ACT: Twingo I
lekker belangrijk ja. Gewoon erin pluggen en klaarJacco Osté schreef:Zo'n ding heb ik allang, alleen moet de kilometerstand aangepast worden
Dit moet volgens mij ook zelf te doen zijn

Kilometerstand boeit niet ja.
Als er trouwens nog iemand is die een nieuw type controlepaneel heeft...

-
- Über-Spammer
controlpaneel is dat dat ding met kmteller enzo?
dat word aangeboden in de markt
dat word aangeboden in de markt
Die "kreeg" ik gewoon bij mn dashChris@R5 schreef:Als er trouwens nog iemand is die een nieuw type controlepaneel heeft...

Heb het zelf uit een sloper gehaald, dus heb alle stekkers en dingen gelijk meegenomen

Vergeet je de stekker niet?

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Aan de ene kant wel aan de andere kant als dit zo een is heb je dus en injectie en turbo daar is ook weer wat voor te zeggen die twingo injectie blokje zijn ijzersterk.madtraxx schreef:dat is er volgens één met zo'n turbo conversie, dus standaard blok met turbo erop geschroeft... zou er liever 1 met een gtt-blok hebben..
En natuurlijk zijn de twingo's met GT Turbo blok die ik tot nu toe gezien heb aanzienlijk duurder...
PS. is er een manier om die link zo te krijgen dat het niet de hele pagina verbreed?
ik zou er ook liever een GTT blok in hangen hoor, die kan je tenminste nog verder tunen eventueel, omdat daar heel veel onderdelen te koop zijn.
En als ik die AD zo lees heeft die maar 90pk en een gt-blok 115 (?) standaard... plus dat een GT blok er voor ontworpen is om met een turbo te rijden.
En als ik die AD zo lees heeft die maar 90pk en een gt-blok 115 (?) standaard... plus dat een GT blok er voor ontworpen is om met een turbo te rijden.
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
cursus links posten voor beginners van Frank M:Douwe schreef:
PS. is er een manier om die link zo te krijgen dat het niet de hele pagina verbreed?
Code: Selecteer alles
[url=http://www.bla.nl]tekst[/url]
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
Douwe is back in town
Deze staat al een tijdje te koop, weet eerlijk gezegd niet of het wat is
maar lijkt er aan de buiten niet echt best uit te zien met die kitranden enzo.
Maar succes met het kijken en hoop dat het wel wat voor je is

Tja als de basis maar goed is, diegene die me nog kennen weten dat qua styling ik me prima red en qua motor is idd een GTT sneller echter dat hoeft voor mij niet perse. Ik heb twee jaar met veel plezier in mijn standaard 1.2 Twingo gereden met 50 PK dus ik denk dat een turbo versie zelfs al zou het nog steeds op basis van de 1.2 blok zijn nog steeds een aangename verbetering isRontwingo schreef:Douwe is back in town![]()
![]()

Maar we zullen wel zien, ik vindt het belangrijk of er papieren bij zitten van de conversie etc zo niet dan moet die auto wel heel goed er uit zien klinken rijden etc. metname motorisch wil ik het doen .
ja, maar dit is wel lekker standaard gemonteerd en minder carb en warmte-ellende dan een GTT motor. Is de kit van SK denk ik, die leverde dat.Ralf schreef:ik zou er ook liever een GTT blok in hangen hoor, die kan je tenminste nog verder tunen eventueel, omdat daar heel veel onderdelen te koop zijn.
Kan ook een compressor-motor zijn , en dat de dealer bij gebrek aan kennis gewooon maar turbo heeft opgeschreven, want de SK kit leverde standaard maar 75 PK, de compressor-kit 90.
net op een volle naftbak: 460km met 41.5 liter esso 98 (+-1op11.2)
waarvan 200km volgas op topsnelheid was (schommelend tussen 145 en 165kmh), en nog een goede 100km extreem laat geschakeld werd (van 2e naar 3e op 75kmh)
goed he
k ben echt goedkoper af met 98 tov 95
waarvan 200km volgas op topsnelheid was (schommelend tussen 145 en 165kmh), en nog een goede 100km extreem laat geschakeld werd (van 2e naar 3e op 75kmh)
goed he

k ben echt goedkoper af met 98 tov 95
Wordt eind deze maand opgehaaldmadtraxx schreef:Hey edwin... is die twingo van jou nou al verkocht??

