Vrouwen hebben we een ander topic voor

dit vind ik dus echt slap gelul die dp heeft al diverse tests gedaan en op de ovals komt ze zeer goed mee, en daar hebben nog meer G krachten te verduren dan in de F1Arno17 schreef:Racen opzich wel ja(normale wagens etc,etc), een F1 gewoonweg niet, spreek niet uit ervaring ofzo( helaas) wel van de kenners op de buis, fysiek zijn ze niet sterk genoeg om een weekend mee te draaien.
Luco/Alpine-racer schreef:kijk hier maar eens naar
laat mij maar eens zien wazar de F1 meer G's trekt???????
1. A driver's heart rate reaches 85-95% of its maximum capacity during a race. This equates to about 150-200 beats per minute, comparable to a marathon runner or a long-distance cyclist.
2. Drivers sustain 4-5 lateral G's in turns and between 0.7 and 1.5 G's while accelerating or braking. A force of 4-5 G's is similiar to having a 40-50 lb. weight attached to one's head.
3. During a race, drivers must discern and analyze numerous factors, including the closing speed of approaching cars, the distance from other cars and the identity of competitors. A driver's depth perception and field of vision is comparable to an NFL quarterback.
4. During a race, a driver's body tempurature can reach up to 103º F due to the effects of heat, vibration, and multi-directional G-loading. A driver also may lose multiple pints of fluids through perspiration.
slijmbalLuco/Alpine-racer schreef:ik vraag me echt af welke idioot op tv heeft gezegd dat een vrouw het niet aan zou kunnen.
zal wel weer een zogenaamde coureur zijn die zelf de capaciteiten niet had/heeft om in de F1 te rijden.
de kift dus van een wannabeecoureur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat dat betreft is het mannelijk ras maar een zielig ras![]()
![]()
![]()
merijn, ook voor jouwMerijn schreef:De historie heeft bewezen dat vrouwen fysiek minder geschikt zijn voor dit soort werk. Er zijn meer vrouwen die het hebben geprobeerd op het hoogste niveau, maar geen enkele hield het vol... En dan heb ik het over F1 en niet over Champcars of IRL. Vooral dat laatste is fysiek bij lange na niet zo zwaar als F1.
Maar ik ben zeer benieuwd! Ik zou het erg cool vinden als er een vrouw mee zou strijden aan de top. Ik zie het alleen nog niet zo snel gebeuren.
Volgens mij log jij iets te laat in,Pollo schreef:Fisichella op pole! Kan leuk worden...
er hebben er nogal wat straf gehad en volgens mij weet de FIA nu nog de juiste startopstelling niet hahahahahahahahaPaul1916v schreef:wat een zootje zeg daar met die startopstelling..snap er geen hout van (de hele dag gewerkt, dus ook niets gezien)
Die zijn nog niet getrouwd, laat ze maar zo wijsLuco/Alpine-racer schreef:ja vooral de mannen die niet kunnen hebben dat een dame deze sport ook aan kan
helaas zitten er nog een aantal in de ontkenningsfase hahahahaha
wat zal de klap hard aankomen![]()
Het begint er op te lijken dat dit morgen de startopstelling is:Paul1916v schreef:voor 11u plaatselijke tijd moet de opstelling bekend zijn lees ik..is hier dus midden in de nacht..
ze kunnen nog even puzzelen dus
Williams leek erg licht tijdens de kwalificatie, zou me niks verbazen wanneer zij 3 stops doenPollo schreef:Ik denk dat Rosberg gaat vlammen morgen!!
vorige week was rosberg ook al de snelste in de race, dus of die licht is?Duupke schreef:Williams leek erg licht tijdens de kwalificatie, zou me niks verbazen wanneer zij 3 stops doenPollo schreef:Ik denk dat Rosberg gaat vlammen morgen!!
Kijk, dat noem ik nou eens dikke onzin.Luco/Alpine-racer schreef:ja vooral de mannen die niet kunnen hebben dat een dame deze sport ook aan kan
helaas zitten er nog een aantal in de ontkenningsfase hahahahaha
wat zal de klap hard aankomen![]()