zeker in het donker

voor ie weggerot is dus?dennisvr schreef:je mag wel es meerijden (voor 2020)Paul1916v schreef:
Ik heb ooit een proefrit gemaakt en ben verpest voor de rest van m'n leven.Paul1916v schreef:voor ie weggerot is dus?dennisvr schreef:je mag wel es meerijden (voor 2020)Paul1916v schreef:![]()
@Jochem: ben wel es benieuwd hoe dat voelt, zo'n 21..hoor iedereen erover dat t zo anders is dan bijvoorbeeld een GTT..
jochem de haas schreef:Pau@l ik denk dat je sneller met je 1916v bent hoor ...z'on Quadra is
met gladde banden??dennisvr schreef:niet in de regenMartijn schreef:Was een FWD trouwens, die gaan harder.
zet er maar eens een gewone 21 t langs en kyk dan maar eens wie de snelste is van het hele stel-Ray- schreef:jochem de haas schreef:Pau@l ik denk dat je sneller met je 1916v bent hoor ...z'on Quadra is
whehe idd, je rijdt snel te hard!
ga een TQ nou niet vergelijken met een GTT, want dan kom je bedrogen uit.... snelheidsbeleving is heel anders, van 0-100 is een GT sneller, maar van 100-200 heeft de TQ een langere adem. standaard is het aardig, maar met een paar simpele aanpassingen ga je zo overde 200 pk![]()
ben blij dat dennis er schik mee heeft, leuk om al die reacties te lezen
Om het daarmee eens te kunnen zijn, zal ik er eerst in moeten rijden.dennisvr schreef:niet in de regenMartijn schreef:Was een FWD trouwens, die gaan harder.
kyk dat is nu leuk ik rydt 5 minuten en pak gewoon de sleutels om het te kunnen vergelyken is wel zo leuk.Martijn schreef:Om het daarmee eens te kunnen zijn, zal ik er eerst in moeten rijden.dennisvr schreef:niet in de regenMartijn schreef:Was een FWD trouwens, die gaan harder.Vóór Paul graag.
Bevalt heel erg goed-Ray- schreef:
whehe idd, je rijdt snel te hard!
ga een TQ nou niet vergelijken met een GTT, want dan kom je bedrogen uit.... snelheidsbeleving is heel anders, van 0-100 is een GT sneller, maar van 100-200 heeft de TQ een langere adem. standaard is het aardig, maar met een paar simpele aanpassingen ga je zo overde 200 pk![]()
ben blij dat dennis er schik mee heeft, leuk om al die reacties te lezen
ze doen het nog redelijk-Ray- schreef: met gladde banden??
std 21t vs std 21tq wint de T het easy.oldskool schreef: zet er maar eens een gewone 21 t langs en kyk dan maar eens wie de snelste is van het hele stel
whehehMartijn schreef: Om het daarmee eens te kunnen zijn, zal ik er eerst in moeten rijden.Vóór Paul graag.
supercollectie hoor!oldskool schreef: kyk dat is nu leuk ik rydt 5 minuten en pak gewoon de sleutels om het te kunnen vergelyken is wel zo leuk.
Keuze:
5 gtt
21 t
21q
saf bi.
daarmee zyn martijn en paul dus gewoon te laat
Trek maar een nummertjeLuco/Alpine-racer schreef:als je hem ooit wegdoet dennis![]()
zo erg?Wilma schreef:Trek maar een nummertjeLuco/Alpine-racer schreef:als je hem ooit wegdoet dennis![]()
![]()
ja heb nu net een 19 geloof ik wel verstandiger voor dagelijks gebruikmark 5t schreef:mijn oude geweest voor r-win nog.
levert die 240 pk wel hoor maar dan bij 1,3 bar![]()
is een goeie 21 T voor niet al te veel geld
nee dank je, heb al een quadraR-win schreef:Voor de liefhebbers:
http://www.garagedebasis.nl/occasions.htm
Uh, die 240 pk moet zijn 200 pk op 1.0 bar.
ben jij de eerste die hoort wie de nieuwe eigenaar isLuco/Alpine-racer schreef:als je hem ooit wegdoet dennis![]()