Florus' Blauwe 5gt turbo
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb je het verhaal van hierboven net niet gelezen dan ...?GerryTT schreef:Volgens mij blijf je met een originele GT een 325i wel voor. Het is mij iig wel een paar keer gelukt
Dat ding van florus is al niet meer "standaard" ......en toch wint de bmw het...
Chris @ toen ik met de clio( die nu van ivo is ) reed en jij met die e36 325i kwam je er pas in einde 3 er voorbij ....
Dus of een e 30 is sneller of ivo kan niet rijdnen

Vraag het is aan Ivo en Ronnie?jochem de haas schreef: Heb je het verhaal van hierboven net niet gelezen dan ...?
Dat ding van florus is al niet meer "standaard" ......en toch wint de bmw het...
Bij de start lag ik 2 autolengtes achter je,en toen we onderin het aquaduct reden zat ik naast je,inmiddels ergens i/d buurt van de 200km/h
Dus wat heet winnen......

Ivo8hoven schreef:Die gekke GT van je wint het van een BMW 325i en zeker van die Coupe van mij![]()
Ik zal het nog een keer vertellen, cijfers in de boeken zijn zlechts een indicatie....
Die kamper bak van Haasie echt echt helemaal org. en dus standaard en is echt VRESELIJK snel......
Toen ik samen met haas eff een rondje deed, zeiden we al tegen elkaar dat een GT het er errug moeilijk mee zal krijgen.
En dat blijkt nu, ik kan dat ding niet bij trappen met die Clio, en ook Florus red het pas met pijn en moeite bij de 200+...., en op die snelheid is voor de meeste GT's de fut over, en die BMW gaat vrolijk door naar 240
Die kamper bak van Haasie echt echt helemaal org. en dus standaard en is echt VRESELIJK snel......

Toen ik samen met haas eff een rondje deed, zeiden we al tegen elkaar dat een GT het er errug moeilijk mee zal krijgen.
En dat blijkt nu, ik kan dat ding niet bij trappen met die Clio, en ook Florus red het pas met pijn en moeite bij de 200+...., en op die snelheid is voor de meeste GT's de fut over, en die BMW gaat vrolijk door naar 240
Vandaag eindelijk de Gordels binnengekregen
Zojuist ff gemonteerd
[img]http://home.wanadoo.nl/florus.sonja/Gtturbo/f147.jpg[/img]

Zojuist ff gemonteerd

[img]http://home.wanadoo.nl/florus.sonja/Gtturbo/f147.jpg[/img]

Ziet er goed uit
is altijd wel weer een gemartel om ze om te doen.

-
ik heb tijdje geleden een 323i E30 gehad van 1985 met 110kw/150pk en deze trok ook echt wel onder de 8.5sec nr de 100. top op teller was 225.jochem de haas schreef:Heb je het verhaal van hierboven net niet gelezen dan ...?GerryTT schreef:Volgens mij blijf je met een originele GT een 325i wel voor. Het is mij iig wel een paar keer gelukt
Chris @ toen ik met de clio( die nu van ivo is ) reed en jij met die e36 325i kwam je er pas in einde 3 er voorbij ....
Dus of een e 30 is sneller of ivo kan niet rijdnen![]()
die E30's wegen ook geen hol en er steekt een lekkere dikke 6cyl in. ik meen dat mijn auto 1050kg woog volgens het boekje.
-
- Contacteer:
Stinkdingen zijn het.Florus schreef:Zullen we ophouden over BMW's
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Doet het nog pijn ?Florus schreef:Zullen we ophouden over BMW's
-
Is je wagen zondag nog te bewonderen in Nieuwegein, Florus?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bij mij niet ....volgens mij kwam je me niet voorbijFlorus schreef:jochem de haas schreef:Doet het nog pijn ?Florus schreef:Zullen we ophouden over BMW's
Bij jou...............

Helemaal overleden nog niet,maar 't turbine wiel loopt tegen het huis aan,wat zich mede uit in alu. slijpsel
,en de blauwe pluim uiteraard....
Eens kijken wat de postbode morgen langs brengt
Zal wel gewoon origineel worden
Of niet......

Eens kijken wat de postbode morgen langs brengt

Zal wel gewoon origineel worden
Of niet......
-
Wat krabbel je daar nu onderaan? 

-
- Contacteer:
Of niet......LotuzClioWilliams schreef:Wat krabbel je daar nu onderaan?