Vanavond gezien op de Waldeck Pyrmontlaan in Baarn, hoorde al een tijd dat er daar eentje stond maar had hem nog nooit gezien. Phase 1, zo goed als std, import modelletje aan het kenteken te zien?
Edit: Ik weet niet wat er met de site mis is, maar hij doet raar. Normaal zet ik altijd de foto's tussen [img]en[/img], maar dat werkte om de een of andere reden niet.
gisteravond en vanmiddag zag ik een zwarte gtturbo met het kenteken pj-hv-34 (als ik het goed onthouden heb ) op een oprit voor een huis in sittard...... (en nee, ik was niet verdwaald zo ver van huis )
Gespot op de A4 om 7.45u westerse tijd..witte Renault GTTurbo..kenteken PV-33-NH...Denk geen lid gezien de ietwat oudere leeftijd (lees pensioenleeftijd)..auto was gepimpt met modieuze stickers van de hartstichting...
Rijd tevens al een half jaar zonder apk rond zag ik net
Kier schreef:Gespot op de A4 om 7.45u westerse tijd..witte Renault GTTurbo..kenteken PV-33-NH...Denk geen lid gezien de ietwat oudere leeftijd (lees pensioenleeftijd)..auto was gepimpt met modieuze stickers van de hartstichting...
Rijd tevens al een half jaar zonder apk rond zag ik net
Dat 5je reed vroeger altijd in Nieuwkoop. Was destijds van oudere mensen. Er zat ook een antenne op de voorbumper om de lengte te bepalen.
Elk jaar moest de turbo met de APK los gemaakt worden, en de laatste keer dat ik hem zag(2004) had hij 60.000 KM gereden, en stond hij met een lekke koppakking bij Kempenaar Bodegraven.
Gisteren omstreeks 18:00 bij de Mac bij MVV stadion in Maastricht een witte GTT ph1. Beetje verlaagd en andere wieltjes, kenteken 93-ls-zt, als ik het goed heb onthouden.
Marc schreef:Gisteren omstreeks 18:00 bij de Mac bij MVV stadion in Maastricht een witte GTT ph1. Beetje verlaagd en andere wieltjes, kenteken 93-ls-zt, als ik het goed heb onthouden.
Vanmiddag op het Corus terrein toen ik op een van drie passerende treinen stond te wachten een echte Renault Cycle (fiets dus). Berijder zat wel te kijken, maar zal vast en zeker niet op dit forum komen
Gisteren om ong half 5 op de A12 thv Ede-noord een Willie ingehaald met kenteken NF-XV-85.
Zag er netjes (en origineel) uit zo op t eerste gezicht, mooi ding
Kerel zwaaide vriendelijk en ik ff duimpje terug...
Nadeem schreef:Gisteren om ong half 5 op de A12 thv Ede-noord een Willie ingehaald met kenteken NF-XV-85.
Zag er netjes (en origineel) uit zo op t eerste gezicht, mooi ding
Kerel zwaaide vriendelijk en ik ff duimpje terug...
vanmiddag op het terrein bij de autowasstraat in delft: een mooie witte uitgebouwde clio... helaas zonder rtc-kenmerken en ik had geen weggeefstichkers bij me en ben het nr-bord vergeten is dit iemand van hier??? (tegenover de makro, voor het gebouw van idenburg voor als het idd iemand van hier is )
en eind van de middag die ontieglijk foute clio van dgb... dat mooie auto'tje wat ze op een vliegtuig willen laten lijken