Friday Nightmeeting Bodegraven. I
Wel gaaf!!! (niet onder een Europese auto) Niet te betalen denk ik, je moet er ook nog een computer systeem bij hebben in de auto, om de plaatjes te kunnen veranderen op de velg
Heerlijk weer een franse auto
een mega snelle computer die ledjes moeten zo snel geupdate worden dat het plaatje blijft staan, en dat ook nog afhankelijk van de snelheid die je rijdt.Leon schreef:Wel gaaf!!! (niet onder een Europese auto) Niet te betalen denk ik, je moet er ook nog een computer systeem bij hebben in de auto, om de plaatjes te kunnen veranderen op de velg
*bling - nog meer opmerkelijke/opvalende velgen, deze keer met dieren structuur 
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
volgens de uitleg zit er software bij en kan je zes figuren per wiel voorprogrammeren<BR> schreef:een mega snelle computer die ledjes moeten zo snel geupdate worden dat het plaatje blijft staan, en dat ook nog afhankelijk van de snelheid die je rijdt.Leon schreef:Wel gaaf!!! (niet onder een Europese auto) Niet te betalen denk ik, je moet er ook nog een computer systeem bij hebben in de auto, om de plaatjes te kunnen veranderen op de velg

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Jeroen met de 5GTTiAlex A-man schreef:Drachten danmaar,....CChris schreef:ach, het wordt allemaal toch pas echt duidelijk als een opgefokte gtt naast zo'n corsa 2.0 16v (al dan niet met turbo) staat en ze gaan sprinten......ja toch?
Er rijden dit jaar op Drachten een hele zooi Corsa's....Corsa's A en B, van 1.2 tot 2.3...verdeeld over bijna elke klasse.
Inschrijven kan nog steeds bij OSL...dus wat let jullie!
Beetje concurentie uit de Renault hoek is nooit weg....altijd gezellig..

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
team wimedo???Lex schreef:Morgen wordt er gesprint en geslalomd op het circuit Lelystad![]()
Ik hoorde net dat onze Impreza klaar is en morgen gaat sprinten daar
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Op zondag ???? dat mag toch niet .....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
altijd leuk team wimedo
heb hier nog een paar bekers staan, altijd lachuh
heb hier nog een paar bekers staan, altijd lachuh
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja sorry hoor .....hoelaat ben je er ? misschien kom ik wel ff vervelen ...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
is goed , moet eerst rj uit de brand helpen ......einde kopelingskabel 

Nu officiele dealer van K-tec, Lex? ToppieLex schreef:Zo net de K-tec catalogus en prijslijst binnen gekregen![]()
Prijsopgaves kunnen via PM of info@scorpiontuning.nl

-
- Contacteer:
Steven schreef: Nu officiele dealer van K-tec, Lex? Toppie
Beter Lex, kunnen we ook weer op die site gaan shoppen

-
Nog bedankt voor de kabel Haas, breekt mijn koppelingskabel op zaterdagmorgen en geen Renault dealer in de regio die een kabel op voorraad heeftjochem de haas schreef:is goed , moet eerst rj uit de brand helpen ......einde kopelingskabel
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jep, jongens het is er door.Steven schreef:Nu officiele dealer van K-tec, Lex? ToppieLex schreef:Zo net de K-tec catalogus en prijslijst binnen gekregen![]()
Prijsopgaves kunnen via PM of info@scorpiontuning.nl
Had wat foto's mee gestuurd van de GT, kreeg een persoonlijk mailtje van Mr Kirk terug

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Werd pas nog aangesproken door iemand van Scorpion Tuning dat ik maar eens langs moest komen met mn clio 
Die kende jou ook geloof ik Lex..

Die kende jou ook geloof ik Lex..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja, JB geloof ik of Edwin.
Hij begon zijn verhaal met bij ons op school....jongen met een Clio met een zij uitlaat door de achterbumper... Ik: Oh das Remco.
Hij dacht eindelijk dat ie mij ook eens een dikke Renault kon laten zien, die ik nog niet kon

Hij begon zijn verhaal met bij ons op school....jongen met een Clio met een zij uitlaat door de achterbumper... Ik: Oh das Remco.

Hij dacht eindelijk dat ie mij ook eens een dikke Renault kon laten zien, die ik nog niet kon

@chris joh een klasgenoot ? weet je zn naam ook nog of dat niet
?
@lex Weet niet meer hoe die jonge heette maar was wel grappig
wist ook nie dat scorpion zo dicht bij mn school zat

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Welke school zit je dan ROC motorvoertuigen??Remco T. schreef:@chris joh een klasgenoot ? weet je zn naam ook nog of dat niet?
Wel es van Brezan gehoord? Die hebben ze wel op voorraad of ander een filliaal verderop.Robert-Jan schreef:Nog bedankt voor de kabel Haas, breekt mijn koppelingskabel op zaterdagmorgen en geen Renault dealer in de regio die een kabel op voorraad heeftjochem de haas schreef:is goed , moet eerst rj uit de brand helpen ......einde kopelingskabel
Of moet je persé alles Renault hebben

-
Dat wist ik niet, weer wat geleerd voor de volgende keer.Steven schreef:
Wel es van Brezan gehoord? Die hebben ze wel op voorraad of ander een filliaal verderop.
Of moet je persé alles Renault hebben(terwijl het vaak hetzelfde is)
Mijn koppeling komt ook bij Brezan vandaan, krijg je de zelfde koppeling als bij de dealer alleen in een andere doos en voor een veel betere prijs.
Ik hoef niet alles perse Renault, krijg alleen een leuke korting omdat ik er werk
VLK Groep
ROC verkoopmanagement motorvoertuigen jaLex schreef:Welke school zit je dan ROC motorvoertuigen??Remco T. schreef:@chris joh een klasgenoot ? weet je zn naam ook nog of dat niet?

en die kerel dat was John van de Ven dan

uhm Brandenburchdreef zit het dus volgens mij is dat Overvecht ja
-
- Contacteer:
er zijn gewoon sommige dingen fucking veel goedkoper bij de dealert ook al denken mensen dat je bij brezan enzo altijd goeikoper uit bentRobert-Jan schreef:Dat wist ik niet, weer wat geleerd voor de volgende keer.Steven schreef:
Wel es van Brezan gehoord? Die hebben ze wel op voorraad of ander een filliaal verderop.
Of moet je persé alles Renault hebben(terwijl het vaak hetzelfde is)
Mijn koppeling komt ook bij Brezan vandaan, krijg je de zelfde koppeling als bij de dealer alleen in een andere doos en voor een veel betere prijs.
Ik hoef niet alles perse Renault, krijg alleen een leuke korting omdat ik er werk