Elec ramen: Tunnelconsole. Mis wat maar weet niet wat :D

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
Plaats reactie
JiggyMF

Stel je neemt een tunnelconsole (versie met pook eraanvast), de versie met openingen voor CV en electrische ramen. aan de dashboardzijde van de versnellingspook.
Van links naar rechts heb ik een knop voor het raam links, dan een leeg vierkantig vakje, dan een knop voor de CV gevolgd door de knop voor het raam rechts.
Ik heb lopen denken en zoeken maar ik heb geen flauw idee wat er eigenlijk in het vierkantige vakje zou horen???

grtz Jiggy
CChris

je bedoelt neem ik aan een enkelDINs middenconsole......
dan is het het vierkantje bij de rode pijl waarschijnlijk wat je bedoeld, daar zit gewoon een afdekplaatje...... hoort volgens mij niks te zitten standaard. ik heb het iig nog nooit gezien, laat ik het zo zeggen.

[img]http://img211.imageshack.us/img211/2269/pict06751xx.jpg[/img]
R 5 Convertible Rulezz
JiggyMF

JA! dat is wat ik bedoel
hmmmm dan mis ik dus dat plaatje :D
En ik krijg mijn versnellingspook-zak er niet mooi in, dat is zeker ook een aparte zak met omheining voor die middenconsole?

grtz Jiggy
CChris

nee als het goed is zat er een plastic "raampje" in, daar moet je je pookzakje ff netjes in/op/overheen frommelen (lekker tegenstrijdig he?).......het raampje er in klikken en klaar :)
R 5 Convertible Rulezz
JiggyMF

CChris schreef:nee als het goed is zat er een plastic "raampje" in, daar moet je je pookzakje ff netjes in/op/overheen frommelen (lekker tegenstrijdig he?).......het raampje er in klikken en klaar :)
Ok, volgens mij mis ik dat dan ook :D
Er zit bij mij verder niks onder de console bij de pook. Ik had eerst een console die niet tot de pook ging, had een los stuk plastic om de pook met daaronder een stuk plastic waar ik hem in kon klikken en dat andere plastic dan overheen kon schuiven zodat het netjes zat...
Maar volgens mij past datzelfde stuk plastic hier niet onder om de pookzak mooi vast te krijgen.

grtz Jiggy
GTE (Sjoerd)

jij hebt wel een hoop plastic zeg (D)
Plaats reactie