R5 GTT cabrio (begonnen met de renovatie)
Da's de aanvoerleiding, het gaat mij om de retourleiding. 

-
- Contacteer:
owh
sorry
sorry
Dus deze?
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/131_3199.jpg[/img]
Of deze?
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/8voorkantmotor.JPG[/img]
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/131_3199.jpg[/img]
Of deze?
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/8voorkantmotor.JPG[/img]
Bij ons zit de temperatuur sensor rechts dus dan zal het die met het lange slangetje zijn. 

En dit kwam de postbode zojuist langsbrengen:
![Afbeelding]()
Nieuwe accecoires voor de R5 gtt.
Voor in de middenconsole:
Een olietemperatuurmeter.
Een voltage meter.
Een klokje
En het eindstuk voor de uitlaat.
Nou zijn we nog zoekende naar witte tellerplaten, bij meneer Tepper zijn ze niet meer verkrijgbaar.
Nieuwe accecoires voor de R5 gtt.
Voor in de middenconsole:
Een olietemperatuurmeter.
Een voltage meter.
Een klokje
En het eindstuk voor de uitlaat.

Nou zijn we nog zoekende naar witte tellerplaten, bij meneer Tepper zijn ze niet meer verkrijgbaar.
Laatst gewijzigd door ARNO16V op wo 29 mar 2006 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
voor de gt neem ik aan? ik weet dat in ralf's gtt witte tellerplaten zitten van birba racing ofzo? misschien heb je er wat aan! 

Je kan ze ook bij auto-style bestellen. Daar komen de mijne ook vandaan.
Hier nog een handleiding voor het monteren
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 12&start=0
Hier nog een handleiding voor het monteren

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 12&start=0
@ Paul: voor de gt idd, bedankt voor de tip
@ Roy: Tepper=Autostyle, maar daar is het niet meer te krijgen helaas.
Bedankt voor de inbouw tip
(ik hoop dat ik er wat aan heb) 

@ Roy: Tepper=Autostyle, maar daar is het niet meer te krijgen helaas.
Bedankt voor de inbouw tip

-
- Contacteer:
Stonden hier niet ergens die tellerplaten als jpeg bestand ofzo?
Dingen kon je uitrpinten op fotopapier en je had keurige wijzerplaten.
Ja is misschien ook wel een idee, ik heb vanmiddag een pm naar RB- cartuning gestuurd misschien dat zij nog wel wat kunnen bestellen.peter5GTTurbo schreef:Stonden hier niet ergens die tellerplaten als jpeg bestand ofzo?
Dan zou het hier moeten staan:peter5GTTurbo schreef:Stonden hier niet ergens die tellerplaten als jpeg bestand ofzo?

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... en&start=0
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Hier een foto'tje van de opnieuw gespoten deurpaneel (en) eentje gemonteerd de ander moet nog... (let niet op die apekop op de achtergrond)
![Afbeelding]()
Hier zitten de nieuwe klokjes al in de middenconsole ze moeten nog wel worden aangesloten.
![Afbeelding]()
En wat is dit?????
![Afbeelding]()
M'n clio met een kapotte temperatuur sensor....
Hier zitten de nieuwe klokjes al in de middenconsole ze moeten nog wel worden aangesloten.
En wat is dit?????
M'n clio met een kapotte temperatuur sensor....
-
- Contacteer:
dat mag ik hopen dat hij kapot is 
Zo weer een paar vorderingen met de GTT.
Ik heb vorige week de afdekhoes van het cabrio-dak naar een kleremaker gebracht en die heeft alle kleine beschadigingen en scheurtjes gerepareerd en verstevigd.
Ook hebben we de deurpanelen geisoleerd met anti dreun matjes, en de ramen weer wat gangbaarder gemaakt, nu lopen ze weer lekker soepel naar boven en beneden.
We zijn eigenlijk nog wel opzoek naar een tellerbak voor de GTT, die er nu inzit geeft niet de juiste snelheid en toerental aan.
Dus ik denk dattie naar z'n grootje is, dus als iemand nog zo'n ding heeft liggen.....
Ik heb vorige week de afdekhoes van het cabrio-dak naar een kleremaker gebracht en die heeft alle kleine beschadigingen en scheurtjes gerepareerd en verstevigd.
Ook hebben we de deurpanelen geisoleerd met anti dreun matjes, en de ramen weer wat gangbaarder gemaakt, nu lopen ze weer lekker soepel naar boven en beneden.

