[img]http://home.tiscali.nl/rburgers/Clio/Laguna01.jpg[/img]
Ze zien er in ieder geval lekker dik uit

Kijk effe je polis na, bij veel verzekeringen gaat ruitschade buiten de no-claim korting omEgonlaguna schreef:Vandaag even wat minder leuks mee gemaakt.
Een flinke regen van grind op mijn voorruit gekregen.![]()
Er zitten meerdere putjes en sterretjes in mijn ruit.
Teveel om allemaal te laten opvullen ed. Voor dat geld van al die putjes en sterretjes heb ik denk ik wel een nieuwe ruit. Dus zal waarschijnlijk aan een nieuwe moeten denken.
Wil dit eigenlijk niet van de verzekering gaan doen. Dan stagneerd mijn premie even en daar heb ik geen zin in.
Gewoon balen dus
Even wat minder andere fratsen uithalen met mijn auto
Ik heb de Frod sleutel nog. Daar zijn de anderen mee los en vast gedraaidDuupke schreef:Kruissleutel idd.
Kan zelfs een Rambo als jij nog meer kracht mee zetten.![]()
Alleen je krik omhoog draaien zal niet meevallen met zo'n kruissleutel
Egonlaguna schreef:Mijn Laguna vertoond op dit moment het volgende verschijnsel:
Als bij 60 km/u is er een vremde 'brom' hoorbaar die daar voorheen niet was. Het maakt niet uit of de de auto in de 3de versnelling/ vierde versnelling staat of in zijn vrij staat. Dit geluid wordt wat harder als de snelheid verder toeneemt.
vanaf 120 km per uur verdwijnd dit geluid en kamt er een ander vreemd nieuw geluid voor terug.
Het lijkt een beetje te klinken aloof er iets aanloopt, maar ik kan het compleet mis hebben.
Het geluid lijkt van voren te komen.
Een nog duidelijkere omschrijving van het probleem volgt.
Wie heeft er een idee wat het zou kunnen zijn tot zover?