Ja idd.....maar daar heb ik de BMW weer voor ..die is voor boven de 200Luco/Alpine-racer schreef:ja dat hok wilde niet harder dan 200 tochjochem de haas schreef:HOEZO DAT NOU WEER ?Lex schreef:Laat me raden, Kim. Een zilvere 5 GT en een rode Clio 16v![]()
Jammer dat ik dit gemist heb, maar volgende toertocht probeer ik er weer bij te zijn
IK HEB HET RUSTIG AAN GEDAAN VANDAAG![]()
![]()
de route 2 keer rijdenPaul1916v schreef:@Ronnie: leg nou nog 1 keer uit hoe je in godsnaam 2x zoveel km's hebt kunnen maken dan dat de route lang was???![]()
![]()
![]()
ow ik dacht dat je zonder die beamer niet bij de kamperfamilie van je op visite mag komenjochem de haas schreef:Ja idd.....maar daar heb ik de BMW weer voor ..die is voor boven de 200Luco/Alpine-racer schreef:ja dat hok wilde niet harder dan 200 tochjochem de haas schreef:HOEZO DAT NOU WEER ?Lex schreef:Laat me raden, Kim. Een zilvere 5 GT en een rode Clio 16v![]()
Jammer dat ik dit gemist heb, maar volgende toertocht probeer ik er weer bij te zijn
IK HEB HET RUSTIG AAN GEDAAN VANDAAG![]()
![]()
dan zal bij die beamer die pook wel snel sneuvelen als die mij probeert bij te houdenLex schreef:Kom Haassie je ken toch wel tegen een opstootje.
Laatste toertocht met de Clio trok je de pook eraf want je moest en zal die blauwe 19 16v inhalen![]()
![]()
![]()
En nu je autowassen.... en snel een beetjeRonnie Detmers schreef:Ben ook weer thuis na een lange rit![]()
Luco en Frank top ritje
blablaLuco/Alpine-racer schreef:dan zal bij die beamer die pook wel snel sneuvelen als die mij probeert bij te houdenLex schreef:Kom Haassie je ken toch wel tegen een opstootje.
Laatste toertocht met de Clio trok je de pook eraf want je moest en zal die blauwe 19 16v inhalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die beamers redden het nietjochem de haas schreef:blablaLuco/Alpine-racer schreef:dan zal bij die beamer die pook wel snel sneuvelen als die mij probeert bij te houdenLex schreef:Kom Haassie je ken toch wel tegen een opstootje.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dacht toch echt dat de tocht in brabant was jamark 5t schreef:zo hee dat ziet er gezellig uit die toertocht.
let wel zoek de friese vlag![]()
dat mij als drent dat toch opvalt he
laat ze het maar niet horen(Hoolie)-Ad schreef:Frank en Luco bedankt voor de gezellige dag![]()
zoals ik jullie daarstraks als persoonlijk heb gezegt het was een leuk middagje zo
Eneen 2e prijs die ik ZEKER niet had verwacht! (en al helemaal niet met een vrouw als navigator
)
haha da vink lekker daarom doe ik hetLuco/Alpine-racer schreef:laat ze het maar niet horen(Hoolie)-Ad schreef:Frank en Luco bedankt voor de gezellige dag![]()
zoals ik jullie daarstraks als persoonlijk heb gezegt het was een leuk middagje zo
Eneen 2e prijs die ik ZEKER niet had verwacht! (en al helemaal niet met een vrouw als navigator
)
![]()
![]()
krijg je klappies
mischien was dat wel de opzetLuco/Alpine-racer schreef:laat ze het maar niet horen(Hoolie)-Ad schreef:Frank en Luco bedankt voor de gezellige dag![]()
)
![]()
![]()
krijg je klappies
Joh ken je mij al zo goed danny :dDanny van Duren schreef:mischien was dat wel de opzetLuco/Alpine-racer schreef:laat ze het maar niet horen(Hoolie)-Ad schreef:Frank en Luco bedankt voor de gezellige dag![]()
)
![]()
![]()
krijg je klappies
gokte maar iets(Hoolie)-Ad schreef:Joh ken je mij al zo goed danny :dDanny van Duren schreef:mischien was dat wel de opzetLuco/Alpine-racer schreef:laat ze het maar niet horen(Hoolie)-Ad schreef:Frank en Luco bedankt voor de gezellige dag![]()
)
![]()
![]()
krijg je klappies
die van mij ligt al plat(Hoolie)-Ad schreef:haha da vink lekker daarom doe ik hetLuco/Alpine-racer schreef:laat ze het maar niet horen(Hoolie)-Ad schreef:Frank en Luco bedankt voor de gezellige dag![]()
)
![]()
![]()
krijg je klappies![]()
nee hoor ze zit er hier gewoon naast
iddLex schreef:Laat me raden, Kim. Een zilvere 5 GT en een rode Clio 16v![]()