zal wel paar graden kouder zijn dan vorig jaar, maar zolang t droog is vind ik t best..

Herstel...Jacco Osté schreef:Ik heb gelukkig ook de begeleidende brief bij de hand
Hele korte samenvatting:
Plattegrond komt nog
* Meer dan 1100 clubs*
* Poort open vanaf 7.30 uur*
* Zoveel mogelijk voor 9 uur aanwezig zijn*
ARNO16V schreef:En hoe gaat het verder in z'n werk, wordt er nog ergens verzameld of is er nog een bepaalde aankomsttijd aan verbonden als je een paddock-kaart hebt?
Jacco Osté schreef:Ik heb gelukkig ook de begeleidende brief bij de hand
Hele korte samenvatting:
Plattegrond komt nog
* Meer dan 1100 clubauto's*
* Poort open vanaf 7.30 uur*
* Zoveel mogelijk voor 9 uur aanwezig zijn*
ARNO16V schreef:Dus de mensen van de RTC zijn allemaal om 7.30 present in Assen?
Hoe laat denken jullie langs Staphorst te komen rijden?Ivo8hoven schreef:Wij komen volgensmij wel langsrijden...![]()
Ik denk dat we wel vroeg wegmoeten zeg.....![]()
(OFF Topic, Arno had jij nou een verlagingsset voor een 206..?)
Ik welgeteld 10 minuten rijden. Exclusief tijd in de rij staan.Paul1916v schreef:ik kom ook rechtstreeks mn bed uit, maar heb 2 uur reistijd om t ochtendhumeur kwijt te raken, en wakker te worden
Paddockkaarten zijn verstuurd naar:Paul1916v schreef:wie komen er dan allemaal/gaan er allemaal van de rtc?
waarschijnlijk staan ze dan weer ter hoogte van Beilen daar stonden ze de afgelopen x ook..en daar werden er genoeg afgehaald...willow schreef:jammer dat ik niet bij de club kon staan omdat ik niet lid ben,
ik heb gehoord dat de politie tussen zwolle en assen weer decibelmetingen gaat uitvoeren, net als vorige keer
DUS OPGEPAST!!!!
Als je de weg weet heb je er helemaal geen last vanDaantjuh schreef:waarschijnlijk staan ze dan weer ter hoogte van Beilen daar stonden ze de afgelopen x ook..en daar werden er genoeg afgehaald...willow schreef:ik heb gehoord dat de politie tussen zwolle en assen weer decibelmetingen gaat uitvoeren, net als vorige keer
Ik ga lekker over LaaghalenFrits schreef:Als je de weg weet heb je er helemaal geen last vanDaantjuh schreef:waarschijnlijk staan ze dan weer ter hoogte van Beilen daar stonden ze de afgelopen x ook..en daar werden er genoeg afgehaald...willow schreef:ik heb gehoord dat de politie tussen zwolle en assen weer decibelmetingen gaat uitvoeren, net als vorige keeren kom je heel mooi aan de achterkant van het cirquit uit. Maar dan moet je over smilde rijden, net als chris.
Dat zeg ikChris@R5 schreef:Ik ga lekker over Laaghalen
Das niet helemaal waar hewillow schreef:ik vind het wel jammer dat iedereen zomaar aan paddock kaarten kan komen, het valt me ook dat er ook vaak lelijke autos staan