ACT : Formule 1 Deel I
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
die van mij ook geloof ik haha
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nou we weten weer welk team verslagen moet worden dit jaar

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Ja, alleen nu meer competitie in het team zelf, dat is ook leuk.
En Luco, we zullen het laten rusten, enige wat we kunnen doen is afwachten tot er idd een vrouw serieus mee gaat doen in de Formule1, dan pas kunnen we verder een conclusie trekken, tot dat moment blijf ik er bij de het voor vrouwen fysiek te zwaar is om serieus mee te strijden voor de puntjes.
En Luco, we zullen het laten rusten, enige wat we kunnen doen is afwachten tot er idd een vrouw serieus mee gaat doen in de Formule1, dan pas kunnen we verder een conclusie trekken, tot dat moment blijf ik er bij de het voor vrouwen fysiek te zwaar is om serieus mee te strijden voor de puntjes.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
is goed, we worden het toch niet eens
en als ik die smurfen zie, wordt mijn gevoel alleen maar sterker dat een vrouw dat makkelijk moet kunnen
het zijn toch geen kerels man

en als ik die smurfen zie, wordt mijn gevoel alleen maar sterker dat een vrouw dat makkelijk moet kunnen

het zijn toch geen kerels man

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dan is jouw naam ook verneukeratief
arno 17, ik denk das een pubertje

-
Hehe, dat is dus het huisnummerLuco/Alpine-racer schreef:dan is jouw naam ook verneukeratiefarno 17, ik denk das een pubertje
![]()

Maar Luco, je bent al wat vergeetachtig aan het worden, lees mij Wie is wie maar eens terug, bijna leeftijdgenoten...........

-
- Contacteer:
Of omdat ik vannacht weer moet gaan werken, trouwens vanaf ±09:00 uur liggen kijken.Luco/Alpine-racer schreef:of omdat het watjes zijnGabri schreef:of omdat ze onderweg zijn naar Assen![]()
![]()
![]()
Resultaat mag er wezen, commentaar zal wel weer niet van de lucht zijn. Er zitten nogal wat MS-fans op m'n werk

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
FUCK MS

-
Fuck MS gaat me te ver, dan liever die DP....
En ben geen fan van de man, wel verdiend hij enig respect voor zijn prestaties..(zal even duren voor een vrouw dat heeft nagedaan...
)
Maar het blijft ene Duitser.

En ben geen fan van de man, wel verdiend hij enig respect voor zijn prestaties..(zal even duren voor een vrouw dat heeft nagedaan...
Maar het blijft ene Duitser.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik vind het een onsympathieke arrogante kwal
-
Dat is vaak met Duitsers!Luco/Alpine-racer schreef:ik vind het een onsympathieke arrogante kwal
Gelukkig liet mijn favoriete team de mannen rijden zoals het hoort, dus niet Massa aan de kant voor ...........
Had je helemaal gelijk inPollo schreef:Ik denk dat Rosberg gaat vlammen morgen!!

Oeps...Fleetwood schreef:hopelijk niet zoals Villeneuve vorige week...Pollo schreef:Ik denk dat Rosberg gaat vlammen morgen!!

Balen. Verder niet al te spectaculaire race vond ik. Renault had het gemakkelijk.
Ferrari is passe!!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zelfs met een illegale auto kunnen ze niet winnen
en we weten gelijk hoe goed barrichello altijd geweest is

en we weten gelijk hoe goed barrichello altijd geweest is

Ja erg triest.Luco/Alpine-racer schreef:zelfs met een illegale auto kunnen ze niet winnen
Andere teams durven dus gewoon Ferrari niet aan te geven.
Het regiewerk heeft het meerdere malen laten zien tijdens de race.
Dit kan toch niet anders dan dat ze uit het race-resultaat worden gezet??!!

