Automaxx Streetpower Edition 6 @ Assen: 19 maart 2006
-
Je moet toch onderhand wel weten dat dat gebeurt tijdens zo'n evenement, dus ga dan ook niet de stoere jongen uithangen. Maar ja, wat wil je met honderden macho's bij elkaar. Het is toch net alsof je een programma op NGC zit te kijken? Stelletje chimpansees... 
Ach ik rij altijd wel iets te hard. De hele tijd 100 rijden op de snelweg is zo vermoeiendFerdy schreef:en terecht !Patrick (Basic) schreef:De politie wrijven elke keer in hun handjes als er een auto of motor evenement is in Assen.
het is gewoon je eigen verantwoording om ook dan gewoon normaal te rijden
dacht dat je op de snelweg 120 mochtPatrick (Basic) schreef:Ach ik rij altijd wel iets te hard. De hele tijd 100 rijden op de snelweg is zo vermoeiendFerdy schreef:en terecht !Patrick (Basic) schreef:De politie wrijven elke keer in hun handjes als er een auto of motor evenement is in Assen.
het is gewoon je eigen verantwoording om ook dan gewoon normaal te rijden

woon je toch echt in het verkeerde deel van nederland,Patrick (Basic) schreef:Zijn er nog maar weinig waar het echt mag. Hier is het bijna overal 100 ipv 120![]()
Ik ben dan ook altijd weer opgelucht als ik de a44 op mag
hier ist allemaal 120

Ja idd... ach ja balenFerdy schreef:woon je toch echt in het verkeerde deel van nederland,Patrick (Basic) schreef:Zijn er nog maar weinig waar het echt mag. Hier is het bijna overal 100 ipv 120![]()
Ik ben dan ook altijd weer opgelucht als ik de a44 op mag
hier ist allemaal 120

-
De snelweg kun je niet echt vergelijken met zo'n evenement natuurlijk. Je gaat ook niet in een winkel met tig camera's op je gericht allerlei spullen proberen te stelen. Dan vraag je er gewoon om.
vergeleken wij die met elkaar dan ?LotuzClioWilliams schreef:De snelweg kun je niet echt vergelijken met zo'n evenement natuurlijk. Je gaat ook niet in een winkel met tig camera's op je gericht allerlei spullen proberen te stelen. Dan vraag je er gewoon om.
-
Het lijkt er anders wel op. 

verkeerd gelezen dan denk ik,LotuzClioWilliams schreef:Het lijkt er anders wel op.
we maken geen vergelijking,
zeggen alleen dat het je eigen verantwoording is om op weg naar zo'n evenement ook gewoon normaal te rijden
-
- Car: GTT
die wagen heb ik ooit bij een meeting van peugeot 306 tuning clubJacco Osté schreef:Deze auto stond van de week bij ons binnen
Aantal maanden geleden stond ie er ook al, om vleugeldeuren in te bouwen(Wat overigens niet gebeurd is, omdat de beugels niet pasten)
Toen was ie nog zwart
Nu, een ander kleurtje, skirts aan de carros vast, motorkap opniew gedaan (Was gescheurd).
Er moesten andere dempers onder komen (2x2 en schijn gemonteerd)
Ook dit is niet gelukt, de dempers waren te lang
Misschien is ie er morgen ook wel
(Heb de eigenaar niet gesproken)
is wel een leuke bak en die eigenaar had wel een ontiegelijk lekkere vriendin

Zo ben weer thuis, t'was wel weer leuk, alleen een beetje koud. 

-
- Contacteer:
zo ben ook weer thuis, t was wel koud vandaag maar heb mij prima vermaakt.........op de trug weg was er een honda crx die dacht dat die sneller was haha niet dus

-
Van ander forum
[img]http://www.onh.zolties.nl/albums/Automa ... .sized.jpg[/img]
Ken zoiets van paar jaar terug.
Ken zoiets van paar jaar terug.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is dit een compliment aan de bestuurder van de Golf.Jacco Osté schreef:Ze hebben dus nix geleerd daaro
Die golf stond overigens netter geparkeerd
Pas op hoor het is een bekende

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Zo kun je het zienLex schreef:Is dit een compliment aan de bestuurder van de Golf.Jacco Osté schreef:Ze hebben dus nix geleerd daaro
Die golf stond overigens netter geparkeerd
Pas op hoor het is een bekende

Ik weet wie het is

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Was gezelli vandaag mensen
Koud!!! Brrrrr

Koud!!! Brrrrr
-
- Über-Spammer
het was idd wat fritsjes maarja dat kon de pret niet drukken 

Nog bedankt he, kan eindelijk mn papieren netjes opbergenMonica schreef:Zow, ook weer heelhuids thuisgekomen![]()
Wat was het koud zeg vandaag!!!
Maar desondanks was het wel gezellig![]()
Weer leuke momenten gehad![]()
De terugweg was ik echt wel gaar.....bijna de afslag naar Arnhem gemist