hmm tijn das een beetje boekje sleutelenTijn schreef:je hoort hem op 250 Nm met de momentsleutel te doen.
gewoon aan jekkeren met de tol
hmm tijn das een beetje boekje sleutelenTijn schreef:je hoort hem op 250 Nm met de momentsleutel te doen.
Bij Renault moeten de centrale moeren met 170 Nm aangehaald worden behalve de Megane 2/Scenic 2, Espace 4 en Laguna 2 die moeten met 280 Nm vast gezet wordenSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:hmm tijn das een beetje boekje sleutelenTijn schreef:je hoort hem op 250 Nm met de momentsleutel te doen.
gewoon aan jekkeren met de tol
Zou best kunnen hoor zal ff in de dialogys kijken binnenkortFlorus schreef:En toch geeft geven de Haynes,en het vraagbaak van Olving allebei 250nm aan voor de wielnaafmoer aan de voorzijde,achterzijde is 160nm.
ik ben 2 keer met een muurvast vastgeroest toplager door de keuring gekomenPaul1916v schreef:Paul1916v schreef: moeten de toplagers/veerpootlagers eigenlijk vervangen zijn met de apk? merk er niet veel van met sturen of wat dan ook, alleen kraakt ie wat..
Alleen een stukje tape over de schakelaar is al goed, dan heb je "geen schakelaar meer" en hoeven de mistlampen het ook niet te doen.Paul1916v schreef:even de mistlichten en schakelaar eruit trekken, kunnen ze ook niet zeuren dat er 1tje niet (altijd) werkt..
dat laatste klinkt bekendPaul1916v schreef: Wel voor de zekerheid op de sloop vanmiddag even ander voorbumpertje gehaald voor 15 euro, zelfs met witte mistlichten erin, dus die komen misschien nog te koop te staan.. Die er maar even op zodat ie de brug op kan
Woensdagavond paulPaul1916v schreef: Morgenavond met frits dus remslangetje vervangen en dan donderdag of vrijdag herkeuring (gratis) en dan kan ik er weer een jaar tegenaan!