijn die door zijn 'verliefdheid' bepaalde mankementen over het hoofd ziet.
En hoe goed hij misschien ook blijkt te zijn, hou altijd rekening met serieuse onverwachte kosten aan een GTT.

grtz Jiggy
azer
Contacteer:

Vrijdag 14 april ga ik dus een kijkje nemen, hopelijk is het wat.

Nu zoek ik een GT Turbo-kenner die vrijdag 14 april rond 11.30u in de buurt van zwolle is, en me kan helpen bij het inspecteren van deze wagen. gelieve me te pm' en. (Y)

als er nog iemand wat over de wagen weet -> posten
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

ik weet alleen dat ik nog een knappe gtt heb staan
Plaats reactie