hij is alleen zon 150 a 200 kilo lichter

En dat was goed te merken...., ik moest echt best gasgeven om bij te blijven met mn 16vLuco/Alpine-racer schreef:ja is de oude GTE van marco en ligt nog steeds een 1700 in
hij is alleen zon 150 a 200 kilo lichter![]()
![]()
een beetje aangepaste en lege 1700 houd een gtt onder de 160 niet bij maar daarboven loopt die langer door, met zijn eigen gte reed erwin jolanda's standaard gttje iig voorbij.Ivo8hoven schreef:En dat was goed te merken...., ik moest echt best gasgeven om bij te blijven met mn 16vLuco/Alpine-racer schreef:ja is de oude GTE van marco en ligt nog steeds een 1700 in
hij is alleen zon 150 a 200 kilo lichter![]()
![]()
wij zaten wel met zn 3en
waar zal ik beginnen(Hoolie)-Ad schreef:200Kg eruit???
Wat is er allemaal wel niet uit / af dan? 200Kg is volgens mij wel HEEL veel hoor
Jacco Osté schreef:Die filmpjes en foto's zijn echt geweldig![]()
![]()
![]()
Is je auto zo smerig dat je nu nog bezig ben?Paul1916v schreef:die we bij die drempels hebben gemaakt met Youri & Jo
komen vanzelf wel online te staan..
zo eerst de auto maar eens gaan wassen..ziet er echt uit nu
Hoezoo?Luco/Alpine-racer schreef:nee voor mij nooit meer in het bestuur van een club
ja nogal, dus nooit meer voor mijErik (Schepjes) schreef:Hoezoo?Luco/Alpine-racer schreef:nee voor mij nooit meer in het bestuur van een club
slechte ervaringen?
Datakabel ligt nog in Paul zn wagen(Hoolie)-Ad schreef:Jacco Osté schreef:Die filmpjes en foto's zijn echt geweldig![]()
![]()
Is je auto zo smerig dat je nu nog bezig ben?Paul1916v schreef:die we bij die drempels hebben gemaakt met Youri & Jo
zo eerst de auto maar eens gaan wassen..ziet er echt uit nu
hoe wet je dan da de filmpjes geweldig zijnJacco Osté schreef:Datakabel ligt nog in Paul zn wagen(Hoolie)-Ad schreef:Jacco Osté schreef:Die filmpjes en foto's zijn echt geweldig![]()
![]()
zo eerst de auto maar eens gaan wassen..ziet er echt uit nu![]()
MINSTENS!! en ik kan het wetenLuco/Alpine-racer schreef:waar zal ik beginnen(Hoolie)-Ad schreef:200Kg eruit???
Wat is er allemaal wel niet uit / af dan? 200Kg is volgens mij wel HEEL veel hoor
alle overbodige beugels
alle stoelen en achterbank
daarvoor terug lichtere kuip
alle binnenbekleding
alle sloten van deuren en klep
alle ramen behlve voorruit
rest is lexaan
deuren helemaal leeg
alle dempingsmatten
alle overtollige bedrading
alle isolatie
enzenzenzenzenz
dus 150 kilo is er denk wel uit
oeps sorry..vandaag met jacco aan t klussen geweest, maar vergeten zn kabel te geven..morgen weer een kansdiesel power schreef:jacco heheb je die data kabel nu al
ik wil die foto's zien aan die drempel met mijn wagen en die 19 16v
Weer een dag w88Paul1916v schreef:oeps sorry..vandaag met jacco aan t klussen geweest, maar vergeten zn kabel te geven..morgen weer een kansdiesel power schreef:jacco heheb je die data kabel nu al
ik wil die foto's zien aan die drempel met mijn wagen en die 19 16v
Freek S schreef:Hebben jullie op de terugweg trouwens die lasergun gezien op de N65 thv Vught???
Stond er rond 20.00, zag hem net op tijd
Ronnie Detmers schreef:
Gisteravond trouwens wel veel mazzel gehad:
ik rijd vanaf Tilburg naar huis en bij Vught rijd ik altijd 100 a 105, ipv 80, gewoon lekker met een goed tempo.
nou zag ik ineens aan het einde waar je 70 moet gaan rijden glimmende vesten, dus ik dacht brandweer, dus rem af en ga dr met 80 ongeveer langs. Blijken ze te staan laseren1 in de middenberm en rechts een politiebusje met 3 man drnaast, daarvoor een motoragent.
Gelukkig was ie net niet aan het laseren toen ik langskwam
Ja die was niet te missen, volgens mij waren ze aan het oefenen. D'r stonden er gewoon 3, en het was echt zo druk dat we niet een harder konden dan 70Freek S schreef:Hebben jullie op de terugweg trouwens die lasergun gezien op de N65 thv Vught???
Stond er rond 20.00, zag hem net op tijd
schiet eens op lambalJacco Osté schreef:Misschien morgen, ik vind het wel welletjes voor vandaag![]()