-
- Contacteer:
Onderzoek loopt, 8 teams hebben bezwaar aangetekend. Alleen Red Bull (want Ferrari-motor) en Scuderia Torro Rosso (want Red Bull) niet.Pollo schreef:Ja erg triest.Luco/Alpine-racer schreef:zelfs met een illegale auto kunnen ze niet winnen
Ferrari moet in Australie een goede voorvleugel gebruiken!!!
-
verhaaltje van F1live.com:
Every team - except Ferrari, Ferrari-powered Red Bull and Red Bull-owned Toro Rosso - put their name to a document asking the FIA to clarify the legality of the Ferrari's allegedly 'flexible' front and rear wings.
The letter, coming after a spate of meetings in the Sepang paddock on Saturday and Sunday, reportedly hinted that formal protests may be lodged if the matter is not sorted prior to the upcoming Melbourne race.
Faced with being dragged through the mud, Ferrari's Jean Todt is understood to have agreed to modify the wings' designs by the time his cars set down on Australian soil.
Every team - except Ferrari, Ferrari-powered Red Bull and Red Bull-owned Toro Rosso - put their name to a document asking the FIA to clarify the legality of the Ferrari's allegedly 'flexible' front and rear wings.
The letter, coming after a spate of meetings in the Sepang paddock on Saturday and Sunday, reportedly hinted that formal protests may be lodged if the matter is not sorted prior to the upcoming Melbourne race.
Faced with being dragged through the mud, Ferrari's Jean Todt is understood to have agreed to modify the wings' designs by the time his cars set down on Australian soil.
Als ze dan in Australie andere vleugels hebben is het oke??
Vind dat ze de punten van vandaag dan niet mogen hebben..
Vind dat ze de punten van vandaag dan niet mogen hebben..

-
- Contacteer:
Ja, die pitstops lopen steeds beter bij Renault
Wat een rust en kalmte stralen die mannen uit
Dat is wel eens anders geweest, ook op tactisch gebied hebben ze grote sprongen voorwaarts gemaakt

Wat een rust en kalmte stralen die mannen uit

Dat is wel eens anders geweest, ook op tactisch gebied hebben ze grote sprongen voorwaarts gemaakt

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Duupke schreef:Onderzoek loopt, 8 teams hebben bezwaar aangetekend. Alleen Red Bull (want Ferrari-motor) en Scuderia Torro Rosso (want Red Bull) niet.Pollo schreef:Ja erg triest.Luco/Alpine-racer schreef:zelfs met een illegale auto kunnen ze niet winnen
Ferrari moet in Australie een goede voorvleugel gebruiken!!!
Hoe stom ben je dan als je klaagt terwijl je zelf ook een illegale vleugel gebruiktwww.formule1.nl schreef:Ferrari niet de enige overtreder
McLaren en BMW moeten vleugels aanpassen
21-3 - McLaren-Mercedes en BMW Sauber zijn naast Ferrari de andere twee teams die hun vleugels voor de Grand Prix van Australië moeten hebben aangepast . Aldus wijst onderzoek uit van Formule1.nl-medewerker Adam Cooper.
De FIA sommeerde Ferrari na afloop van de Grand Prix van Maleisië dat de voor- en achtervleugels voor de komende Grand Prix van Australië (zondag 2 april) aangepast moeten worden. Ze zouden nu te buigzaam zijn, en daarmee strijdig met het reglement.
Acht teams (waaronder McLaren en BMW) hadden zondag na afloop van de race op het circuit van Sepang een protest ingediend bij de FIA. Maar technisch gedelegeerde Charlie Whiting sloot een deal met Ferrari. Felipe Massa (vijfde) en Michael Schumacher (zesde) mochten hun resultaten en punten behouden, op voorwaarde dat Ferrari in Melbourne met correcte vleugels op de proppen komt.
De FIA zal overigens niet, zoals eerder werd gesuggereerd, met een nadere verduidelijking van de regels omtrent de vleugels komen. De teams zijn simpelweg verzocht er voor te zorgen dat hun zaakjes voor de komende Grand Prix in orde zijn.
Adam Cooper presenteert een dezer dagen op deze website een uitgebreide analyse over de vleugelperikelen bij Ferrari en de andere teams. Houd formule1.nl dus goed in de gaten!

