compressie testBart V schreef:Hoe weet je zo zeker dat de kleppen onbeschadigd zijn?
Ratelende kop
ik wil je echt niet bang maken hoor, maar als de kleppen geraakt hebben dan gingen ze er bij mij ZEKER WETEN uit...
die klepveer trekt zo'n "kromme" klep (heel lichtjes krom misschien maar) wel recht, maar vermoeiing werk je wel veel sneller in de hand op deze manier...
geen aanrader dus...
maar het KAN best heel blijven hoor...vraag alleen is hoe lang?
die klepveer trekt zo'n "kromme" klep (heel lichtjes krom misschien maar) wel recht, maar vermoeiing werk je wel veel sneller in de hand op deze manier...
geen aanrader dus...
maar het KAN best heel blijven hoor...vraag alleen is hoe lang?
-
mm, damn, ik HAAT verliezen....
-
Mm, kom morgen effe naar Palm Parkway, Orlando, McDonalds filiaal, dan werken we het meteen afTijn schreef: Welke Mac schikt jou ? Ik lust graag een mac-deluxe.

Anders moet je wachten tot de ene of andere Renault meeting. Herinner me maar eraan als ik het vergeet!
nee, daar ben ik sinds september niet meer geweest... sorry.canonballman schreef:Mm, kom morgen effe naar Palm Parkway, Orlando, McDonalds filiaal, dan werken we het meteen afTijn schreef: Welke Mac schikt jou ? Ik lust graag een mac-deluxe.
![]()
Anders moet je wachten tot de ene of andere Renault meeting. Herinner me maar eraan als ik het vergeet!
ik wacht het wel af

-
- Contacteer:
shit kost het mij nou ook een ...?
Ja, dit klinkt wel als het aannemen van de weddenschap ...Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ik gok het ook lekker op lege stotertjes
kan best ff durwen voordat die goed gevuld zijn
ik gokte ook op lege stoters, maar de oplossing van de krukaspoelie verdraaiing maakt dat wel weer goed vind ik 

ik wordt al zwaar genoeg, dus laat maar zitten inderdaad