ACT: Twingo I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Verstandig besluit RonRontwingo schreef:Ik heb besloten toch voorlopig even mijn Tlines te houdentot dat ik
me eigen een schroefset kan veroorloven![]()
Maar dat zal hoogstwaarschijnlijk pas weer in mei zijn (vakantiegeld)

Nee heb ik geen ervaring mee. Mijn bodykit kwam daar wel vandaan, maar die kan je gewoon in Nederland bestellen bij verschillende bedrijven
ZOALS?????
en als je die kan bestellen zijn ze hier veel duurder iig dat idee heb ik altijd.... want wil d'r eentje eigenlijk laten overkomen maar noem eens een paar bedrijfjes????

incl. website

Twingo: Making it 2 the limit....
http://www.cartrend.nlDxRsd schreef:Nee heb ik geen ervaring mee. Mijn bodykit kwam daar wel vandaan, maar die kan je gewoon in Nederland bestellen bij verschillende bedrijven
ZOALS?????
en als je die kan bestellen zijn ze hier veel duurder iig dat idee heb ik altijd.... want wil d'r eentje eigenlijk laten overkomen maar noem eens een paar bedrijfjes????
incl. website
(hebben zelf ook een show twingo gehad ook met spullen van Sk tuning)
http://www.rbcartuning.nl
Ik begon er al lichtelijk spijt van te krijgen toen ik ze net te koop had gezetRonnie Detmers schreef:Verstandig besluit RonRontwingo schreef:Ik heb besloten toch voorlopig even mijn Tlines te houdentot dat ik
![]()

Zo, net ff het nodige aangeschaft voor de grote beurt van het tutje!
* bougies
* kabels
* verdeelkap
* rotor
* ruitenwisser
* oliefilter
* luchtfilter
* olie
* koelvloeistof
Nu nog een zaterdagmiddagje inplannen
* bougies
* kabels
* verdeelkap
* rotor
* ruitenwisser
* oliefilter
* luchtfilter
* olie
* koelvloeistof
Nu nog een zaterdagmiddagje inplannen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je kan ze er toch alvast onder leggen?? Zal er altijd beter uit zien als standaard doppenRontwingo schreef:Ik begon er al lichtelijk spijt van te krijgen toen ik ze net te koop had gezetRonnie Detmers schreef:Verstandig besluit RonRontwingo schreef:Ik heb besloten toch voorlopig even mijn Tlines te houdentot dat ik
![]()
Ik moet maar gewoon ff 3 maandjes geduld hebben

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
vind dat je wel wat voorzichtiger mag zijn voor je Robert een afzetter noemt..

tja... vind het gewoon zelf nu ook kei kut maar tis nie anders kheb iets gezegd wat ik niet meer ongedaan kan maken maar voor de laatste keer hier op het forum mijn excuus...
everybody happy?
maar ben slapen morgen bij bakkerij werken en daarna naar Dj outblast in het beursgebouw

everybody happy?

maar ben slapen morgen bij bakkerij werken en daarna naar Dj outblast in het beursgebouw

Twingo: Making it 2 the limit....
Even ter info:
Ik werd net gebeld door een vriend van mij dat er in de Reclame van Automaxx Streetpower Edtion 6 een twingo voorkomt.
Deze reclame werd trouwens na of tijdens het programma van
tim en tom coronel uitgezonden (AutoXperience)
weet niet of iemand het gezien heeft??
Ik werd net gebeld door een vriend van mij dat er in de Reclame van Automaxx Streetpower Edtion 6 een twingo voorkomt.

Deze reclame werd trouwens na of tijdens het programma van
tim en tom coronel uitgezonden (AutoXperience)
weet niet of iemand het gezien heeft??
-
- Über-Spammer
niet toevallig weer een wit-blauwe twingo, net zoals de reclame van vorig jaar
een tijdje geleden heeft mijn vriendin de beschermkap onder de auto uit gereden... de kap die volgens mij je carter enz. beschermt, nu sinds een tijdje hoorden wij een trillend rammelend geluid wanneer je met de auto rijd en een linkse bocht neemt.... vandaag nam ik zelf wat te hard een hobbeltje maar sindsdien is het geluid alleen maar erger en voel ik het zowel in me stuur als ook in de versnellingspook.... na even onder de auto te hebben gekeken zag ik het volgende:
![Afbeelding]()
hoort die stang niet ergens aan vast te zitten?
En zou dit de oorzaak van die ellende kunnen zijn?
hoort die stang niet ergens aan vast te zitten?
En zou dit de oorzaak van die ellende kunnen zijn?
zo, jou zus heeft een behoorlijk klap gemaakt als ik dit zo zie. Volgens mij zis het een stabelisatorstang.
Maar om het zeker te weten moet ik zaterdag even mijn twingo op de brug zetten om te kijken wat het zeker is.
Maar dat het de oorzaak van de rammel is lijkt me zeer waarschijnlijk!
Ik zou er ook niet te veel mee rijden dan noodzakelijk
Maar om het zeker te weten moet ik zaterdag even mijn twingo op de brug zetten om te kijken wat het zeker is.
Maar dat het de oorzaak van de rammel is lijkt me zeer waarschijnlijk!
Ik zou er ook niet te veel mee rijden dan noodzakelijk
over beschermkappen gesproken, kan je bij een twingoII dashboard waarvan de airbags uitgeschoten zijn het passagiers-airbagdeel niet gebruiken (met enig knutselwerk, uiteraard) als extra handschoenkastje? wie gaat nu in een eirbag zoeken naar een frontje voor een radio (of whatever)
kan vast weltut schreef:over beschermkappen gesproken, kan je bij een twingoII dashboard waarvan de airbags uitgeschoten zijn het passagiers-airbagdeel niet gebruiken (met enig knutselwerk, uiteraard) als extra handschoenkastje? wie gaat nu in een eirbag zoeken naar een frontje voor een radio (of whatever)

is het zowiso mogelijk om een compleet twingo dash van na 98 in een twingo te zetten van voor 98 ? Moet er veel worden aangepast en zo? Het lijkt me allemaal plug and play

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
jacco heeft t gedaan..dus is mogelijk
t is een pagina of 3-4 geleden besproken geweest in dit topic