ACT: Twingo I
Ronnie Detmers schreef:Dan wordt het tijd dat we de ......... erin zettenJacco Osté schreef:Mn achterklep is nog niet klaar
En wil alles tegelijk laten spuiten

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
die hou ik ook wel. die ik nu heb zie je nooit onder een Twingo alleen onder die van mij danDxRsd schreef:ik zou die je nu hebt houden daan is iets appartszie je niet veel onder twingo
![]()
![]()
![]()

die andere wil ik dan voor de winter..

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Komen nog dagen genoegRonnie Detmers schreef:Jammer jacco, volgende keer beterJacco Osté schreef:Vanavond verjaardag... Gaat dus weer niet lukkenRonnie Detmers schreef:Laat ff op tijd weten dan

Zonde hoor, die mooie T-lines gebuiken als wintersetjeDaantjuh schreef:die hou ik ook wel. die ik nu heb zie je nooit onder een Twingo alleen onder die van mij danDxRsd schreef:ik zou die je nu hebt houden daan is iets appartszie je niet veel onder twingo
![]()
![]()
![]()
. (want er zijn maar 3 setjes van)
die andere wil ik dan voor de winter..![]()
![]()

(@Frits: STFU

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
als t aan jacco lag reden alle twingo's op t-lines?
en ik hoor t wel als er weer geklust wordt! (vergeet wilma ook niet te bellen dan
)
en ik hoor t wel als er weer geklust wordt! (vergeet wilma ook niet te bellen dan

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mini Twingo meeting, passen er 3 in die loodsPaul1916v schreef:als t aan jacco lag reden alle twingo's op t-lines?
en ik hoor t wel als er weer geklust wordt! (vergeet wilma ook niet te bellen dan)

Nee hoor, ik zit Frits maar te pestenPaul1916v schreef:als t aan jacco lag reden alle twingo's op t-lines?
en ik hoor t wel als er weer geklust wordt! (vergeet wilma ook niet te bellen dan)

Ik vind het leuk om ze te hebben, maar zeer bijzonder zijn ze inmiddels niet meer

Ik PM me helemaal zot naar Wilma, maar ze heeft meerdere klus-adressen

Volgende keer bel ik Wilma natuurlijk ook
Jacco Osté schreef:Zonde hoor, die mooie T-lines gebuiken als wintersetjeDaantjuh schreef:die hou ik ook wel. die ik nu heb zie je nooit onder een Twingo alleen onder die van mij danDxRsd schreef:ik zou die je nu hebt houden daan is iets appartszie je niet veel onder twingo
![]()
![]()
![]()
. (want er zijn maar 3 setjes van)
die andere wil ik dan voor de winter..![]()
![]()
![]()
(@Frits: STFU)
geef je groot gelijk daan gewoon die t-lines als wintervelgjes houden hahaha

Ik ga zaterdag weer verder met de 19 slopenJacco Osté schreef:Ik PM me helemaal zot naar Wilma, maar ze heeft meerdere klus-adressenPaul1916v schreef:en ik hoor t wel als er weer geklust wordt! (vergeet wilma ook niet te bellen dan)
Volgende keer bel ik Wilma natuurlijk ook

Paul, moet de jouwe ook nog? Heb nu de slag te pakken