Maximum snelheid ooit gereden?
Het is Nederlands, heb je gelijk inclio_rs schreef:het is toch nederlands, jullie kunnen zelf toch ook wel bedenken wanneer er een zin is afgelopen, of niet dan? is het zo wat beter..
.

Het leest gewoon een stukkie prettiger met leestekens


1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Net nog even 200+, niet echt lekker met winterbanden ...
[img]http://www.minddrive.nl/r1916v/Afbeelding%20892.jpg[/img]
Op de testbank @ school, Volgas in 5!
Op de testbank @ school, Volgas in 5!
Laatst gewijzigd door TMC16v op wo 8 mar 2006 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
anders was ie nog harder gegaan



standaard impreza is zeldzaam volgens mijMaus schreef:Dacht dat de teller maar tot 260 ging....Lex schreef:Vorige week op de Zuilense Ring.
Teller uit (over de 280) met een Impreza GTTin 5
![]()
Maar dat lijkt me niet met een standaard GTT gereden dan?

-
- Berichten: 133
- Lid geworden op: ma 12 sep 2005 13:15
daar rij ik elke dag op (woon in Maarssen-dorp), maar 280 op de zuilense ring, dan ben je een beste bestuurder wil je 'm op dat klote-asfalt op de weg houden en waar 't 9 v/d 10 x flink druk isLex schreef:Vorige week op de Zuilense Ring.
Teller uit (over de 280) met een Impreza GTTin 5

daarnaast was 't vorige week niet al te best weer, hoe jij dan tegen de 300km/h kan

Heb met mijn 5 GTT eens de 190 aangetikt toen moest ik in de remmen voor wat trager verkeer
Maarja heb al wat snelheids boetes binnen gehad dus ik let voortaan wel op mijn snelheid
Maar naar de 190 ging ie erg vlot zat nog veel meer in voor mijn gevoel.

Maarja heb al wat snelheids boetes binnen gehad dus ik let voortaan wel op mijn snelheid

Maar naar de 190 ging ie erg vlot zat nog veel meer in voor mijn gevoel.
Met een Sub. GTT/WRX 280 op de teller? Ja dat kan maar dan alleen met een stevig getunede . Een ander uitlaatje + chippie is echt niet genoeg om deze snelheid te halen. En dan 280 op de teller zal in het echt een dikke 250 km/ uur bedragen, je moet met zo'n 7 tot 10 % overdrijving rekening houden. Mijn WRX loopt ook de teller uit. Toch blijft dit een angstige snelheid voor een wagen met de stroomlijn van een garagedeur.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
dan heb je nog nooit met een alpine boven de 250 (echte km) gereden zekerlesmoutas schreef:Met een Sub. GTT/WRX 280 op de teller? Ja dat kan maar dan alleen met een stevig getunede . Een ander uitlaatje + chippie is echt niet genoeg om deze snelheid te halen. En dan 280 op de teller zal in het echt een dikke 250 km/ uur bedragen, je moet met zo'n 7 tot 10 % overdrijving rekening houden. Mijn WRX loopt ook de teller uit. Toch blijft dit een angstige snelheid voor een wagen met de stroomlijn van een garagedeur.






Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
dan weet die hoe spannend dat isMaus schreef:Laat ie nou zelf ook een Alpine hebben.....



volle tank scheelt een stuk


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Deze GTT ook, loopt met gemak de teller uit. Heeft door een standalone computer ook geen begrenzer meerlesmoutas schreef:Met een Sub. GTT/WRX 280 op de teller? Ja dat kan maar dan alleen met een stevig getunede . Een ander uitlaatje + chippie is echt niet genoeg om deze snelheid te halen. En dan 280 op de teller zal in het echt een dikke 250 km/ uur bedragen, je moet met zo'n 7 tot 10 % overdrijving rekening houden. Mijn WRX loopt ook de teller uit. Toch blijft dit een angstige snelheid voor een wagen met de stroomlijn van een garagedeur.

En het is geen uitlaat/chippie auto. Er zit een serieus dikke turbo op en een piggyback ECU in. Er ligt voor deze auto nog een FMIC klaar en nog wat andere goodies

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
ben met de auto nog niet boven de 210 geweest, was met mijn 1.1 escortje, wel een 1.6 turboblok ingelegd, liep wat beter. wel spannend met achterschokdempers die aan vervanging toe zijn.
Vorig jaar met de motor van mijn pa nog een keertje op zondag ochtend op de a50 285km/h gereden, kon nog sneller maar had ik het lef niet meer voor, tering dat gaat echt hard man..

