ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja zeker het moet wel, menno doet de reclame met de fiat panda van jaren geleden al naMenno schreef:wahahaha

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
of de reclame van de Atoz?
dan is het eerst haha, dan ahaa!
dan is het eerst haha, dan ahaa!

-
yep, deze meubel je er zo inwhite gtt power schreef:dus gewoon motor uit de 5 halen, deze erin en zo gefixt?
heeft zo een blokkie meer pk's als de 1400 van de 5 standaard?

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
klinkt als een fraai blok, as dat een gereviseerde volvo motor waar een carb op ge-hobby'd is ?
Ik zou er wel eerst wat testbank-uitdraaien en bonnen van willen zien voordat ik er een dergelijk bedrag in stopte trouwens, zeker omdat zo te zien de gtt carb gebruikt is, die zelfs in gr.A. trim wel snel aan zijn tax zit qua effficientie.
Ik zou er wel eerst wat testbank-uitdraaien en bonnen van willen zien voordat ik er een dergelijk bedrag in stopte trouwens, zeker omdat zo te zien de gtt carb gebruikt is, die zelfs in gr.A. trim wel snel aan zijn tax zit qua effficientie.
is het wel een volvo motor of is t een low-boost 1.7 ?
ik zat al te kijken op de site van prima racing maar die is ook niet echt informatief helaas.Riël schreef:is het wel een volvo motor of is t een low-boost 1.7 ?
-
't is een volvo motor met aangepaste kop en versterkte koppakking die op 1 bar draait (voor zover ik me kan herrinneren, is al weer een paar jaar geleden
) wat ik wel weet dat met 16 inches, in de 4e versnelling de wielen nog spinden 

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
Ach, het zal wel lopen zo'n ding hoor, maar het punt is gewoon dat uit zo'n motor zo veel meer te halen valt...
750 is gewoon een hoop geld, zeker voor een tweedehands racemotor die nou niet bepaald een rustig leven heeft gehad.
750 is gewoon een hoop geld, zeker voor een tweedehands racemotor die nou niet bepaald een rustig leven heeft gehad.
-
Let op!, tis er maar 1tjeFrits Clio 16v schreef:coupe dempers voor weinig
-
Ohja, niet gezien 

wat anders, krijg ik net van een collega de automaxx onder de neus geschoven, staat een artikel over de 5gtt (van mb carperformance)
Dit is al de zoveelste
Maar ik zie de prijzen ook behoorlijk steigen voor de 5gtt op alle verkoop site's. Zou de 5gtt weer een hype gaan worden?
Dit is al de zoveelste

Maar ik zie de prijzen ook behoorlijk steigen voor de 5gtt op alle verkoop site's. Zou de 5gtt weer een hype gaan worden?

Heerlijk weer een franse auto
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
dat zou mooi zijn
maar ach cashen gaat ook niet lukken
, het brengt nooit meer op wat het al gekost heeft.

maar ach cashen gaat ook niet lukken

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
klopt, erg gaaf stukje!Leon schreef:wat anders, krijg ik net van een collega de automaxx onder de neus geschoven, staat een artikel over de 5gtt (van mb carperformance)
Dit is al de zoveelste![]()

zo staat er in de autovisie van deze week een stuk over de nieuwe clio RS, met daarbij een overzicht van alle snelle renaultjes sinds de 5A

scannenPaul1916v schreef:klopt, erg gaaf stukje!Leon schreef:wat anders, krijg ik net van een collega de automaxx onder de neus geschoven, staat een artikel over de 5gtt (van mb carperformance)
Dit is al de zoveelste![]()
zo staat er in de autovisie van deze week een stuk over de nieuwe clio RS, met daarbij een overzicht van alle snelle renaultjes sinds de 5A

-
- Contacteer:
ghehe heb em niet thuis liggen helaas (en geen scanner)
gelezen bij de benzinepomp
gelezen bij de benzinepomp

-
Ik heb hem wel thuis liggen maar geen scanner, staan wel een paar kleine foutjes in voor de oplettende lezer
VLK Groep
-
- Contacteer:
Had niet anders verwacht van een nederlands autobladRobert-Jan schreef:staan wel een paar kleine foutjes in voor de oplettende lezer

-
damn !
naftbak kapot, scheur erin.
wie heeft het al eens aan de hand gehad, is het een moeilijk werk?
wat heb je er voor nodig, hoe lang duurt het ongeveer?
naftbak kapot, scheur erin.
-
white gtt power schreef:damn !
naftbak kapot, scheur erin. heb een andere gefixt maarja nu het plaatsen en ben niet zo een handyman
Nieuwe naftbak, 2 uurtjes, as eronderuit, valt op zich wel mee.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
naftbak??????????????????????
ik ben dom?
ik ben dom?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
as? welke as , ik heb em gisteren op de brug gezet, de uitlaat moet eronderuit heb ik gezien maar welke as?Riël schreef:Nieuwe naftbak, 2 uurtjes, as eronderuit, valt op zich wel mee.
-
damn dus zal het toch op de brug gedaan moeten worden, ik wou het in de fos doen (inloopgat in de garage) maar dat zal dan niet lukken, gaat me weer een aardige cent kosten dan als dat er allemaal onderuit moet! pfff men haren gaan nog eens uitvallen van die auto
het is bij mij al weer aantal jaar geleden, maar ik heb hem toch echt vervangen zonder de achterbrug te demonteren. Was ff gedoe met handremkabels maar was wel te doen. Het lastigste waren alle vastgeroeste bouten waarmee die vast zat.
achteras hoeft er niet af,
Heb die van die witte er ook onder vandaan gehaald zonder de as te verwijderen.
Heb die van die witte er ook onder vandaan gehaald zonder de as te verwijderen.
waar zit de relais die de ven aanstuurd?
ben vanmorgen/vanmiddag bezig geweest met mn 5 waarvan de ven niet meer draaid. Had ik vannacht in bed een heldere ingeving om de draadjes die op het thermocontact welke in de radiator zit tegen elkaar aan te houden, waardoor de ven zou moeten gaan draaien. Het enige wat ik hoor is een tik uit het relais, meer niet.
De ven zelf is goed, deze draaid wanneer ik er spanning op zet.
Ik zelf neem dus aan dat mn relais aan het einde is. Maar waar kan ik die vinden, zie niks hangen of zitten waar het getik vandaan kom.
Ik denk ook dat ik gelijk een schakelaar naar binnen trek, waarmee ik zelf de ven kan aan zetten, niet geheel onhandig
ben vanmorgen/vanmiddag bezig geweest met mn 5 waarvan de ven niet meer draaid. Had ik vannacht in bed een heldere ingeving om de draadjes die op het thermocontact welke in de radiator zit tegen elkaar aan te houden, waardoor de ven zou moeten gaan draaien. Het enige wat ik hoor is een tik uit het relais, meer niet.
De ven zelf is goed, deze draaid wanneer ik er spanning op zet.
Ik zelf neem dus aan dat mn relais aan het einde is. Maar waar kan ik die vinden, zie niks hangen of zitten waar het getik vandaan kom.
Ik denk ook dat ik gelijk een schakelaar naar binnen trek, waarmee ik zelf de ven kan aan zetten, niet geheel onhandig

Heerlijk weer een franse auto