Automaxx Streetpower Edition 6 @ Assen: 19 maart 2006
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hier in Appeltern op de camping toch lekker zonnetje gehad en windstil, was best lekker-Marieke- schreef:Ondanks de k k k koud was was 't wel een leuke 'saaie zondag' besteding:D
Het blijft lekker hè Monica, zo'n half lauwe kroket

-
Hé, verdwaalde RTC'ers.
[img]http://img78.imageshack.us/img78/4407/p10204942pg.jpg[/img]
Foto van Team 106 X-Treme forum.

[img]http://img78.imageshack.us/img78/4407/p10204942pg.jpg[/img]
Foto van Team 106 X-Treme forum.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
en dan nog bij de peugeot kijken
OVERLOPERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

OVERLOPERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Als je die champagnekleurige links op de foto bedoelt en de lichtblauwe in het midden, dan hoeft daar voor mij niets meer aan veranderd te worden. Nog lager vind ik echt niet mooi.
-
Oeps, sorry 

VLK Groep
dat zeg ik, die waren heel netjesLotuzClioWilliams schreef:Als je die champagnekleurige links op de foto bedoelt en de lichtblauwe in het midden, dan hoeft daar voor mij niets meer aan veranderd te worden. Nog lager vind ik echt niet mooi.
-
Aha, kennelijk na de eerste keer lezen verkeerd begrepen.Xabre schreef:dat zeg ik, die waren heel netjesLotuzClioWilliams schreef:Als je die champagnekleurige links op de foto bedoelt en de lichtblauwe in het midden, dan hoeft daar voor mij niets meer aan veranderd te worden. Nog lager vind ik echt niet mooi.

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Super dag vandaag. Ondanks dat het wat warmer had gemogen.
Foto's komen morgen, ga nu
Foto's komen morgen, ga nu

Project: GTT Blue Sport
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Zo ik ben ook weer thuis (nog ff tussenstop gemaakt
)
Erg gezellige dag, koud, niet heel erg druk, nog steeds teveel pauperbakken maar vooral een erg leuke dag gehad!

Erg gezellige dag, koud, niet heel erg druk, nog steeds teveel pauperbakken maar vooral een erg leuke dag gehad!

Ben helemaal verrot! Maar
dagje! Gezellig en gelukkig droog (wel koud)... Vond het "under construction" gehalte stukken minder als vorig jaar, al verbaasde het me wel dat sommige toch binnen zijn gekomen 
Bedankt iedereen voor een gezellige dag

Edit: Spekken staan hier op m'n bureau... Moeten natuurlijk op

Bedankt iedereen voor een gezellige dag

Edit: Spekken staan hier op m'n bureau... Moeten natuurlijk op

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
onze auto;s zijn schroot jongens, sorry
http://www.automaxx.nl/forum/showpost.p ... tcount=477
*mompelt iets over sterf met je events dan*
(heb overigens nog wel gereplied)
http://www.automaxx.nl/forum/showpost.p ... tcount=477
*mompelt iets over sterf met je events dan*
(heb overigens nog wel gereplied)
-
- Contacteer:
ik zie je reply niet staan dennis? hebben ze em weggehaald? 
.edit: zie em nu ook staan

.edit: zie em nu ook staan
-
Zoals bij iedere meeting zullen er wel minder mooie of minder drastisch getunede wagens hebben gestaan, maar de arrogantie om dat soort wagens schroot te noemen... Af en toe kots ik van dit wereldje. 

Nee nee, zo warm was het gister nou ook weer niet-Marieke- schreef:Haha Wilma, volgensmij is die emmer 1 hoemp spek geworden of niet?

-
- Contacteer:
mogen we replyen op a'maxx forum of moeten we t netjes houden?

of netjes replyen?

of netjes replyen?

Wie heeft er zijn paddockkaart bij de hand?

Zowiezo vind het het ronduit belachelijk dat Automaxx met hun "nieuwe" beleid post dat ze schroot hebben toegelatenVerder kunnen we ook niet ontkennen dat er veel standaardwagens en ook lelijke wagens waren. Wat voor paddockkaarten hebben die? Met code CS, want ik heb zelf uren de toevoer bij de kassa geregeld.

