Bedankt voor de tips

klopt inderdaad! we dachten zo, dat klinkt goed, aletn we maar is boekn anders doen we het niet! heb er zin in maa rmoet nog ff wachten... augustus pas...Martijn *Baccara* schreef:Dat is absoluut geweldig om te doen! Reis uit de Kampioen van OAD? Die heb ik in 2004 gemaakt.mike16v schreef:- Rondreisje van 2 weken door noorwegen met auto![]()
hey ben jij ook in thailand geweest.(waar ben je allemaal geweest) ik ben er in december nog drie week heen geweest. het is wel super mooi, maar wel arm.Wilma schreef:Ik ben een paar jaar geleden in Thailand geweest, dus armoede ken ik wel![]()
Bedankt voor de tips![]()
29 en 30 april jaMarcus schreef:Deze zomer naar de Duitse Eiffel![]()
Zeer mooi gebied met een zeer mooi circuit.
Oz is groot. Waar wil je heen?Tom schreef:ik ga voor 99,9% in het najaar een maandje naar australië. Weer eens wat anders (duuurders)
Wie breed heeft laat breed hangen?-Marieke- schreef:Ik ga over een maandje naar de Dominicaanse Republiek...even een beetje bijkleuren
Robke schreef:Er zal voor mij wederom geen vakantie inzitten dit jaar denk ik, aangezien ik binnenkort op mezelf ga wonen.
Dat zou ik ook zeker niet erg vinden, nog een paar jaartjes...Ferdy schreef:Robke schreef:Er zal voor mij wederom geen vakantie inzitten dit jaar denk ik, aangezien ik binnenkort op mezelf ga wonen.(Y)(Y)
rob op zichzelf,
wie had dat verwacht !!!![]()
maaruh, op jezelf wonen is echt uber,
das zeker wel vakantie !!!