Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en weet ook nog niet zo heel veel van auto's af.
Maar mijn vragen;
Ik heb een clio 1.4 Automaat uit '95 met van die lelijke zwarte bumpers.
Ook is er een licht kleurverschil in de deuren en de rest van de lak, overigens wel jammer.
Ik wou weten of het mogelijk is om van de 1.4 automaat een schakel te maken?
en of er nog wat valt te doen met die bumpers, of dat ik er compleet nieuwe onder kom te maken wil het wat mooi uit zien, ik zit namelijk met een budgetje...
Ik hoop dat ik hier antwoord op kan krijgen!
Alvast bedankt, Roel.
Vragen over Clio Fase1 uit 1995
De goedkoopste en zeker makkelijkste oplossing is om deze wagen te verkopen en een auto met een handbak te kopen.
Zeker gezien het feit dat je weinig van auto's weet, lijkt mij dat de beste oplossing.
Zeker gezien het feit dat je weinig van auto's weet, lijkt mij dat de beste oplossing.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Welkom op het forum, stel je ook even voor in het wie is wie topic, domme vraag: waarom rijdt je een automaat als je het liever naar schakel wilt hebben?? En met weinig budget (net als de meeste waarschijnelijk
) zo'n aanpassing wilt gaan doen??

-
zou je niet een foto kunnen plaatsen van je clio (met de bumpers) zodat wij kunnen zien wat het probleem is, enne over je bak het kosten/plezierfactor is niet echt in balans als je begrijpt wat ik bedoel
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)