-
- Contacteer:
op onze paddockkaart stond ook CS ja.. 
eens even wat tactvols en leuks verzinnen om te posten daar..wat een eikels zeg..

eens even wat tactvols en leuks verzinnen om te posten daar..wat een eikels zeg..

hahaha ik werd met de sorento van me pa naar links gestuurd, naar dus blijkbaar de mooiere auto's, tevens reed ik van zwolle naar assen een stukje ff 150 daar ik opeens een flitser zag staan
net als na de openings meeting rtc kon ik gelukkig vol in de ankers om netjes met 120 km/u de mobiele flitser te passeren
net als na de openings meeting rtc kon ik gelukkig vol in de ankers om netjes met 120 km/u de mobiele flitser te passeren
It's all yours 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hopelijk gaat het bij Full Speed beter. 1 ding is al beter, een andere organisatie.
Toen VDB nog niet van de Telegraaf was, was het wel stukken beter geregeld
Toen VDB nog niet van de Telegraaf was, was het wel stukken beter geregeld

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ik heb een mailtje gestuur naar de AM-mensen, ff bericht afwachten 
Over Full-Speed: Dat wordt zeker beter

We mogen er in ieder geval alvast staan, de rest van de informatie hoop ik binnenkort te kunnen geven

Over Full-Speed: Dat wordt zeker beter

We mogen er in ieder geval alvast staan, de rest van de informatie hoop ik binnenkort te kunnen geven

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
Top jacco! 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
tis dat AMSE onderling zo gezellig is, maar ik heb vanmorgen bijna overwogen mijn vrije dagen die ik al geboekt heb voor dat weekend weer in te leveren. Leuk als zo iemand zo over je hobby praat.
Jacco

Jacco

-
Zeiken zullen ze toch altijd, het gaat maar om 1 ding, zo veel mogelijk geld verdienen 15 euro pp toegang en 5 euro voor je auto
en zolang de paddock niet volstaat zullen ze auto's binnenlaten, ook al zit daar "schroot" tussen.
Maargoed, als ik dat niet had willen betalen dan was ik er niet heengegaan.
Ik heb op de rtc stand echt geen schroot gezien, mooie auto's jongens en meisjes, het was alleen jammer dat er vanuit de CRS weinig animo was om te komen, we waren maar met z'n drieen

Maargoed, als ik dat niet had willen betalen dan was ik er niet heengegaan.
Ik heb op de rtc stand echt geen schroot gezien, mooie auto's jongens en meisjes, het was alleen jammer dat er vanuit de CRS weinig animo was om te komen, we waren maar met z'n drieen

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
En zulke opmerkingen kan ik dus heel erg waarderen
Leuk om ook eens een complimentje te krijgen
(Toch maar goed dat mn eigen auto er niet bij stond
)
Jammer dat er vanuit de CRS zo weinig animo voor was dan
Vorig jaar was de opkomst van de RTC ook veel hoger

(Toch maar goed dat mn eigen auto er niet bij stond

Vorig jaar was de opkomst van de RTC ook veel hoger

Zo, even een duidelijk uitleg van de organisatie:

Hey Jacco,
Er waren een aantal minder mooie auto's achter de bedrijvenstraat te vinden, deze waren echter van de bedrijven zelf (dit was namelijk een soort mini parkeerplaats voor hen). Hier kunnen wij dus als organisatie vrij weinig aan doen.
CS staat voor Club Stand, zoals blijkt zijn er nog teveel clubs die de kwaliteit van hun eigen auto's niet goed kunnen beoordelen. Vandaar ook dat ik zelf in de middag nog rond ben gaan lopen om de kwaliteit van de stand invulling per club te beoordelen. Echter gaat hier ook veel tijd in zitten en heb ik het logischerwijs tijdens een evenement al erg druk.
Auto's die in de toekomst absoluut niet meer binnen komen zijn auto's die er niet netjes uit zien. Hierover zal ik dan ook intern overleggen om te zorgen dat er een strenge controlle aan de poort komt. Daarnaast ga ik clubs aan de hand van de algemene indruk plus of minpunten geven, om zodoende de nette en goede autos van de clubs (die weten hoe het moet) een betere plaats te geven en bij elkaar te plaatsen.
De auto's die minder extreem zijn of simpelweg wat meer standaard krijgen dan ook plaatsen meer naar achteren op de paddock. Omdat kwaliteit en gezelligheid tijdens een evenement centraal moet staan.
Ik hoop dat ik je zo weer een beetje op de hoogte heb kunnen brengen.
Wanneer je in de toekomst vragen over auto's of de stand heb, stuur me dan zeker even een mailtje dan kijken we wat we kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Guido van Klaveren

-
- Contacteer:
Had t er gister met Gabri ook al over, maar is het niet mogelijk om met zulke evenementen samen te werken om zo een grote, mooie stand vol met gave renaultjes te krijgen? Moeten alle partijen het daar natuurlijk wel mee eens zijn, maar lijkt mij wel gezellig..Jacco Osté schreef:En zulke opmerkingen kan ik dus heel erg waarderen![]()
![]()
![]()
(Toch maar goed dat mn eigen auto er niet bij stond)
Vorig jaar was de opkomst van de RTC ook veel hoger![]()