kan zijn dat ik het gemist heb of zo, kan het ook niet vinden met de search. maar is zo'n oude teller zo om te wisselen voor een nieuw type teller?
Joosten schreef:kan zijn dat ik het gemist heb of zo, kan het ook niet vinden met de search. maar is zo'n oude teller zo om te wisselen voor een nieuw type teller?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die staat al enige tijd te koop toch?Douwe schreef:Mooi om te zien dat dit topic nog steeds leeft![]()
Kent iemand deze twingo Turbo?
Ik heb zo een afspraak om te kijken aangezien ik het twingo rijden erg mis
Klik Hier
Weer terug op het forum Douwe

Ook verhuisd? Of woonde je altijd al in Deventer

wel ford, fiesta...staat in het actRonnie Detmers schreef:die staat al enige tijd te koop toch?Douwe schreef:Mooi om te zien dat dit topic nog steeds leeft![]()
Kent iemand deze twingo Turbo?
Ik heb zo een afspraak om te kijken aangezien ik het twingo rijden erg mis
Klik Hier
Weer terug op het forum Douwe?? Geen Ford meer??
Ook verhuisd? Of woonde je altijd al in Deventer??
ohh, das dan leuk voor eventuele toekomstplannenJacco Osté schreef:Joosten schreef:kan zijn dat ik het gemist heb of zo, kan het ook niet vinden met de search. maar is zo'n oude teller zo om te wisselen voor een nieuw type teller?

Joosten schreef:ohh, das dan leuk voor eventuele toekomstplannenJacco Osté schreef:Joosten schreef:kan zijn dat ik het gemist heb of zo, kan het ook niet vinden met de search. maar is zo'n oude teller zo om te wisselen voor een nieuw type teller?en hoe zit dat met dat controlepaneel. Wat is daar bij een nieuw type anders aan, en is dat ook zo over te zetten?

Uit een nieuw type is breder en zit een andere stekker aan

-
- Über-Spammer
lamer, je gaat toch niet je eigen auto weer terugkopen

-
- Über-Spammer
je weet maar nooit 

Hey das mijn oude Twingo jammer dat die weg is inderdaad...maar das geen Turbo

Ik ben weze kijken en er zitten geen kit randen aan maar rubbers tussen de wielkastverbreders en de carroserie....
Maar ga straks nog even langs met een monteur om te checken...heb ook nog niet echt test gereden omdat de groene platen niet aanwezig waren...maar hij starte meteen en motortje klonk goed...stationair gelijk aan normaal maar als je gas geeft gaat brullen

Hey als jij niks doet met dat nieuwe controlepaneel dan wilik het wel proberenJacco Osté schreef:Joosten schreef:ohh, das dan leuk voor eventuele toekomstplannenJacco Osté schreef:Joosten schreef:kan zijn dat ik het gemist heb of zo, kan het ook niet vinden met de search. maar is zo'n oude teller zo om te wisselen voor een nieuw type teller?en hoe zit dat met dat controlepaneel. Wat is daar bij een nieuw type anders aan, en is dat ook zo over te zetten?
Uit een nieuw type is breder en zit een andere stekker aan

Ruilen tegen een compleet phase 1 dashboard?

Ik wil graag zondag mijn remmen vervangen en de Twingo een beurtje geven. Nu de vragen:
Wat voor stappen moet ik volgen om de schijven en blokken te vervangen.
Waar moet ik de olie en de koelvloeistof af tappen.
Is de luchtfilter gewoon een kwestie van inleggen ?
Graag een wat uitgebreidere antwoorden....

Wat voor stappen moet ik volgen om de schijven en blokken te vervangen.
Waar moet ik de olie en de koelvloeistof af tappen.
Is de luchtfilter gewoon een kwestie van inleggen ?
Graag een wat uitgebreidere antwoorden....

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
190