Vorig jaar met de motor van mijn pa nog een keertje op zondag ochtend op de a50 285km/h gereden, kon nog sneller maar had ik het lef niet meer voor, tering dat gaat echt hard man..
CLIO 16V --> 19 16V
-
- Berichten: 571
- Lid geworden op: wo 21 jul 2004 14:32
- Locatie: Utrecht
280 op de Zuilense Ring?! Eh, daar mag je maar 100, schavuit!Lex schreef:Deze GTT ook, loopt met gemak de teller uit. Heeft door een standalone computer ook geen begrenzer meerlesmoutas schreef:Met een Sub. GTT/WRX 280 op de teller? Ja dat kan maar dan alleen met een stevig getunede . Een ander uitlaatje + chippie is echt niet genoeg om deze snelheid te halen. En dan 280 op de teller zal in het echt een dikke 250 km/ uur bedragen, je moet met zo'n 7 tot 10 % overdrijving rekening houden. Mijn WRX loopt ook de teller uit. Toch blijft dit een angstige snelheid voor een wagen met de stroomlijn van een garagedeur.![]()
En het is geen uitlaat/chippie auto. Er zit een serieus dikke turbo op en een piggyback ECU in. Er ligt voor deze auto nog een FMIC klaar en nog wat andere goodies

Dat stukkie weg is vorig jaar nogal eens bij Wegmisbruikers op tv geweest....
Dat zal vast die blauwe Impreza geweest zijn van Scorpion. Behalve motorisch ziet ie er uiterlijk ook niet echt standaard meer uit.
Afgelopen zaterdag trouwens nog ff gek gedaan, achter een Porsche 944 de snelweg op; bij 200 zijn we maar opgehouden, maar ik hield em wel goed bij! (was dus geen turbo
). Kreeg nog een keurige duimpje en verbaasde blik toen ik hem daarna inhaalde en mn rode deur toonde
'was dat voor auto??' 



::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: za 17 dec 2005 16:18
met ijn clio 1.8 16v phase 2 uit 92' 200 kmph maar harder durfde ik niet in nederland.
maar nog het mooist
met mijn oude micra 1.0 4vers. 170 kmph met 4 man bagage. terwijl de teller maar tot 160 kmph ging.
kortom gezegt hij reed re teler eruit en ik denk dat ik dat niet vaak zal meemaken
maar nog het mooist
met mijn oude micra 1.0 4vers. 170 kmph met 4 man bagage. terwijl de teller maar tot 160 kmph ging.
kortom gezegt hij reed re teler eruit en ik denk dat ik dat niet vaak zal meemaken
-
- Berichten: 442
- Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
225 met een Megane II 1.6 (net terug van skiën)
Wel van bergje af, maar toch....
Wel van bergje af, maar toch....
-
- Berichten: 239
- Lid geworden op: ma 1 aug 2005 22:30
juist geen 240 in een E280 maar er zat nog wel wat meer in want ik zat nog maar op 6000 rpm en rood begint bij 6300.
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
maaruh je mag toch niet harder dan 120







-
- Über-Spammer
- Berichten: 11214
- Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
- Locatie: Tilburg
- Contacteer:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C06616.JPG[/img]
Op de terugweg vanaf de Meern even gekeken hoe hard mijn Twingo wilde
Op de terugweg vanaf de Meern even gekeken hoe hard mijn Twingo wilde

jij durft lex........sinds ik daar ben gelaserd op zaterdagnacht op een lege zuilense ring hou ik me daar redelijk netjes aan de snelheid (lees: niet meer als 20 km te hard ofzow). ze staan er te pas en te onpas.......GijsClioRS schreef:280 op de Zuilense Ring?! Eh, daar mag je maar 100, schavuit!Lex schreef:Deze GTT ook, loopt met gemak de teller uit. Heeft door een standalone computer ook geen begrenzer meerlesmoutas schreef:Met een Sub. GTT/WRX 280 op de teller? Ja dat kan maar dan alleen met een stevig getunede . Een ander uitlaatje + chippie is echt niet genoeg om deze snelheid te halen. En dan 280 op de teller zal in het echt een dikke 250 km/ uur bedragen, je moet met zo'n 7 tot 10 % overdrijving rekening houden. Mijn WRX loopt ook de teller uit. Toch blijft dit een angstige snelheid voor een wagen met de stroomlijn van een garagedeur.![]()
En het is geen uitlaat/chippie auto. Er zit een serieus dikke turbo op en een piggyback ECU in. Er ligt voor deze auto nog een FMIC klaar en nog wat andere goodies![]()
Dat stukkie weg is vorig jaar nogal eens bij Wegmisbruikers op tv geweest....
Dat zal vast die blauwe Impreza geweest zijn van Scorpion. Behalve motorisch ziet ie er uiterlijk ook niet echt standaard meer uit.
@sjoerd, met de juiste auto is die 280 makkelijk te halen hoor, als een laguna V6 op het laatste stukkie al 200 haalt

R 5 Convertible Rulezz