te hoge toerental na vervangen van koppakking. help!!

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
robbert 16v
Contacteer:

Ik heb al super veel gezocht naar mijn probleem in deze topic's maar kan nix vinden.
Ik heb m'n kop laten vlakken en alles verder vernieuwd. gasklephuis en injectoren en injectie rail zijn in een ultrasoon badje geweest. alles weer netjes gemonteerd. de gasklep positie sensor weer netjes afgesteld. Nu blijft m'n motor dus 1500 toeren draaien. valt af en toe een klein beetje naar beneden in de toeren.
De stationair regelklep heb ik al vervangen door een mooie schoongemaakte. nu twijfelde ik dus of ik de stekkers van de pingel sensor en de koudstart incector verkeerd heb gedaan. na die twee omgewisseld te hebben is het nog steeds hetzelfde 1500 toeren.
Ik ben radeloos!!!!!! help! |:
Bart V

Heb je al gecontroleerd of de motor niet ergens valse lucht aanzuigt?
robbert 16v
Contacteer:

Heb met anti fluid alle afdichtingen langs gegaan en alles is afgesloten want hij reageert dan nergens op. Alle slangen op m'n inlaat zitten er ook gewoon goed op.
Bart V

Een erg voor de hand liggende oorzaak is de stappenmotor, maar die zal je al wel gecontroleerd /gereinigd hebben?
Riël
Über-Spammer

Staat de distributie goed? Geen temperatuursensor vergeten in te steken? vacuumslangetje mapsensor?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
robbert 16v
Contacteer:

stappen motor...die onder de ontstekeing zit met twee slangen eraan....?
Zit al een nieuwe op.
robbert 16v
Contacteer:

Riël schreef:Staat de distributie goed? Geen temperatuursensor vergeten in te steken? vacuumslangetje mapsensor?
Map sensor ook aangesloten, alle sensoren zitten de stekkertjes gewoon goed op.
En de distributie staat ook goed. (alle witte streepjes op de snaar op de merktekens van de poulie's)
Menno

robbert 16v schreef:de gasklep positie sensor weer netjes afgesteld.
Waar heb je 'm op afgesteld?
rev it like a rental
robbert 16v
Contacteer:

Menno schreef:
robbert 16v schreef:de gasklep positie sensor weer netjes afgesteld.
Waar heb je 'm op afgesteld?
Er zitten twee dingen op je gasklephuis. een bij je gas hevel. en een dingetje ergens onderop (weet overigens niet wat die regelt)
Dus ik heb diegene op m'n gashevel gesteld zodat deze net het palletje raakt.?????
Plaats reactie