-
omdat de Formule 1 al jaren een smeltkroes is van achterklap en ander gezeik, de F1 is big business en alles wordt gedaan om elkaar een loer te draaien( lees tienden van secondes sneller te zijn)
Mooiste waren de toestanden van Hakinnen en Schumacher die beurtelings de bolides stonden te bekijken.
Of het buurten van teamleden bij de concurrent...
Mooiste waren de toestanden van Hakinnen en Schumacher die beurtelings de bolides stonden te bekijken.
Of het buurten van teamleden bij de concurrent...
-
- Contacteer:
Voor de liefhebbers, een mooi 'bureaublad'van Renault F1.com
http://www.renaultf1.com/en/binaries/En ... -45838.jpg
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
1500 cc en in kwali trim goed voor 1325 pkArno17 schreef:Idd, met zo min mogelijk vleugels en motorinhoud, snel en gevaarlijk over de banen zweven( als het ware)
Die Renaultmotor toen was geloof ik uit het blote hoofd een 1500 hooguit 1600 cc.
en met een turbo die groter was dan de motor zelf

dat was pas tricky rijden en gas geven
te laat op het gas, gebeurde er niks
te vroeg op het gas, kwam je de bocht niet door
en dan zeiken wij over een turbogat

-
- Contacteer:
De minder mooie kanten van de autosport.
Het is een mooi filmpje, er zitten wel heftige fragmenten in!!!
In Memoriam
http://unix.rulez.org/~calver/video/inm ... rivers.wmv
In Memoriam
-
Die Petterson nog in levende lijve gezien toendertijd op Zandvoort was in Augustus dat jaar, daarna verongelukt in de maand September, wa een rare gedachte kan ik me nog voor de geest halen.Duupke schreef:De minder mooie kanten van de autosport.
In Memoriam
Reed samen met Andretti voor Team Lotus.
-
- Contacteer:
En dan gelijk nog maar een maar:Duupke schreef:Voor de liefhebbers, een mooi 'bureaublad'van Renault F1.com
http://www.renault-sport.com/fr/Images/ ... -25826.jpg
http://www.renault-sport.com/fr/Images/ ... -25827.jpg
http://www.renault-sport.com/fr/Images/ ... -25825.jpg
Drastische wijzigingen op til in F1
Uitgegeven: 23 maart 2006 19:11
Laatst gewijzigd: 24 maart 2006 08:38
AMSTERDAM - De internationale automobielfederatie FIA voert vanaf 2008 een aantal nieuwe regels in die de F1 goedkoper moeten maken. De organisator van het F1-kampioenschap bevriest de ontwikkeling van de motoren, voert opnieuw een bandenmonopolie in en eist dat versnellingsbakken vier races overleven.
FIA-baas Max Mosley gaf recent al te kennen dat hij de Formule 1 goedkoper wil maken en deelde nu mee hoe hij dat doel wil bereiken. Teams die zich voor 31 maart inschrijven voor deelname aan de vernieuwde F1 moeten met volgende regels akkoord gaan:
- Tussen 2008 en 2010 mogen teams slechts 1 motorontwerp gebruiken. Dit ontwerp dient voor 1 juni 2006 aan de FIA bezorgd te worden. Daarna is toestemming van de FIA, én alle andere motorenleveranciers, vereist om aanpassingen te mogen doorvoeren.
- Er wordt één bandenleverancier gekozen die alle teams drie jaar lang van banden zal voorzien. Elk team krijgt tijdens raceweekends twee verschillende bandentypes voor droog weer. Eén type voor regen en één voor extreem regenweer. Ook het gebruik van bandenwarmers wordt verboden.
- Motoren moeten ook in de toekomst twee races aankunnen, maar nieuw is dat versnellingsbakken nog eens dubbel zo lang moeten meegaan. Dient de versnellingsbak of motor toch vroeger vervangen te worden, dan wordt er 15 kg ballast als straf in de wagen gemonteerd. Rijders verliezen geen 10 startplaatsen meer.
