Dacht trouwens dat die dingen wel wat sneller waren...
ik zat dan ook niet achter het stuurMerijn schreef:Gas bijgeven bij een inhaalpoging vind ik gewoon niet gepast en het kan ook nog eens aardig gevaarlijk zijn. Maar goed, laten we die discussie hier maar niet gaan voeren.
ja typisch zulke actiesXabre schreef:vanmiddag met het mazdaatje van me ouders op een 100km autoweg.. ik haal met 120 een petje in dat 95 rijdt, dat ik naast 'm ben geeft petje opeens gas, 120, 130, 140, 150, 160.. nouja toen ben ik maar ermee gekapt, met iemand anders ze automet de 19 16v had 'm wel een lesje geleerd
wheheheheheheheheheheMarcel B. schreef:Net nog ff een yup in een Z3 1.9 roadster duidelijk gemaakt dat ie beter een 3.0 had kunnen leasen
Ook een 2.5 kan je het knap lastig maken, zoniet vervelendSander2 schreef:Durf je wel...Marcel B. schreef:Net nog ff een yup in een Z3 1.9 roadster duidelijk gemaakt dat ie beter een 3.0 had kunnen leasen
Haasie en ik hebben een keer met de kap open gesport met een BMW Z4 2.5i (184 pk) tegen een Clio II RS, en dat ging ie net niet reddenArno17 schreef:
Ook een 2.5 kan je het knap lastig maken, zoniet vervelend
Een 3.0 is teveel van het goede, maar dan ook om te leasen...
Dat kunnen de RS rijders alleen maar beamen, elke keer weer als ik gas opentrek zit er een dikke glimlach om mijn neus.jochem de haas schreef:Helaas.....de bmw won ( waren geen hele autolengtes) .....maar wat een bruut geluid in DIE rs
Hoeveel autos heb jij wel nietIvo8hoven schreef:Vanmiddag samen met Ronnie in de MINI bij De Meern de A12 op, en wat rijd daar....een Corrado G60 incl. blond popje + bijbehorende sjon![]()
Even irritant ervoor gegooid, en daarna rustig 120km/u naast em gaan rijden...., na een paar minuten was ie mij zat, en schakelde terug, toeterd, en zwaait heel leuk naar me...............![]()
Ja even terug naar 3, en de MINI achter de Corrado aan, en al heel snel liepen we in.....die VW roken en pluimen (190km/u), en bij vrij baan konden we er zelfs voorbij.....![]()
Wat keek die gast zuur...., en zn meissie lach helemaal in een deuk, ff ingemaakt op 200+ door een MINI![]()
(was lache he Ron...!)
Ivo8hoven schreef:Vanmiddag samen met Ronnie in de MINI bij De Meern de A12 op, en wat rijd daar....een Corrado G60 incl. blond popje + bijbehorende sjon![]()
Even irritant ervoor gegooid, en daarna rustig 120km/u naast em gaan rijden...., na een paar minuten was ie mij zat, en schakelde terug, toeterd, en zwaait heel leuk naar me...............![]()
Ja even terug naar 3, en de MINI achter de Corrado aan, en al heel snel liepen we in.....die VW roken en pluimen (190km/u), en bij vrij baan konden we er zelfs voorbij.....![]()
Wat keek die gast zuur...., en zn meissie lach helemaal in een deuk, ff ingemaakt op 200+ door een MINI![]()
Ehh, leuk idd maar is daar geen trajectcontrole voor snelheid??
Btw, standaard MINI of een S.....works...of noem eens wat!?
(was lache he Ron...!)