Ik lees dit forum al een tijdje (naast andere Renault Forums, o.a. Laguna tuning en Autoextrem.de). Mij vandaag aangemeld omdat ik vond dat ik toch eens moest reageren in het onderdeel nl.wetgeving. Dit omdat ik van beroep een 'wout'
Ik ben al enige tijd, sinds 1998, vervent Renault rijder. De eerste was een Megane coupe, die ik nieuw kocht. Vanwege gezinsuitbreiding werd dit 1,5 jaar later al een Laguna 5d HB, ook nieuw. Toen een uitstapje gemaakt naar Mercedes, een jongesdroom, Deutsche Grundlichkeit. 11 maanden later, een illusie armer en een jonge gebruikte Laguna 1.9 dti Break gekocht en die ster ingeruild. (liever een ster in m'n voorruit als voor op de grille is sindsdien m'n motto en: Als je perse een Mercedes wilt proberen, bel dan een taxi

Voor ik mijn huidige baan kreeg, ben ik 9 jaar in een autogarage, in de werkplaats werkzaam geweest. Motorvoertuigen zijn altijd mijn passie geweest. Vandaar dat ik in mijn huidige baan vrij automatisch een verkeers-taakaccent kreeg toegewezen en motormuis werd, vanwege het feit dat mijn kennis op dat gebied van nature iets groter was als die van de gemiddelde diender. Let wel, een taakaccent betekent dat je daar een deel van je werk aan besteed, dus ik zit ook gewoon in een auto en rijdt naar de meldingen toe die we krijgen. Het is dus niet louter en alleen verkeer waarmee ik me bezighoudt.
Ik hoop wat op te kunnen steken van de kennis die op dit forum aanwezig is en anderen van dienst te kunnen zijn met mijn kennis, alhoewel ik niet dagelijks op dit forum zal kunnen inloggen.
Groeten Laguna II GT Dci.