Eerste RTC Brabantrit chat topic
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
presentjes gaan net lukken gelukkig
dus dames en heren check even of het allemaal goed staat, met name diegene die nog niet zeker zijn

dus dames en heren check even of het allemaal goed staat, met name diegene die nog niet zeker zijn

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ligt eraan wat fatsoenlijk isJohan schreef:zorg nou maar dat het een fatsoenlijke route is, das veel belangrijker.

en niet zo ondankbaar doen

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Hm, waar is het opkomsttopic heen? Hij's weg! De link in het sticky topic verwijst nu naar het Nieuwegein fototopic...
Daarnaast, ik heb me aangemeld als vrijwilliger voor filmen. Ik neem aan dat dat met een camera van een van jullie is...? Die van mij is dood gegaan namelijk...
Daarnaast, ik heb me aangemeld als vrijwilliger voor filmen. Ik neem aan dat dat met een camera van een van jullie is...? Die van mij is dood gegaan namelijk...
-
- Contacteer:
ik twijfel nog
weet niet of ik door opa 2 town durf te rijden met me eluf
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gewoon komenSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ik twijfel nog
hier:Joost (DoubleYou) schreef:Hm, waar is het opkomsttopic heen? Hij's weg! De link in het sticky topic verwijst nu naar het Nieuwegein fototopic...
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=20934
-
Wil iedereen ff checken of alles klopt? Of je dus wel meedoet/wel/niet mee eet/etc.
We hebben vandaag besproken bij de Bierelier. Het zo vervelend zijn als er mensen niet komen opdagen die we wel verwachten en andersom
We hebben vandaag besproken bij de Bierelier. Het zo vervelend zijn als er mensen niet komen opdagen die we wel verwachten en andersom

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
klopt! 
heb er zin in! als t zo'n weer als vandaag is...

heb er zin in! als t zo'n weer als vandaag is...

-
- Car: Clio IV 1.5dci Dyn.
Ik ben nog op zoek naar een navigator/trice voor zondag; of wie is er nog op zoek naar een uitmuntende
navigator?

ik misschien maar weet het nog niet zeker .Maarten Minkjan schreef:Ik ben nog op zoek naar een navigator/trice voor zondag; of wie is er nog op zoek naar een uitmuntendenavigator?
want men navigator moet misschien het veld op zondag middag, dus dan ben ik alleen .

Goed nieuws Marcel, Bart heeft het sporten afgezegd en zal met jou meerijden.
Zelf heb ik ook besloten mee te komen, dus ik ben voor liefhebbers beschikbaar als navigator
Zelf heb ik ook besloten mee te komen, dus ik ben voor liefhebbers beschikbaar als navigator

zien we die ook nog esMatijs schreef:Goed nieuws Marcel, Bart heeft het sporten afgezegd en zal met jou meerijden.

wie bedoel je daarmee:Riël schreef:zien we die ook nog esMatijs schreef:Goed nieuws Marcel, Bart heeft het sporten afgezegd en zal met jou meerijden.
my zelf
matijs
of bart

Ik denk dat Riël mij bedoelt, ik ben er een tijdje uit geweest 
<- get your navigator here

<- get your navigator here
Laatst gewijzigd door Matijs op vr 31 mar 2006 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dan is de toertocht een goeie gelegenheid voor een comeback 

nou , voorstel:
ik breng de camera mee en zal op een vaste plek de doorgang filmen... Vermits ik meerijd met Youri zal het makkelijk zijn als wij eerst vertrekken zodanig dat ie me onderweg op een leuke plek kan dumpen. Het is dan wel de bedoeling dat de laatste me weer opppikt.
ik breng de camera mee en zal op een vaste plek de doorgang filmen... Vermits ik meerijd met Youri zal het makkelijk zijn als wij eerst vertrekken zodanig dat ie me onderweg op een leuke plek kan dumpen. Het is dan wel de bedoeling dat de laatste me weer opppikt.

Je kan ook met mij meerijden, ik zal daar foto's maken, dan kan ik je gewoon weer ophalen!-jo- schreef:kzie me daar al staan in een doodvreemd land met rare inwoners
dan heeft niemand er ook problemen mee om je te vergeten,
anders pik ik je dan dus wel op op de terugweg (met navi moet dit niet zo moeilijk zijn tog???)-jo- schreef:nou , voorstel:
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoe meer er filmen hoe meer vreugde, maar moet ik mijn videocamera dan nog wel meenemen??
-
altijd

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zal ff kijken voor je-jo- schreef:als er nog iemand een lege cassette heeft (Hi8), mag deze meebrengen. Grts, Jo
ik heb een sony met die hele kleine cassetebandjes haha
is dat hi8?
Veel plezier allemaal 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kom je niet jeroen
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Kheb er zin in!
-
- Car: GTT
maar eens hard denken of ik ook kom
-
- Car: GTT
heb de route uitgeprint dus ligt aan morgenvroegDanny van Duren schreef:maar eens hard denken of ik ook kom