Arno17 schreef:Tjonge Luco, wat is dat nou voor een opmerking...
Nico Rosberg die gewoon 3e staat, deze jongen is niet voor het eerst in een F1 aan het crossen en zal hard getraind hebben om fit te zijn, waar hij staat na de start en race van morgen is de vraag, maar om te stellen dat hij even in een bolide stapt en naar P3 rijdt is wel heel simpel gesteld.
IRL en Indy is geen F1, niet met elkaar te vergelijken, denk alleen maar aan het wel kunnen slipstreamen met een IRL of INDY bak.....met een F1 loopt dit minder af.
we hadden het over het fysieke aspect en niet over slipstreamen. jij haalt er allerlei dingen bij en geeft geen antwoord op eerdere vragen.
en ik zeg toch ook als je een beetje traint kan je zon ding rijden.
volgens vele gerenommeerde rijders kan een aap een F1 besturen, zo makkelijk is dat de afgelopen jaren geworden, ik denk persoonlijk dat een inycar of irl car veel lastiger is al gaan ze dan misschien iets minder hard, wat ik ook niet geloof, het grootste verschil zit in de remmen
dat rosberg derde staat is zeker een prestatie, maar zegt ook iets over hoe moeilijk/makkelijk F1 eigenlijk is
Enne Luco, je zit nu wel lekker er tegen in te gaan, maar je weet heus beter wat er allemaal komt kijken bij een middagje rossen op een circuit.
Vrouwen willen dat ze alles kunnen wat een vent kan, maar dat zal nooit helemaal op gaan, denk daarbij aan zware lichamelijke arbeid.....
en hier gaat het dus juist om, F1 wordt zwaar overschat op fysiek gebied
zo zwaar is het lichamelijk niet want dan kunnen die liliputters het toch ook niet volhouden??
het is zwaar voor de nekspieren en meer niet
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.