Beetje jammer dat ze nog zo asociaal duur zijn, om van de verzekering nog maar te zwijgen met een nieuwprijs van 270.000 ouderwetse guldens.

ow op de site waar ik keek 100.000 euroRobke schreef:Dat zijn nou dus echt vette auto's.![]()
Beetje jammer dat ze nog zo asociaal duur zijn, om van de verzekering nog maar te zwijgen met een nieuwprijs van 270.000 ouderwetse guldens.
1 van de afslagen bij Heerenveen
Nee, van Heerenveen naar DrachtenGabri schreef:dacht al dat stukje komt me bekend voor(vanaf drachten zeker)
Kartbaan.Steven schreef:Das die knakker die een kartbaan (of wast nou ijsbaan?) heeft.
Rijd ook wel es rond op van die driftdagen.
Weet je, de dorpels is eigenlijk het laatste waar ik naar kijk, stelt toch niets voor?Ivo8hoven schreef:PM maar ff naar Chris....![]()
Die is bij dat ding geweest samen met De Haas, iets rottende dorpelties
Stukje opgelegde letter afgebrokenLex schreef:Schade aan de auto van Ivo???
Was het wel een leuke dag, ik hoorde dat het circuit nog in aanbouw is dus?
Moet je bij Ivo zijn zo'n VR6 is trouwens goed te doen met een Clio 16V tot de 200 niet uitlopenLex schreef:Geen foto's gemaakt![]()
Voor de 5?Lex schreef:
Gisteren nog gesproken met een vriend van een goede vriend van ons, hij reed rally's met een 21 Turbo. Hij dan nog wel wat spulletjes voor me
Je een beetje maar niet zoveel als ik vandaag gezien hebLex schreef:
He, er is niks mis met een beetje tupperware
Sommige mensen hebben altijd gelukLex schreef:Ik las het vanmorgen,dat ze Ivo met zijn kamperramen hebben door laten rijden. Die gast komt er altijd goed vanaf
NopeLex schreef:Waren er nog Renaultrijders onder de sprinters?
En waar was u dan, kan me een tijd herinneren dat ik iedere sprint dag een Willie op de strip zag staanFlorus schreef:Zal wel weer niet,de meeste hebben altijd een grote bek,maar aan de start komen durven ze nietLex schreef:Waren er nog Renaultrijders onder de sprinters?
Dat bedoel ik dusLex schreef:En waar was u dan, kan me een tijd herinneren dat ik iedere sprint dag een Willie op de strip zag staanFlorus schreef:Zal wel weer niet,de meeste hebben altijd een grote bek,maar aan de start komen durven ze nietLex schreef:Waren er nog Renaultrijders onder de sprinters?