- Het gebruik van een reserve-wagen is niet langer toegestaan.
- Testen tijdens het raceseizoen wordt beperkt tot 30.000 kilometer per jaar.
- Wagens worden ook na de vrije oefenritten op vrijdag in een gesloten omgeving bewaard zodat geen wijzigingen meer mogelijk zijn.
- Nieuwe teams hoeven niet langer een borg van 48 miljoen dollar meer te storten. Het bedrag om zich in te schrijven wordt verlaagd tot 300.000 euro.
- Teams mogen bepaalde onderdelen verkopen, maar motorenbouwers mogen niet aan meer dan twee teams motoren leveren, tenzij ze over toestemming van de FIA beschikken.
Echt, deze mensen snappen er echt helemaaaaaal 0,0 van... Niet te geloven, het ene belachelijke plan na het andere komt naar voren en erger nog, het wordt nog aangenomen ook.
Mooi man, na 2008 is F1 toegankelijk voor iedereen, dan moet je met een complete auto 5 jaar doen en moet je voor 1-1-2009 je ontwerp inleveren. Denk dat ik me dan ook maar inschrijf
Uitgegeven: 23 maart 2006 19:11
Laatst gewijzigd: 24 maart 2006 08:38
AMSTERDAM - De internationale automobielfederatie FIA voert vanaf 2008 een aantal nieuwe regels in die de F1 goedkoper moeten maken. De organisator van het F1-kampioenschap bevriest de ontwikkeling van de motoren, voert opnieuw een bandenmonopolie in en eist dat versnellingsbakken vier races overleven.
FIA-baas Max Mosley gaf recent al te kennen dat hij de Formule 1 goedkoper wil maken en deelde nu mee hoe hij dat doel wil bereiken. Teams die zich voor 31 maart inschrijven voor deelname aan de vernieuwde F1 moeten met volgende regels akkoord gaan:
- Tussen 2008 en 2010 mogen teams slechts 1 motorontwerp gebruiken. Dit ontwerp dient voor 1 juni 2006 aan de FIA bezorgd te worden. Daarna is toestemming van de FIA, én alle andere motorenleveranciers, vereist om aanpassingen te mogen doorvoeren.
- Er wordt één bandenleverancier gekozen die alle teams drie jaar lang van banden zal voorzien. Elk team krijgt tijdens raceweekends twee verschillende bandentypes voor droog weer. Eén type voor regen en één voor extreem regenweer. Ook het gebruik van bandenwarmers wordt verboden.
- Motoren moeten ook in de toekomst twee races aankunnen, maar nieuw is dat versnellingsbakken nog eens dubbel zo lang moeten meegaan. Dient de versnellingsbak of motor toch vroeger vervangen te worden, dan wordt er 15 kg ballast als straf in de wagen gemonteerd. Rijders verliezen geen 10 startplaatsen meer.
- Het gebruik van een reserve-wagen is niet langer toegestaan.
- Testen tijdens het raceseizoen wordt beperkt tot 30.000 kilometer per jaar.
- Wagens worden ook na de vrije oefenritten op vrijdag in een gesloten omgeving bewaard zodat geen wijzigingen meer mogelijk zijn.
- Nieuwe teams hoeven niet langer een borg van 48 miljoen dollar meer te storten. Het bedrag om zich in te schrijven wordt verlaagd tot 300.000 euro.
- Teams mogen bepaalde onderdelen verkopen, maar motorenbouwers mogen niet aan meer dan twee teams motoren leveren, tenzij ze over toestemming van de FIA beschikken.
Echt, deze mensen snappen er echt helemaaaaaal 0,0 van... Niet te geloven, het ene belachelijke plan na het andere komt naar voren en erger nog, het wordt nog aangenomen ook.
Mooi man, na 2008 is F1 toegankelijk voor iedereen, dan moet je met een complete auto 5 jaar doen en moet je voor 1-1-2009 je ontwerp inleveren. Denk dat ik me dan ook maar inschrijf