Een originele williams hoort 982 kg te wegen.Frits schreef:pierre schreef:williams weegt 1015 kg, 5gt weegt slechts 829 kg
Dus: Get your factsstraight of : Get your kicks on route 66
Veerpootbrug ? prima hoor.
de gt ook nietChris@R5 schreef:En de GT dan?Leon schreef:ik ben niet verlaagd. bedankt![]()
![]()
Hij moet wel iets naar beneden dan. Anders heb je kleine wielen met veel ruimte tussen de wielkastranden. Cm-tje of 4/ 4,5 toch wel zakken
Leon schreef: maar krijg de achterkant niet omlaag omdat het schroefdraad van één kant om de torsie stang eruit te halen veroest is
Gat met kapotte draad opboren en een maatje groter draad erin trappenCalle schreef:Leon schreef: maar krijg de achterkant niet omlaag omdat het schroefdraad van één kant om de torsie stang eruit te halen veroest is
Op een wd-40 dieet zetten en dan met een schroefdraad tap voorzichtig schoonmaken kan wonderen doen. Dat spul van die veer is nogal hard dus als je het voorzichtig doet moet je een mooie draad overhouden.
ik zal er heel eerlijk over zijn, dat ik dit niet durf hoorRob 16v schreef:Gat met kapotte draad opboren en een maatje groter draad erin trappenCalle schreef:Leon schreef: maar krijg de achterkant niet omlaag omdat het schroefdraad van één kant om de torsie stang eruit te halen veroest is
Op een wd-40 dieet zetten en dan met een schroefdraad tap voorzichtig schoonmaken kan wonderen doen. Dat spul van die veer is nogal hard dus als je het voorzichtig doet moet je een mooie draad overhouden.'k heb het zelf ook gedaan van M10 naar M12, wil prima....
De 195-ers.white gtt power schreef:ik heb 13 inch mattig velgen gevonden zonder banden, 7j breed.
wat leg ik hier het beste op van bandmaat?
175-50-13 of 195-45-13?
ik lees namelijk dat de rolomtrek van de 175-50 : 1545 is en die van de 195-45 : 1525 is. vind ik wel raar dat de 195 dus nog sneller rond is
graag jullie meningen...
Jacco heeft ze pas nog nieuw op zn T-lines gelegd, dus als je wil weten welk merk enzo, ff PMen naar hemRiël schreef: De 195-ers.
Maar succes, in het vinden van een setje 195-45-13...
Helaas wel jaPaul1916v schreef:Jacco heeft ze pas nog nieuw op zn T-lines gelegd, dus als je wil weten welk merk enzo, ff PMen naar hemRiël schreef: De 195-ers.
Maar succes, in het vinden van een setje 195-45-13...
Een kwart millimeter om precies te zijnwhite gtt power schreef:soww ziet er echt wel nice uit![]()
mij lijkt het (op het zicht) alsof de 195/45 toch een iets hogere wand heeft dan de 175/50. ik denk dat ik voor de 195 ga gaan, is trouwens ook de correcte breedte voor de 5.