ACT: Twingo I
Gaan we nou dubbel posten omdat ik het anders niet lees? 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
nee Hans wordt de nieuwe posthoer denk ik

GRRR net een mailtje terug gehad van een verchrome bedrijf....
wou m'n velgen laten verchromen krijg ik dit terug....
Beste Hans,
Hartelijk dank voor het bericht. Helaas moeten wij je het verchromen van deze velgen afraden. Tussen de spaken in kunnen we het materiaal niet goed slijpen en polijsten, en ook slaat het nikkel en chroom hier in onvoldoende mate neer. Hierdoor wordt het resultaat niet mooi en kan geen lange levensduur worden gegarandeerd.
Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

wou m'n velgen laten verchromen krijg ik dit terug....
Beste Hans,
Hartelijk dank voor het bericht. Helaas moeten wij je het verchromen van deze velgen afraden. Tussen de spaken in kunnen we het materiaal niet goed slijpen en polijsten, en ook slaat het nikkel en chroom hier in onvoldoende mate neer. Hierdoor wordt het resultaat niet mooi en kan geen lange levensduur worden gegarandeerd.
Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Twingo: Making it 2 the limit....
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
waarom dan niet gelijk chromen velgen gekocht? 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Black chrome laten spuiten? Misschien een optie?
Project: GTT Blue Sport

en wil volgende zomer rsl velgen gaan halen

DxRsd schreef: tut had mijn teller afgelopen zondag gesloopt
heb ik een nieuwe nodig
en zo kan ik dan ook weer een nieuwe kopen aangezien dat die maat zei dat er 2 verschillende waren
hij had het over 2 merken maar ik snapte da niet helemaal
sorry he

het oude type teller is trouwens van het merk Borg, als ik me niet vergis.
en gewoon een vraagje totaal terzijde, mag ik. als je een nieuwe hebt, je oude hebben?
en suicide doors op een twingo heb ik nog niet gezien op het net, maar ik denk niet dat je daar eigenlijk mee op de weg mag...
Waarom? Mogen wij het niet weten?DxRsd schreef:dat wilk wel weten maar in pm![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 013/83.jpg[/img]DxRsd schreef:????????
en wil volgende zomer rsl velgen gaan halendie zijn wel verchromed maar als deze verchromed konden worden had ik liever deze verchromed dat had echt stoer gestaan
met dikke continential bandjes eronder

ow die
die zijn wel netjes maar wat denk je van de rsl verchromed met 24 karaats schroefjes???? 
[img]http://www.rsl-motorsport.de/rsl-motors ... editon.jpg[/img]

[img]http://www.rsl-motorsport.de/rsl-motors ... editon.jpg[/img]
Tja, dan heb je wel 4 setjes wielsloten nodig

hoera! mn woofer heeft het vandaag zonet opgegeven ....
het draadje van het contact van de woofer naar de conus zelf is doorgebrand...
k heb het nu terug verbonden, maar dat is spijtig genoeg slechts een tijdelijke oplossing, en wil ik zo niet te lang rond rijden gezien de gebrekkige betrouwbaarheid...
een andere woofer zal dus sneller komen dan gepland...
hoe komt het toch dat elke keer dat ik iets van plan ben met de twingo op lange termijn, het noodlot toeslaat en het binnen de week van mn originele idee tijd wordt om mn (dure) plannen uit te moeten voeren?
was ook al zo met mn velgen.. week na het idee van op termijn andere velgen en banden te steken kreeg ik juist een scheur in mn band ...
het draadje van het contact van de woofer naar de conus zelf is doorgebrand...
k heb het nu terug verbonden, maar dat is spijtig genoeg slechts een tijdelijke oplossing, en wil ik zo niet te lang rond rijden gezien de gebrekkige betrouwbaarheid...
een andere woofer zal dus sneller komen dan gepland...
hoe komt het toch dat elke keer dat ik iets van plan ben met de twingo op lange termijn, het noodlot toeslaat en het binnen de week van mn originele idee tijd wordt om mn (dure) plannen uit te moeten voeren?
was ook al zo met mn velgen.. week na het idee van op termijn andere velgen en banden te steken kreeg ik juist een scheur in mn band ...
14 of 13 zit d'r nog over te twijfelen
maar ga binnekort in fijnaart kijken daar zit een hele goeie velgenboer met nieuwe velgen ook cups enzo maar dan wilk wel even weten wat er gaat passen zonder aanpassingen (ja m'n remkabel achter met tairip)
dusss ben benieuwd
hoop zelf eigenlijk beetje extreme cups met 5 of 4 spaaks vind ik helemaal het einde
zo diep 

dusss ben benieuwd

Ik had voor 14 inch 7j et25Ronnie Detmers schreef:Hoeveel inch?? Volgens mij past dit wel zonder al te veel aanpassen, Twingo From Hell en Rontwingo hadden dit meen ik ook
en achter 14 inch 8j et20 (dmv 5mm spoorverbreding).
Het past iig wel, maar je hebt aardig stugge vering nodig wil je het niet laten aanslepen

Nee heb ik geen ervaring mee. Mijn bodykit kwam daar wel vandaan, maar die kan je gewoon in Nederland bestellen bij verschillende bedrijven.DxRsd schreef:AHA... OK DAN WEET IKDAT....
MAAR HEB JIJ TOEVALLIG ERVARING MET SK TUNING.DE????