We zijn eigenlijk nog wel opzoek naar een tellerbak voor de GTT, die er nu inzit geeft niet de juiste snelheid en toerental aan.
Dus ik denk dattie naar z'n grootje is, dus als iemand nog zo'n ding heeft liggen.....
Snelheidsmeter kun je afstellen dmv. een potmetertje achterop.
Wat nog wel eens gebeurt is dat het potmetertje doorgebrand is en er nix meer te stellen valt.
Bij de betere electronica zaak even nieuw potmetertje halen en die erin solderen.
Zoek eens op snelheidsmeter verstellen en dan het topic van Stefijn, daar staat het erg goed in uitgelegd.
Edit: Klik
Wat nog wel eens gebeurt is dat het potmetertje doorgebrand is en er nix meer te stellen valt.
Bij de betere electronica zaak even nieuw potmetertje halen en die erin solderen.
Zoek eens op snelheidsmeter verstellen en dan het topic van Stefijn, daar staat het erg goed in uitgelegd.
Edit: Klik
Laatst gewijzigd door Steven op za 8 apr 2006 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Superbedankt voor de tip!
Bedankt voor de link, ik heb het even doorgelezen, maar daar gaat het alleen over de afwijking van de snelheidsmeter, ik heb ook afwijking in de toerenteller.
Of is dat ook op te lossen met een nieuwe potmeter?
Wat vraag je eventueel voor die tellerbak?
Bedankt voor de link, ik heb het even doorgelezen, maar daar gaat het alleen over de afwijking van de snelheidsmeter, ik heb ook afwijking in de toerenteller.
Laatst gewijzigd door ARNO16V op zo 9 apr 2006 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik stuur je wel ffe een PM. 

is dit een matte of een zijdeglans verf? en is het gewoon verf uit een spuitbus die je bij de gamma op de hoek hebt gehaald? of nog een speciale? wil die van mij namelijk ook gaan spuiten.....ARNO16V schreef:Hier een foto'tje van de opnieuw gespoten deurpaneel (en) eentje gemonteerd de ander moet nog... (let niet op die apekop op de achtergrond)
en heb je ze ook geschuurd en in de grondverf gezet? of juist niet? vinnet resultaat namelijk echt goed!
R 5 Convertible Rulezz
Is idd lak uit een spuitbus, we hebben de panelen eerst geschuurd, daarna een kunstof hechtprimer gebruikt en daarna met de creme wit spuitbus d'r overheen (RAL 9001).
En het resultaat is netjes.
En het resultaat is netjes.

-
- Car: GTT
echt vette bak
je hebt pm 

Deze week nog druk bezig geweest met de 5 gtt, achterbumper erafgehaald+ achterste wielen en alles 3 dubbeldik in de tectiel gespoten, dus de binnenkant van de wielbakken e.d.
De A-stylen weer gemonteerd (tijdelijk).
Een uitlaat van voor naar achter er nieuw onder gefixt, met maar een heel klein middendempertje en geen einddemper (eigenbouw uitlaat, zeer gaaf geluid
)
Dus de ducati dempers zijn nu pleite...
Daarna de achterbumper weer terug gemonteerd en gelijk mooi recht gehangen (moesten nieuwe steuntjes voor worden gemaakt).
De bumper moet nog wel opnieuw worden gespoten i.v.b. met een beschadiging.
A.s. zaterdag is het poetsdag en zondag staat hij als alles goed gaat te glimmen in Rosmalen
Foto's volgen nog.
De A-stylen weer gemonteerd (tijdelijk).
Een uitlaat van voor naar achter er nieuw onder gefixt, met maar een heel klein middendempertje en geen einddemper (eigenbouw uitlaat, zeer gaaf geluid

Dus de ducati dempers zijn nu pleite...
Daarna de achterbumper weer terug gemonteerd en gelijk mooi recht gehangen (moesten nieuwe steuntjes voor worden gemaakt).
De bumper moet nog wel opnieuw worden gespoten i.v.b. met een beschadiging.
A.s. zaterdag is het poetsdag en zondag staat hij als alles goed gaat te glimmen in Rosmalen

Foto's volgen nog.
-
- Über-Spammer
superr ben benieuwd zondag
maak daar je foto's maar
, of mooier laat ze maken 

maak daar je foto's maar

Wat een geluid zeg! komt behoorlijk in de buurt van een impreza ongeveer diezelfde roffel, en je hoort de turbofluit door de uitlaat blazen

En dan gas los en plopplopplop!!! HHHEEEERRLLLIJKKKK

Hier de beloofde foto's
De nieuwe zelf gemaakte uitlaat:
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
De motorruimte gepoetst voor morgen (Full Speed Rosmalen)
![Afbeelding]()
En nog een paar foto's na het poetsen in de zon.
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
De nieuwe zelf gemaakte uitlaat:
De motorruimte gepoetst voor morgen (Full Speed Rosmalen)
En nog een paar foto's na het poetsen in de zon.
-
Is echt een hele verbetering met hoe die was toen je hem kocht 

VLK Groep