ACT: Twingo I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hmm dan heeft mijn pm ook weinig nutWilma schreef:En daar is vervolgens Maarten bovenop gaan staan.... Geloof niet dat die nog heel isdennisvr schreef:pm wilma ff
heb er zaterdag 1 onder haar twingo vandaan gehaald

Welke sloop kan jij naar bellen Jacco? Zit er bij jullie een sloop die wel Twingo's heeft staan?
die dopjes bovenaan zijn nergens goed voorRonnie Detmers schreef:Ik net even gekeken, blijkt dat die pinnen net onder de motorkap zijn afgebroken tijdens mijn eerdere ongelukje,

Wow, samen met Ronnie onder de auto
Den kijk maar uit

Den kijk maar uit

http://www.telefoongids.nlRonnie Detmers schreef:Welke sloop kan jij naar bellen Jacco? Zit er bij jullie een sloop die wel Twingo's heeft staan?

Euhm, van Boxtel in Gorinchem, heeft er een stuk of 10 staan

Net zo plastic als je bumper, die gooi je er toch ook niet aftut schreef:die dopjes bovenaan zijn nergens goed vooris plastieken brol...

Ik wacht...Ronnie Detmers schreef:@ Jacco, wacht nog maar even, we(Wilma en ik) kijken woendag eerst ffkes onder de auto

Met mn camera in de hand...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Weet joyce dit wel Ronnie???

@Jacco: je cameratasje is terecht...

@Jacco: je cameratasje is terecht...

is die bodemplaat nodig???
want de ene wagen heeft er dus wel eentje en de andere weer niet een twingo normaal wel maar kheb die dus eronderuit liggen moet ik hem snel terug zetten of kan hij eronder uit blijven?
want de ene wagen heeft er dus wel eentje en de andere weer niet een twingo normaal wel maar kheb die dus eronderuit liggen moet ik hem snel terug zetten of kan hij eronder uit blijven?
Twingo: Making it 2 the limit....
-
- Contacteer:
owja? vorige week zei je nog wat anders

waar kan ik deze ergens bestellen? of wie heeft die al wel eens bij elia besteld???
[img]http://gateway.selltec.com/elements/app ... 7653.pjpeg[/img]
wat mogen de transport kosten zijn en is het moeilijk te monteren???
Twingo: Making it 2 the limit....
die dopjes zijn waardeloze, nutteloze plastiek.. in tegenstelling tot de bumperJacco Osté schreef:Net zo plastic als je bumper, die gooi je er toch ook niet aftut schreef:die dopjes bovenaan zijn nergens goed vooris plastieken brol...
![]()

ze doen praktisch niets aan de stevigheid van de bumper ofzo...
merk ik niets van... en ik heb 1 week met gereden en sindsdien zonder ...Ronnie Detmers schreef:Ze zorgen toch voor enige stabiliteit
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
http://www.reichhard-motorsport.com/DxRsd schreef:waar kan ik deze ergens bestellen? of wie heeft die al wel eens bij elia besteld???
volgens mij hebben zij dit soort happers ook

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ze zullen er niet voor niets zitten, als ze er niet opzitten ken je je bumper naar voren trekken, lijkt me toch ook niet echt de bedoelingtut schreef:merk ik niets van... en ik heb 1 week met gereden en sindsdien zonder ...Ronnie Detmers schreef:Ze zorgen toch voor enige stabiliteit

als ik dat probeer dan moet ik genoeg kracht zetten, en plooit hij zeer vies... misschien dat uw centrale bout een beetje naar de vaantjes is .. (achter de nrplaat)Ronnie Detmers schreef:Ze zullen er niet voor niets zitten, als ze er niet opzitten ken je je bumper naar voren trekken, lijkt me toch ook niet echt de bedoelingtut schreef:merk ik niets van... en ik heb 1 week met gereden en sindsdien zonder ...Ronnie Detmers schreef:Ze zorgen toch voor enige stabiliteit
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
uw???
Zal woensdag eens bekijken, hij blijft iig nog zitten met 160km/uur
Gisteravond trouwens wel veel mazzel gehad:
ik rijd vanaf Tilburg naar huis en bij Vught rijd ik altijd 100 a 105, ipv 80, gewoon lekker met een goed tempo.
nou zag ik ineens aan het einde waar je 70 moet gaan rijden glimmende vesten, dus ik dacht brandweer, dus rem af en ga dr met 80 ongeveer langs. Blijken ze te staan laseren
1 in de middenberm en rechts een politiebusje met 3 man drnaast, daarvoor een motoragent.
Gelukkig was ie net niet aan het laseren toen ik langskwam

Zal woensdag eens bekijken, hij blijft iig nog zitten met 160km/uur

Gisteravond trouwens wel veel mazzel gehad:
ik rijd vanaf Tilburg naar huis en bij Vught rijd ik altijd 100 a 105, ipv 80, gewoon lekker met een goed tempo.
nou zag ik ineens aan het einde waar je 70 moet gaan rijden glimmende vesten, dus ik dacht brandweer, dus rem af en ga dr met 80 ongeveer langs. Blijken ze te staan laseren

Gelukkig was ie net niet aan het laseren toen ik langskwam

-
- Contacteer:
Die hebben wij ook nog zien staan ja 

huh?Ronnie Detmers schreef:uw???![]()
![]()
de mijne verrekt ook geen "spier" tegen 170Ronnie Detmers schreef:Zal woensdag eens bekijken, hij blijft iig nog zitten met 160km/uur![]()

nouja, ik hou u niet tegen als ge er nieuwe plastieke dopjes in wil steken, maar mijn ervaring heeft me geleerd dat het gewoon overbodig is...
your mileage may vary
-
- Contacteer:
wij reden rond half 8 daar denk ik?
oh, ik ben vlaamsch, ik zeg u en uw tegen zowat iedereen... past lekker bij de ge en gij ...Ronnie Detmers schreef:Hoe laat reden jullie terug dan??Paul1916v schreef:Die hebben wij ook nog zien staan ja
@ Tut: je zei "misschien is uw centrale .............."Zo oud ben ik niet hoor
wel vreemd dat het merendeel van de interessante nederlandstalige fora in .nl gevestigd zijn...