sinds een week vertoont m'n auto een nogal vaag gebrek;
als de motor warm is en je geeft gas schokt de hele handel door elkaar, en vervolgens blijft de motor schommelen in toeren.
normaal rijden is dus ook niet meer mogelijk, en hopelijk weet iemand hier wat dit kan zijn, aangezien ze me bij renault dealer ook niet kunnen helpen
schommelen toerental warme motor
HI,
Ik hoop dat ik je een idee aan de hand kan doen, maar in zo een geval kan het makkelijk een electriciteit voeding probleem zijn.
kijk naar je plus pool op de akku daar zitten meestal 2 of 3 draden met een schroefje vast, als dit schroefje los is getrilt, kan dat allerlei zulke problemen als je daar aangeeft crieeren.
Ook kijk een naaar de aarde leidingen achter het blok die dikke zwarte end de dike die van de bak naar het chassis loopt, ook die kunnen problemen geven, al maak je ze alleen maar schoon, help ook.
Ik had had zelfde soort probleem als jij en ik vond mijn 3 draden die naar de PLUS pool van de akku gaan helemaal los, het bleek dat de vorige eigenaar een 450watt versterker had ingebouwd en vergeten was om het schroefje op de plus pool weer vast te schroeven.
rob
Ik hoop dat ik je een idee aan de hand kan doen, maar in zo een geval kan het makkelijk een electriciteit voeding probleem zijn.
kijk naar je plus pool op de akku daar zitten meestal 2 of 3 draden met een schroefje vast, als dit schroefje los is getrilt, kan dat allerlei zulke problemen als je daar aangeeft crieeren.
Ook kijk een naaar de aarde leidingen achter het blok die dikke zwarte end de dike die van de bak naar het chassis loopt, ook die kunnen problemen geven, al maak je ze alleen maar schoon, help ook.
Ik had had zelfde soort probleem als jij en ik vond mijn 3 draden die naar de PLUS pool van de akku gaan helemaal los, het bleek dat de vorige eigenaar een 450watt versterker had ingebouwd en vergeten was om het schroefje op de plus pool weer vast te schroeven.
rob
pierre schreef:wil de dealer niet helpen of kan de dealer niet helpen ???
gewoon diagnose vragen.
toen ik er gister langs ging konden ze me niet meer helpen omdat de monteurs al vrij waren

-
- Contacteer:
wat voor auto heb je?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
R19 16vSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:wat voor auto heb je?
Project: GTT Blue Sport
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
als het om zijn eigen auto gaat, klopt...
het is idd een 1.8 8v.